/spanien/barcelona/forum/4359.aspx/spanien/barcelona/forum/4359.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2014-07-10 00:54
Cillesen har fortfarande inte räddat en enda straff på proffsnivå. Fattar inte varför man går för straffar med en sån målis?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2014-07-10 00:54
Argentina med kompakt försvar och med livsfarliga kontringar mot Tyskland lovar gott. Messi- aguerro- Higuain - di Maria med ytor yeah right Walk in the park för Tyskland enligt vissa, men Hell no
Barcelona Barcadinho.
2014-07-10 00:53
Fyfan vad gott - Kom igen Messi, vakna nu i finalen, Aguero kommer kanske också igång o Di Maria kanske tillbaka. Mascherano gör en till briljant match o Romero fortsätter vara kung i målet. Finns hopp.

Messi bara en match från att skriva om historian också bland tvivlarna.
Barcelona BARCA-més que un club
fyfan va nervöst det va Hoppas Argentina går hela vägen vamosssssssssssss
Barcelona ( Xaviesta )
Krojf med en oneliner haha, nu har man sett allt ;)
Barcelona LeoMessi
Problemet med Messi är att han kan mycket bättre men han är för lat oftast. Man ser att när han väl ger sig fan på att att dribbla så lyckas han med det. Sabella måste ta tag i honom och säga till honom att han inte behöver springa defensivt men att han måste röra sig myyyyycket mer offensivt. Väldigt många gånger ser man att han bara behöver jogga till en ledig yta för att få en perfekt passning. Sen försöker han kombinera sig förbi motståndarna för ofta när han vet att hans medspelare har värdelös touch.
Barcelona Rambla~
2014-07-10 00:52
Är verkligen Kun helt fit? Tänk på att han byttes in i 81:e minuten.
Barcelona el Flaco
2014-07-10 00:51
Kul för Messi och Argentina, men om de spelar likadant mot Tyskland lär de knappast ha något att fira om. Spelmässigt fortsätter la albicelesta att underprestera och jag tror att tyskarna kommer köra över detta gänget.

Under hela säsongen har det varit snack om att Messi har sparat sig till VM, att anledningen till att han hade sett ointresserad och oengagerad är för att han hade bara världsmästerskapet i tankarna. Men sett till hans insats hittills i Brasilien verkar det som att hans usla form håller i sig.
Barcelona Vampíro
Vet inte vad det är med honom men jag har så oerhört svårt för Rojo. Über-douche varning där. Hoppas nu nudeln är tillbaka i finalen.
Barcelona Rambla~
Inget europeiskt lag har någonsin vunnit ett Vm i Sydamerika. Traditionens makt är stor i sådana här sammanhang. Bara för att Tyskland gör en grym match mot brassarna, är det inte säkert de har samma flyt där allt rullar deras väg även i finalen.

Fast de går ju in i finalen med ett jävla stort självförtroende som nästan kan flytta berg.
Barcelona neymar JR
Det här är fan surrealistiskt, Argentina i vm-final med dem här spelarna haha Vilket jävla försvar dom har fått nu
Barcelona Vampíro
2014-07-10 00:49
Ojojoj Argentina ska alltså kliva in på Maracana på söndag medan Brasilien åkte på storstryk och blev förnedrade. Snacka om salt i såren för brassarna.
Rivaldo Ferreira
2014-07-10 00:49
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

hopp min broder. plus att det är sydamerika.
Kom igen nu en match från titeln!
Barcelona Rambla~
2014-07-10 00:47
@Gonzalez_Barca:

Du är inte ensam. :D
Barcelona jawwa
Ser jag inte messi springa i finalen då tvivlar jag starkt på att han är bättre än så...
Barcelona Rambla~
Cillessen försökte psyka varje straffläggare. Nolla!

Vad är det med det här att psyka vid straffar. Är det något jävla manuscript man har och lär ut hos målvakter i Europa?

Skönt för Argentina att nå finalen. Hur det görs skiter man i Argentina. Ja det skiter man nog i de flesta länder i Sydamerika, det är resultatet som räknas. Gör Argentina istället en bra match i finalen är det ingen som kommer ihåg denna semifinal. Man unnar det argentinska folket denna framgång. Det är mycket lidande de har fått utstå genom åren.
Barcelona Gonzalez_Barca
Föresten bara jag som blev irriterad över hela matchen på budget-Hart-kopian Cilissen? Tuggar tuggummi i 117e minuten, dryg smile, skönt att han missade alla straffar.
Barcelona Krojf
MAAAAAAAAAAAAAAAAASChERANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Barcelona Acrobat
2014-07-10 00:46
YES!!! Messi gör ingen bra match, men det gör inget! Han har burit laget på sina axlar större delen av VM. Välförtjänt VM-final! Dessvärre känns Tyskland som en omöjlig uppgift.
Barcelona Zyzz
Di Maria är ju tillbaka i finalen! Argentina har förövrigt VM's bästa försvar!!! 0 insläppta mål på 3 matcher!!!
Barcelona neymar JR
Hattrick i vm-finalen väger upp hela säsongen !
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-10 00:45
Vem av er trodde att Argentina skulle komma till final????????

Jag svär, jag personligen gav upp när de skulle möta Belgium. Jag vågade inte ens kolla på matchen. Jag fegade ur.

Kom igen Messi, nu får du visa i finalen vad du går för.

Spara ingen jävla krut.

Finns någon chans att De Maria är tillbaka???
Barcelona Heisenberg
2014-07-10 00:44
Messi kommer få så mycket mer yta mot Tyskland som inte bara ligger och försvarar - KOM IGEN NU MESSI!!!
Barcelona Vampíro
Messi el mejor jugador del mundo!!! Balon d'Or 2014!!! Trippeln nästa år!!!
Barcelona neymar JR
Argentina i vm-final Haha helt otroligt
Barcelona jawwa
2014-07-10 00:43
Man får hoppas messi har sparat sig till finalen. Det blir inte större än så, vm-final på maracana...
Barcelona Lionel Messi n10
Messi måste explodera i finalen det är bara ett måste finns inget annat.
Barcelona Lionel Messi n10
Messi måste explodera i finalen det är bara ett måste finns inget annat.
Barcelona Cule4life
Ostress
Barcelona Gonzalez_Barca
Där tog Messi sin första löpning. Hahahaha!

Skönt, hoppas på argentinsk guld!
Annons: