/spanien/barcelona/forum/4394.aspx/spanien/barcelona/forum/4394.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2014-07-08 19:31
38mille för Alexis är ett skämt. En vettig klubb hade fått ut säkert 10mille till.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona AndreD
2014-07-08 19:27
38m för Sanchez? Trodde inte vår ledning kunde bli mer inkompetent än vad den redan var. Arsenal har blåst oss så jävla många gånger på deras skitspelare. MINST 50m för Sanchez annars kan de dra och bli titellösa i åtta år till.
Barcelona MabastB
2014-07-08 19:21
The transfer of Barcelona forward Alexis Sanchez (25) to Arsenal is expected to be announced today or tomorrow. [rac1]

Rivaldo Ferreira
2014-07-08 19:12
MabastB var före ursäkta mig. Men vi får hoppas att lucho förstår Pedro lika väl som Pep.
Barcelona MabastB
2014-07-08 19:05
Arsenal will pay around 38M for Alexis Sanchez (25). He will sign a 4-year contract at the English club worth 6M per year. [sport]

Once there's a final deal with Arsenal on Alexis Sanchez, the deal with Liverpool on Luis Suarez will also be announced soon. [sport]

Så var det med att Barto ville ha kvar Alexis...
Barcelona B-Guden
2014-07-08 19:03
@neymar JR:

länk finns nu
Barcelona neymar JR
2014-07-08 18:51
Har ni sett scenerna mellan zuniga och neymar innan själv händelsen?! Tappade bort länken, men nu vart det uppenbart att själva tacklingen var medveten. Ett snabbt sök på Google så hittar ni nog länken
Barcelona B-Guden
2014-07-08 18:19
@Rambla~:

Ska man ha en spelare i laget ska man ha en tanke med honom, Tata gjorde enligt mig bort sig med att säga att Roberto är fantastisk sen gav han honom aldrig speltid det sa han själv också.

Man kan inte ha en talang o sen homom 5 minuter i månaden inte ens 5 minuter i vecka räcker en talang ska spel från starta ca var 8 match och hoppa in i nästa alla andra med ca 5-20 minuter beroende på¨motstånd osv.
Barcelona el Flaco
2014-07-08 18:17
Även om Sergi Roberto knappast har glänst de få gångerna han har fått speltid är jag inte beredd att ge upp hoppet på honom. Hans bästa period i Barça B kom under Luis Enriques ledning och om inte Lucho lyckas motivera ynglingen så är det däremot bara att inse att han inte håller. Med tanke på att deras spelarstil påminner dessutom lite om varandra hoppas jag att Luis Enrique hittar en roll för Roberto. Annars är det bara att kliva åt sidan med tanke på att Rafinha också står och väntar på sin chans att briljera på mittfältet.
Barcelona Illusionista
2014-07-08 18:14
@Cristiano Tello:

Roligt att se en som Fernando Hierro där..
Barcelona Rambla~
2014-07-08 18:09
Barcelona have given Alexis Sanchez permission to talk with Arsenal. His agent would already be in London. Deal could be announced soon [md]

Haha vilken komedi. Det gjorde Wenger i smyg för flera veckor sedan. :P
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-08 18:07
Både Pep och Tata har sagt att Roberto är en fantastisk spelare. Lucho vägrar att sälja honom. De borde veta mer än vi.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-07-08 17:36
Visst, jag fattar att man lät J2S hänga i klubben ett par år då grabben åtminstone visade kvalite och talang. Roberto å andra sidan har sugit så länge jag varit medveten om hans existens. I B-laget var han ständigt överskuggad av Rafinha och rent utsagt floppade. Den enda gången han visat sin potential var mot Norska och Malaysiska under försäsongen förra året.
Barcelona Vampíro
2014-07-08 17:24
En av de absolut sämsta fotbollsspelarna jag nånsin sett ska alltså få ett nytt 5-årskontrakt. Önskar jag var katalan, man får ju allt gratis.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-08 17:22
Kan inte bara Sergi Roberto dra till nån annan klubb och få regelbunden speltid så att jag kan få chansen att försöka hitta talangen i honom som Barcelonas tränare och styrelse medlemmar ser för nu börjar jag allvarligt undra om jag är blind eller om det saknas enormt med IQ hos Barcelonas ledning. Vad har han gjort för att man verkligen ska tro på honom? Är det nåt han gör under träningarna som vi missar? Är nån i ledningen som är bra vän med hans far? Fattar verkligen inte vad som pågår...
Barcelona Barca Barca
2014-07-08 17:19
the cameroonians Håller med dig faktis. Men Pique börjar jag tröttna på så enormt.
Barcelona the cameroonians
2014-07-08 17:18
Jag tycker dock att det är OK att förlänga med Roberto. Bättre att ha en spelare som brinner för klubben som 6:e-val på mittfältet än en legoknekt som sitter på en högre lön.

Sen kanske 5 år är lite väl långt, det hade räckt med 2+1 typ. För om han inte utvecklas mer så finns det snart andra underifrån som kan/ska ta hans plats.
Barcelona Barca Barca
2014-07-08 17:11
När vi ändå är i farten med att förlänga med mediokra spelare som Sergi Roberto och pokerliraren Pique aka superstar, så kanske vi kan ta tillbaka Oleguer :D
Barcelona Barclasico
2014-07-08 17:02
@Cristiano Tello:
Gubben,Du ser ju väl klart och tydligt att det är han...
Barcelona Cristiano Tello
2014-07-08 17:00
Är det Laporta som sitter till vänster? 2:50
Barcelona Barclasico
2014-07-08 16:56
Barcelona have offered midfielder Sergi Roberto (22), whose current contract expires next year, to renew until 2019. [sport]

.... en tyst minut för våra ledningar som är mentalt efterblivna
Barcelona neymar JR
2014-07-08 16:54
Tänk om vi kunde få city att betala 50 miljoner € för pique Tixi kom igen för fan och hjälp klubben i ditt hjärta!
Barcelona the cameroonians
2014-07-08 16:46
Barcelona have offered midfielder Sergi Roberto (22), whose current contract expires next year, to renew until 2019. [sport]

Åh, skönt! Nu är både han och Piqué säkrade 5 år framåt...
Barcelona Krabban94
2014-07-08 16:38
Jag säljer hellre Alexis till City om de betalar mer än Arsenal!! Med tanke på hur värdelösa på att förhandla vår ledning är så behöver vi extra pengar till transfers!

Helst ser jag att Alexis stannar i klubben! Hellre Pedro bort då han inte varit sig själv de senaste två säsongerna. Alexis gjorde ändå 18mål elr nåt sånt i ligan varav inget på straff!
Barcelona LeoMessi
2014-07-08 15:49
Elraval Haha jo jag märkte det innan jag skrev klart första inlägget:P Min sarkasm var inte så tydlig som jag först trodde haha
Barcelona ElRaval
2014-07-08 15:43
@LeoMessi:

Du kanske hajjade det själv, men bara för att förtydliga så tror jag att Krojf skämtade. :)

Dracula kom nämligen från Transylavien
Barcelona LeoMessi
2014-07-08 15:43
Krojf Cluj är nog villiga att betala vad som helst för att härskaren av Transsylvanien ska komma tbx:D
Barcelona B-Guden
2014-07-08 15:41
@Rambla~:

mycket hellre Arsenal än ett köpelag som City.
Barcelona Rambla~
2014-07-08 15:36
Är det någon som kan övertala Alexis att gå till City bör det vara hans landsman Pellegrini. Dessutom så borde Alexis ambitionsnivå ligga hos en annan klubb än loserklubben Arsenal.
Barcelona Rambla~
2014-07-08 15:33
Nemesis 10 Haha, den var störtskön.
Annons: