/spanien/barcelona/forum/4385.aspx/spanien/barcelona/forum/4385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElRaval
2014-07-09 23:48
MASCHERANO VEM ANNARS
Barcelona Zyzz
2014-07-09 23:41
Sluta överdriva om Messi nu. Han markeras hårt och det är likadant ned Robben som har varit totalt osynlig idag. Är han också slut som spelare eller?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ElRaval
2014-07-09 23:41
Är väldigt imponerad av Rojo.

Riktigt bra spelare!
Barcelona Vampíro
2014-07-09 23:38
Messi har levererat mål men spelmässigt har han vart ganska loj och knappast imponerat. Mycket bolltapp och initiativfattig. Han kan ju så mycket mer. Skrev det här redan i åttondelen och fick genast fanboysen emot mig. Man vinner inget på att blunda för det här, det gjorde vi med Ronaldinho och det ska inte hända igen.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-09 23:37
Underbara byten som kommer att ske inom snar!
:)
Barcelona petersays
2014-07-09 23:36
Första omgången i gruppspelet: riktigt bra fotboll
Åttondelarna: riktigt bra fotboll

Allt annat: Ge mig min tid tillbaka
Barcelona II Barça II
2014-07-09 23:35
Argentina har mött, Bosnien,Iran,Nigeria, Schweiz samt Belgien för att nå semifinal. Inte världens bästa lag direkt och i samtliga matcher har de vunnit med udda målet. Så nej, varken Argentina eller Messi har imponerat.
Barcelona Zyzz
Jag skiter också i vilka som gör mål nu. Antingen vinner jag pengar eller också blir jag glad över att Argentina går vidare. Kryss vilk jag fan inte ha!!!
Barcelona Vampíro
Jävla Vlaar som ska överprestera. Vanligtvis är han en medioker klumpfot i Aston Villa och nu ska han leka Cannavaro. Tycker annars Enzo vart duktig i den här matchen. Det är inte lätt att ersätta Di Maria men han gör det ändå bra, jobbar hårt och har kvalité när han kommer framåt.
Barcelona neymar JR
2014-07-09 23:34
Vlaar är ett monster! Passar perfekt i PL
Barcelona Bentley King
Nummer 2 i Holland har varit jävligt stabil!
Barcelona petersays
Just nu skiter jag ärsligt talat i vilket lag som gör mål, bara någon gör det så att vi kan få se lite fotboll.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-09 23:32
Grabbar om jag ska vara ärlig så tror jag Messi tyvärr är utbränd som fotbollsspelare då han har presterat på en otrolig nivå speciellt dom senaste 4-5 åren. Han har varit topp 3 i världen sedan han var 19 år och det får mig att tro att han helt enkelt är utmattad. Det är just det som är problemet med fotbollsspelare som blir världsstjärnor för tidigt, det är sällan dom håller samma klass ända till 30 sträcket för dom tar ut all sin kapacitet i tidig ålder vilket är skillnad för spelare som blir världsstjärnor runt 24-25 då kan dom ta ut all sin kapacitet senare i åldern. Jag tror att det som skulle vara bäst för Messi är att ta en paus från fotbollen i minst en halv säsong och bara fokusera på att träna upp sin fysik och motivera sig själv. Jag tror också att ledningen har tagit lite hänsyn till att Messi inte är samma Messi som han brukade vara och därför vill man ha en super hungrig hårt arbetande Suarez i laget.
Barcelona Zyzz
2014-07-09 23:32
Neeeej vilket läge!
Barcelona Aléx
2014-07-09 23:31
Måste kunna ge ris och ros till våra älskade spelare, vi kan inte acceptera att Messi eller andra underpresterar men vi ska blunda och ge beröm! Även om Messi avgör denna match har han varit kass hittills, holländska målvakten rör sig mer än honom. Kolla bara på Messis kroppsspråk, ointresserad och "äh andra får jaga bollen som jag precis tappade". Vi alla älskar Messi och resten av laget men sluta försvara när ni vet också att en spelare är helt under isen.
Barcelona petersays
2014-07-09 23:30
Det här spelet är inte värdigt en VM-semi. Står ju helt still där nere. Inga avslut.
Barcelona Blaugrana91
Bedrövlig match....
Barcelona Zyzz
Åhhhh vilken dålig match!
Barcelona Glaubrana
2014-07-09 23:28
Så det är inte messis förtjänst att Argentina är i semin idag? Hm ok. Måste kollat på andra matcher
Barcelona Barca Barca
2014-07-09 23:26
får vi se hur det låter här när Messi avgör i 88 min...
Barcelona Vampíro
2014-07-09 23:25
[QUOTE=Glaubrana]Det är klart ni skulle prestera på topp om eran bästa vän dött dagen före. Vilka människor, skäms förfan [/QUOTE] Jaså har det hänt innan varje match på våren också? För han har spelat såhär ett tag nu Vissa kan verkligen inte acceptera att deras hjälte underpresterar och får lite kritik. Det är endast naturligt, folk har höga krav på en sån unik spelare som Leo.
Barcelona neymar JR
Glaubrana Där har vi det, därför det har sett ut så här hela säsongen?
Barcelona the cameroonians
Sen Juanjo Brau gick från att jobba dagligen med Messi till att bli samordnare för det medicinska teamet i klubben har Messi bara sett sämre och sämre ut fysiskt.

För mycket kött och BBQ, och inte så mycket fisk...
Barcelona Blaugrana91
2014-07-09 23:23
Haha Van Persie var han kvar på planen...
Barcelona Glaubrana
2014-07-09 23:23
Det är klart ni skulle prestera på topp om eran bästa vän dött dagen före. Vilka människor, skäms förfan
Barcelona neymar JR
2014-07-09 23:21
Fattar inte ens varför dom kör punktmarkering på Messi helt onödigt ju haha
Barcelona Blaugrana91
2014-07-09 23:21
Messi är otränad, inte i bra fysiskt form precis som resten av vårt lag... Hoppas Enrique styr upp träningarna.
Barcelona Vampíro
2014-07-09 23:20
Kolla det här målet @01:30. Tror ni han kan spela såhär dessa dagar? Tekniken, blicken, passningensspelet är det inget fel på men explosiviteten och snabbheten lyser med sin frånvaro.
Barcelona neymar JR
2014-07-09 23:20
Aja tur att vi värvar Suarez, för Messi är absolut ingen jag litar på. Vad ska Lucho gör läxa upp Messi? Yeah good luck
Barcelona jawwa
2014-07-09 23:19
messi....sorgligt
Annons: