/spanien/barcelona/forum/4380.aspx/spanien/barcelona/forum/4380.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andrés V
2014-07-09 00:35
Haha stackars Diego Costa, oavsett landslag hade han vart körd!
Barcelona Migueli
2014-07-09 00:34
Sentuary Du kan inte särskilt mycket om fotboll om du tror sporten kommer ifrån Brasilien.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MessiyoyO 10
2014-07-09 00:33
Dagens Brasilien visar verkligen inte vad man står för. 80 % av spelarna kan inte slå en avgörande passning eller sätta dit ett friläge. Hur fan ska man vinna?
Totalt värdelös match. Man har inte presterat under hela turneringen. Som tittare har man väntat och väntat på att man ska få den där jävla underhållningen men den kom aldrig. Det är 11 småpojkar som går runt på plan och gråter efter varje match. Kom igen för i helvete, väx upp.
Tråkigt avslut för Brasilien, hade velat se Argentina mot just värdnationen i finalen men så blir det tyvärr inte. Ska bli kul att se Messi i en av de viktigaste matcherna i hans karriär imon.
Jeffson
2014-07-09 00:30
Försök att hålla humöret uppe och kolla på bilden i länktips en gång...

Godnatt!
Barcelona Blaugrana91
2014-07-09 00:28
[QUOTE=Vampíro]Jag hatar inte Brasilien, spelarna gjorde dock en usel match där de visade noll hjärta och karaktär. Klart de får ris en sån här kväll. Skrev tidigare ett inlägg om hur jag tyckte synd om invånarna som lever för detta landslag, de förtjänar bättre än det här. Yes jag kommer fortsätta skämta om jag känner för det, fortsätt du tala om för folk vad de får skriva. Forumreglerna är inte alltid så tydliga. [/QUOTE] Som sagt tycker bara att tajmingen var ganska dålig om man säger så. Men vi tycks inte komma längre än så.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-09 00:22
@FC Tiki-Taka:

Haha du fick mig bokstavligen att rulla på golvet, där har vi dagens hahaha...
Barcelona Vampíro
2014-07-09 00:18
[QUOTE=Blaugrana91]Jaha vad spelar det för roll om du skrev den nån minut innan matchen var slut... Tycker fortfarande att tillfället var ganska kasst. Jag tycker synd om dem, men återigen är ju inne att hata Brasilien... Men skitsamma, skämta på du bara. [/QUOTE] Jag hatar inte Brasilien, spelarna gjorde dock en usel match där de visade noll hjärta och karaktär. Klart de får ris en sån här kväll. Skrev tidigare ett inlägg om hur jag tyckte synd om invånarna som lever för detta landslag, de förtjänar bättre än det här. Yes jag kommer fortsätta skämta om jag känner för det, fortsätt du tala om för folk vad de får skriva. Forumreglerna är inte alltid så tydliga.
Buga för Messi
2014-07-09 00:18
Nu är detta extremt kontroversiellt men resultatet är helt j-vla fantastiskt.

Nu kan korrumperade politikerna inte locka inhemska befolkningen "bröd och skådespeleri" efter Brasiliens uttåg från VM-turneringen, räkna med att protesterna mot den undermåliga sjukvården och utbildningsväsendet kommer att återupptas.
Barcelona Sentuary
2014-07-09 00:17
Hur kan man hata Brasilien? Tränaren ja och vissa i laget men Brasilien.. Där fotbollen kommer ifrån.. Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo kan fortsätta hela natten hur kan man hata Brasilien. Är det p-10or som härjar i vårt forum som vet bara vem Messi och Ronaldo är.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-09 00:13
[QUOTE=Vampíro]Fel. Mitt inlägg skrevs innan matchens slutsignal och det var en högst skämtsam kommentar. Snarare du som gjorde en höna utav en fjäder från din höga häst. [/QUOTE] Jaha vad spelar det för roll om du skrev den nån minut innan matchen var slut... Tycker fortfarande att tillfället var ganska kasst. Jag tycker synd om dem, men återigen är ju inne att hata Brasilien... Men skitsamma, skämta på du bara.
Barcelona Vampíro
2014-07-09 00:07
[QUOTE=Blaugrana91]Jag reagerade på att du hånade spelarna för att dem grät efter att han blivit krossade med 7-1... [/QUOTE] Fel. Mitt inlägg skrevs innan matchens slutsignal och det var en högst skämtsam kommentar. Snarare du som gjorde en höna utav en fjäder från din höga häst.
Barcelona Rambla~
2014-07-09 00:03
@Blaugrana91:

Det är väl inte så farligt iofs, när hans agent är i London och förhandlar om kontraktet. De har fått ju tillåtelse till det. Det jag stör mig mer på är att Wenger har snackat med Alexis bra mycket tidigare i hemlighet, något han inte får göra. Wenger med sina moraliska predikningar och pekfingrar stod väl över sådant tänkte jag.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-09 00:03
[QUOTE=Vampíro]Okej forumpolisen, folk har hånat brassarna hela kvällen men tur att du är här och talar om vad man får skriva. Jag skriver vad jag vill, gillar du inte det så tough break. [/QUOTE] Jag reagerade på att du hånade spelarna för att dem grät efter att han blivit krossade med 7-1...
Barcelona LeoMessi
2014-07-09 00:01
Man kan inte spela offensiv fotboll mot tyskarna, dom kontrar skiten ur en då. Man ska ställa fram bussen och hoppas på kontringar.

Holland har större chans än man tror att vinna mot tyskland i en eventuell final. Tyskarna spelar med en väldigt hög backlinje och Neuer får springa ut och rensa bollen väldigt ofta, om man lyckas slå lite mer avvägda bollar bakom deras backlinje så kommer inte neuer att hinna dit. Detta är mycket lättare sagt än gjort så klart.

Själv så tror jag att argentina kommer att åka ut imorgon. Holländarna är alldeles för välorganiserade och för bra på kontringarna. Argentina kan ha en chans om dom spelar så som dom gjorde mot belgien men då får dom inte spela tjongfotboll som i den matchen. Det kan ha varit första gången messi gjorde mer i defensiv väg än i offensiv.
Barcelona B.BOSS
2014-07-09 00:01
Man ser samma likheter i Tyskland, Madrid och Jupps Bayern samt Peps Barca 2008. Och alla vann CL. alla i lagen sprang för varandra, kontrade livsfarlig, alla backade hem och anföll blixt snabbt och snyggt. Parallellen är slående faktiskt. Robben och Ribery va extra högerbackar som Villa och Pedro samt Benzema och Bale medan Ronaldo fick chilla.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-09 00:00
Så kul när Arsenal fansen gick ut och gnällde på oss när Barca kommenterade gällande Cesc... Nu snackar Wenger trots att värvningen inte är klar...
Barcelona Vampíro
2014-07-08 23:59
[QUOTE=Blaugrana91]Knappast något bra tillfälle att dra ett skämt.... Kanske finns nån Brasilianare härinne som knappast uppskattar dina "skämt"... [/QUOTE] Okej forumpolisen, folk har hånat brassarna hela kvällen men tur att du är här och talar om vad man får skriva. Jag skriver vad jag vill, gillar du inte det så tough break.
Barcelona jawwa
2014-07-08 23:59
Frågan är hur detta Tyskland hade spelat med en formtoppad Marco Reus istället för en högst medioker Özil
Barcelona Rambla~
2014-07-08 23:58
@Barclasico:

Täpp igen truten Wenger.
Barcelona Bentley King
2014-07-08 23:55
Har sett bilder på Instagram när brassarna bränner upp deras egna flaggor
Barcelona neymar JR
2014-07-08 23:55
Fc tiki-taka Hahaha!
Barcelona Blaugrana91
2014-07-08 23:54
[QUOTE=Vampíro]Det var ett uppenbart skämt, vissa förstår sig visst inte på sånt. Ta du och tänk först innan du skriver. [/QUOTE] Knappast något bra tillfälle att dra ett skämt.... Kanske finns nån Brasilianare härinne som knappast uppskattar dina "skämt"...
Barcelona Vampíro
2014-07-08 23:54
Till bronsmatchen bör Brasilien ställa upp med Antonio Silva och Shogun Rua i backlinjen. Så får man lite hjärta i laget åtminstone.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-07-08 23:53
hahaha bästa bilden!
Barcelona Barclasico
2014-07-08 23:53
Wenger (coach Arsenal): "Alexis' transfer is almost done. We expect to complete the signing on Wednesday." [talksport]
Barcelona Nodlehs
2014-07-08 23:51
Blir upplopp i Brasilien, garanterat.
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Blaugrana91]Är ju ganska logiskt att dem är ledsna... Seriöst tänk människa... [/QUOTE] Det var ett uppenbart skämt, vissa förstår sig visst inte på sånt. Ta du och tänk först innan du skriver.
Barcelona petersays
@neymar JR:

Om dom kvalar in...
Barcelona Rambla~
2014-07-08 23:50
Bra för Barcas del att Neymar slapp vara med om detta. Hur hade han kommit tillbaka till försäsong i Barcelona? En sån här slakt måste ju sätta sig i huvudet på spelarna kan jag tycka?
Barcelona neymar JR
2014-07-08 23:48
Snacka om att pressen kommer vara ännu större på Neymar nästa vm haha
Annons: