/spanien/barcelona/forum/4366.aspx/spanien/barcelona/forum/4366.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ali G
2014-07-11 19:00
Luis Suárez är inte bara en vidrig spelare utan han är även överskattad. Han lyckades inte göra mål mot topp tre lagen i PL och han gjorde mer än hälften av sina mål mot de fem sista lagen i tabellen . Vi kommer troligtvis se ett liknande scenario där han smäller in mål mot lag som osasuna, getafe osv, men är osynlig mot topplagen
Barcelona B.BOSS
2014-07-11 18:58
[QUOTE=Capitan \(^.^)/]Official: Barcelona announce transfer of keeper Oier Olazabal (24) to Granada, no transfer fee but Barcelona will get part of future sale Klubben bara ger bort spelare som om det vore 24:e december. De kunde åtminstone ansträngt sig och fått nån form av betalning... [/QUOTE] Låt de släppa iväg dem för att lära sig att inte skriva kontrakt med varje medelmåtta som är katalan. De har satt miljoner i de här spelarnas fickor och skickar iväg en spelare som Thiago.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona B.BOSS
2014-07-11 18:56
Klart att han säger så för att få upp priset på Sanchez. allt ledningen gör är dåligt. snälla ta och väx upp med er
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-07-11 18:56
Official: Barcelona announce transfer of keeper Oier Olazabal (24) to Granada, no transfer fee but Barcelona will get part of future sale Klubben bara ger bort spelare som om det vore 24:e december. De kunde åtminstone ansträngt sig och fått nån form av betalning...
Barcelona Blaugrana91
2014-07-11 18:53
[QUOTE=*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!]För 2 veckor sedan: "Sanchez stannar i Barcelona" Oh Barto o hans lögner, goes together like a horse and carriage. Antar väl att man lämnar över skulden på Alexis när hans situatiion i själva verket görs omöjlig i.o.m. Suarez intåg [/QUOTE] Klubben ville ha Suarez redan i november, vilket bekräftades av Uruguays förbundskapten. Sanchez lämnade för att han visste att han skulle få svårt att ta plats. Att Barca sen värvar Suarez var knappast för att få bort Sanchez.
Barcelona Afellay y Thiago
2014-07-11 18:53
HALLÅ ?!

30 m euro - vad väntar vi på ?! Zubi - kasta väck golfklubborna och kasta dig själv in i förhandlingsläge med Roma! Ge oss Benatia, snälla..!
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-07-11 18:44
För 2 veckor sedan:
"Sanchez stannar i Barcelona"

Oh Barto o hans lögner, goes together like a horse and carriage. Antar väl att man lämnar över skulden på Alexis när hans situatiion i själva verket görs omöjlig i.o.m. Suarez intåg
Barcelona Aléx
2014-07-11 18:41
Suarez är en kanon fotbollspelare, en målgörare och kämpe på plan, en spelare som kan göra mål från olika vinklar och en magiker. Folk gnäller härinne på hans prissumma och ålder...27 år! Detta är verklighet inte FIFA14 och ultimate team, jag tror Barca vet exakt va dom betalar för och hur mycket är Suarez värd. Lägg ner skitsnacket om Suarez personlighet, ingen av er känner honom eller vet ett skit om honom. Istället att ni ska vara glada att vi äntligen har en renodlad anfallare, en målgörare....men nej här ska alla leka matematiker, ekonomer och psykologer.
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-07-11 18:39
Han har gjort en hel del sjuka saker, men Luis Suarez är en fantastisk fotbollsspelare.

http://bit.ly/1m0PVdR
Länktips: bit.ly/1m0PVdR
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-11 18:25
@Kith.:
Kom med bevis istället för att vara så dryg? Jag har betydligt mer trovärdiga källor än du har. Vadå affären avslutades på 10 dagar? Enligt vem, dig? Barcelona har säkert fört dialoger med Liverpool i flera veckor.
Barcelona ElRaval
2014-07-11 18:20
Jag förstår inte varför folk tar upp Suarez personlighet. För det första känner ingen av er honom eller vet hur han är utanför planen. Och för det andra så har jag aldrig hört någon av hans lagspelare ha något problem med honom. Har jag missat något? Att han gör både det ena och det andra på planen för att vinna är en sak, men det gör våra spelare också. Jag anser inte att det är mer sportsligt att filma t ex än att göra illa spelare. Busquets, Neymar och Alba är alla vinnarskallar som åtminstone tidigare inte hade några problem alls med att "låtsas" göra illa sig. Så varför skulle Suarez personlighet på planen vara ett problem, men inte deras? Älskar den här värvningen. Jag var rädd för att tappa en kämpe och vinnarskalle i Alexis. Men vi har fått en som kämpar precis lika hårt och som dessutom har mycket kvar att bevisa för världsfotbollen för att bli klassad som en av de bästa. Välkommen El Pistolero!
Real Madrid Kith.
2014-07-11 18:19
@westinho - Sergio #16:

Siffrorna du läser är påhitt. Bara använd hjärnan och tänk logiskt, affären avslutades på typ 10 dagar, detta betyder att Liverpool fått ett bud väldigt nära hans release-klausul. Annars hade transfersagan fortsatt in till slutet på augusti. Bara önsketänkande att tro på dom låga, grundlösa uppgifterna.
Barcelona B.BOSS
2014-07-11 18:19
Jag tänker fortfarande gå runt med tanken att Mangala blir klar haha. 40 är inte så dyrt. Ge de Tello plus 30.
Barcelona Neymar N11
2014-07-11 18:17
Ser framemot dueller mellan Suarez och Pepe. Nu behöver vi bara 2 mittbackar
Barcelona B.BOSS
2014-07-11 18:14
Hoppas på att Valencia håller lika hårt i Jeremy som Ronaldo håller i nagellacket. Då kan vi får in Marquinhos och schar eller schar som är en spännande talang tillsammans med Hummern om inte Mangala. Barca har börjat förhandla med Porto om Tello. De kanske slinker in ett erbjudande på Mangala the barbarian.
2014-07-11 18:08
@Kith.:

Var får du den siffran ifrån? 81M euro är det jag läst från de flesta, även Skysports har sagt detta. Ca 64M pund.
Real Madrid Kith.
2014-07-11 18:05
Jag kan inte släppa att vi betalar 75 miljoner pund (94 miljoner euro) för en spelare som blir 28 när han väl får börja spela med laget. 94 miljoner euro för en 28 åring!!! Ja jag vet att han är 27 just nu, men han fyller 28 i januari och han är avstängd till november. Ser inte ni andra hur galet mycket detta är, vi börjar för fan bli Real Madrid, dom har i alla fall vett i skallen och inte lägga dessa summor på spelare som redan formtoppat.
Barcelona Acrobat
2014-07-11 18:00
@LuisSuárez:

Lägg till Neymar till den listan över spelare som valde Barcelona också...
Barcelona LuisSuárez
2014-07-11 17:56
@Zyzz:

Suárez bad om ursäkt. Suárez fick en fet avstängning och feta böter. Chiellini tog emot Suárez ursäkt direkt. Men nej. Det räcker inte för alla "änglar" i detta och alla andra forum. Hyckleri kallas det.
Barcelona LuisSuárez
2014-07-11 17:54
@The Reporter:

De drog handtrallor till Suárez en lång tid. Det är allmänt känt att Real Madrid var ute efter honom men Luis, liksom Rakitic, valde Barca framför den smutsigaste nyansen av vit. :)
Parre
2014-07-11 17:48
Suarez klar. Mittback nu!
Barcelona el Flaco
2014-07-11 17:46
I dagsläget finns det mycket mer negativt än positivt med en värvning av Suárez. Förstår inte hur man kan ha satt sig ner vid förhandlingsbordet mot Liverpool utan att höra det slutgiltiga beslutet från TAS när det gäller avstängningen.

Och det är orättvist att anklaga folk som är skeptiska till detta för att vara pessimister, sprida negativ stämning, osv. Tycker snarare att man är realistisk om hur situationen faktiskt ser ut för tillfället
Barcelona >The Reporter<
2014-07-11 17:44
Fan vad dem är besatta av Suarez på Puertan. Visar bara att dem ville ha honom egentligen
Barcelona Acrobat
2014-07-11 17:44
Det är väldigt roligt att gå in på Puertan och läsa kommentarer om Suarez-övergången! Till och med utan att ha psykologkompetens är det enkelt att se den enorma avundsjukan som finns. För ett tag sedan kunde Real-fansen gå över lik för att få Suarez. Nu plötsligt är han inget speciellt.

Kommentarer som att "Barcelona skrämmer inte" är så enkla att genomskåda. Det är ren och skär avundsjuka och rädsla! Man skriver helt enkelt inte så om man inte redan sitter på toaletten och har sprutlackerat tre av fyra kakelväggar.

Fantastisk underhållning att läsa deras frustrerade och ängsliga inlägg... en efter en försöker de hitta på något löjligt argument för att få deras BBC att framstå som värre än Neymar, Messi och Suarez. Problemet är att det inte finns en enda människa i världen utöver just Real-fansen som på allvar tycker att BBC skrämmer mer än vår trio.
2014-07-11 17:34
@Barcelonistas:

Förklara för mig hur Atletico Madrid kunde vinna ligan samt vara otroligt nära att vinna CL? De har inte i närheten av de resurser som övriga toppklubbar.
Barcelona Andrés V
2014-07-11 17:33
Är jag den enda som skäms över denna värvning? Jag menar år efter år har vi klagat på vilken vidrig spelare pepe är och nu är vi där, vi värvar en spelare som troligtvis kommer smutsa ner klubben samt åka på avstängningar som leder till att vi förlorar viktiga matcher. Ni som skriver att vi har ett grymt lag och att vi kommer vara oslagbara nu när suarez anländer, tänk på att.vi sa samma sak om Zlatan som vi sålde ett år efter, David villa som aldrig egentligen gjorde nåt speciellt, neymar som för.tillfället inte har gjort mycket väsen av sig. Aja men nu kanske det släpper..... Eller inte
Barcelona Blaugrana91
2014-07-11 17:32
[QUOTE=1.70-ligan - köp en back, tack]En tanke som slog mig. Suarez hade knappt ryktats hit alls förrän bara ett par veckor sedan, Se gick allt fort. Kanske, kanske, arbetar klubben i det tysta med andra mittbackar än Marquinhos/Mathieu som det skrivs sida upp, sida ner om i tidningarna varje dag? [/QUOTE] Det tror jag också. Efter VM blir Hummels och Vertonghen klara.
Barcelona Zyzz
2014-07-11 17:31
Asså alla dessa bitskämt om Suarez är såååå jävla ute! Ändå håller folk på att skriva saker som att "Suarez kommer leverera bitvis i Barca" och att "Suarez kommer att undersökas av tandläkare istället för läkare vid medicinska testet" etc. Så jävla torra skämt...undra om de som skriver dem är helt befriade från humor? Spyr på de "skämten" mer och mer.
Barcelona LennyRomario
2014-07-11 17:31
När Real Madrid värvade stjärna efter stjärna haglade det här forumet av "köpelag, det här är inte FM, Hur ska de få ihop ett lag, hur fan ska Bale och Ronaldo funka" osv osv osv. Jag vet inte exakt vilka som skrev det. Lika lite som jag vet om det är samma personer som nu håller på att pinka i brallan av lycka över att Barcelona på två transferfönster köpt de mest hypade anfallarna i världen. Men nog fan luktar det dubbelmoral på många ställen just nu.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-11 17:28
Det kommer bli som tiderna när vi hade Deco, Etoo, Henry, Ronaldinho o grabbarna. Det var inte lika mycket egna produkter då men vi spelade fortfarande den vackraste fotbollen i världen. Låt oss bygga ett monster lag nu och samtidigt fostra fram talanger så kommer det sakta men säkert komma en tid då våra talanger dominerar världsfotbollen igen.
Det vi har gjort kommer inte glömmas och allt det går till historien, nu är det nya tider och fotbollen uvecklas hela tiden. Det ända vi kan göra är att blicka frammåt mot nya utmaningar!!
Annons: