/spanien/barcelona/forum/4354.aspx/spanien/barcelona/forum/4354.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona SoM_Un
2014-07-10 21:21
Alexis kommer att vända upp o ner me världens "bästa" liga haha
Barcelona SoM_Un
2014-07-10 21:20
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

debatterna kommer inte att sluta haha. så fort pedro missar ett läge nästa säsong så kommer folk här säga alexis hade satt den o hur man kan släppa alexis haha tro mig
Barcelona NoGo™
2014-07-10 21:20
Gracias por todo Alexis! Lycka till i England!
Barcelona Nodlehs
2014-07-10 21:18
Fyfan, älskade Alexis.

Detta svider... :(
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-10 21:18
Ääh, jag kommer sakna Pedro och Alexis debatterna från Gio" style" och "Leo" :-) Kan ni inte det en sista gång för oss? Ok om inte för oss, för Alexis. :-)
Barcelona koeman92
2014-07-10 21:17
Känns så tomt hela plösligt.. Adiós Alexis :'(
Barcelona LeoMessi
2014-07-10 21:16
Kommer att sakna sanchez. Jag tror att han inte ville något annat än att lyckas i Barcelona och stanna här i flera år till. Känns nästan som att han blev lite borttvingad av klubben för att lämna plats åt suarez. Hoppas han får bli den nyckelspelaren han förtjänar att bli, i Arsenal.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2014-07-10 21:14
Får tacka Sanchez för tiden i klubben!! Jaha kan vi presentera Suarez nu då?
Barcelona Xavi#6
2014-07-10 21:13
Alexis!! Herregud vad jag kommer att sakna honom springa runt på Camp Nou. Lycka till crack och grattis Arsenal.
Barcelona ADAMA&HALILOVIC
2014-07-10 21:10
ÄR VERKLIGEN GLAD ATT VI SÅLDE ALEXIS TILL ARSENAL OCH INTE DE SNÅLLA FRÅN ITALIEN JUVENTUS.. säg vad man vill om att Arsenal men är det ett lag som vi ska sälja spelare till så är de.. JUVENTUS DÅ. Assså de betalar 18m för Morata och 27m för Iturbe= 45 Och då båda tillsammans är inte 1/3 så bra som Alexis Sanchez... Fattar inte hur den klubben tänkte Ännu en gång glad att vi sålde han till Arsenal.
Barcelona Gonzalez_Barca
Ledsen över Alexis försäljning.. Men glad ändå att en chilenare är i klubben haha. Man kommer iaf följa hans karriär tills dagen han lägger skorna på hyllan, en mycket bra spelare som i rätt roll är en nyckelspelare i varje topplag i Europa.
Barcelona Nemesis 10
Måste gratulera Arsenal fansen som får en klass spelare. Alexis tid i Barcelona blev inte riktigt som man hade hoppas på men han gjorde bra ifrån sig och sist men inte minst så kämpade han som om det inte fanns någon morgondag. Uppskattar allt Alexis har gjort och hoppas verkligen han lyckas i Arsenal som verkar satsa i år. Det känns som det här var bäst för både klubben och Sanchez själv. Tack för allt!
Barcelona NoGo™
2014-07-10 21:09
Så jävla sjukt att Pedro är kvar men inte Alexis...
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-10 21:07
Åh, när det nu är officiellt känns det rätt ledsamt :(
Barcelona Rambla~
2014-07-10 21:05
Önskar också Alexis lycka till i PL. Lite synd för honom bara att han måste ner i nivå när det gäller klubbval. Nåja, så länge han själv är nöjd så.
Barcelona B.BOSS
2014-07-10 21:01
Alexis sjukaste mål i karriären och i Barca tröjan.
Länktips: t.co/FKAEeRwNzL
Barcelona Capitan \(^.^)/
Då var Alexis saga i Barcelona officiellt slut. Vad kan man säga om hans tid här? Tack. Dina år motsvarade kanske inte allas höga förväntningar, men fyfan vilken glädje chilenaren gett mig. Tack för allt du gjort Alexis! Jag kommer aldrig glömma chippen mot Real Madrid eller målet i den sista ligamatchen mot Atletico. Seså, fortsätt gör dina fans stolta och ta London och Premier League med storm! Piska också dit divorna Mourinho och Cesc i London-derbyna. Är stolt och tacksam över att en av Chiles bästa spelare genom tiderna spelat i våra färger. Lycka till crack!
Barcelona Sentuary
Hur kan Pedro vara kvar men Sanchez säljs? Dessa katalaner..
Barcelona B.BOSS
2014-07-10 20:58
Alexis är en person jag önskar all lycka till. Han har varit exemplarisk. Grattis Arsenal till en mycket fin spelare.
Barcelona B.BOSS
2014-07-10 20:57
"@RafaelH117: Alexis will finally play for a club where he's one of the star players, I'm sure Arsenal fans will fully support him like he deserves."
Barcelona Illusionista
2014-07-10 20:56
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Förstår vad du menar, det skrivs ju en hel del som inte stämmer. Men just denna artikeln är relevant och precis nu får vi ju veta att Alexis är klar för Arsenal så jag tror att det är lite mer än bara rykten denna gång.
Barcelona Illusionista
2014-07-10 20:53
Önskar Alexis ett stort lyckat till och tackar för de fina åren i Barcelona tröjan. Jag är på sätt och vis ledsen :/.. Hoppas verkligen han gör otroliga grejer med Arsenal förutom när/om de möter Barcelona.

Grattis till alla Arsenal fans ni har fått en grymt bra spelare. Det är euphori på deras forum just nu! Roligt att se sån glädje!
Barcelona B.BOSS
2014-07-10 20:52
Nu ber jag alla att inte bete sig som småbarn. Jag vill tacka Alexis för hans tid i Barca och hans uppförande och uppträdande var verkligen i enlighet med seny. Han är verkligen en människa som har mes que Un club medfödd. Vi kanske inte använde hans bästa egenskaper och en del av mig önskar att Alexis hade blivit den stora stjärnan samtidigt som jag önskar honom lycka till. Grande Alexis, kommer sakna dig.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-10 20:50
Alexis officiellt klar nu. Lycka till crack!
Barcelona B.BOSS
2014-07-10 20:49
[QUOTE=Illusionista]Redan officiellt.. se arsenals hemsida [/QUOTE] Kollade precis.
Barcelona Illusionista
2014-07-10 20:48
@B.BOSS:

Redan officiellt.. se arsenals hemsida
Barcelona Illusionista
2014-07-10 20:47
Sanchez klar och presenterad på Arsenals hemsida
Barcelona B.BOSS
2014-07-10 20:47
Ni kan läsa det på inside Spanish football om att Barca råkade offentliggöra Alexis övergång till Arsenal av misstag. Vi alla vet om att han är klar för wenger. Nu vill jag bara att Suarez ska bli officiellt.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-10 20:46
@barcastuff: Mustapha Nakhli (agent Vertonghen): "Barça rumours? A few teams have called me. We'll see." [hln] Kom igen nu zubi! Släpp golfklubban, släpp mathieu.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-10 20:36
Ni vill ha dubbel Privote,
Visst när det behövs mot riktig starka mittfält.

Jag säger stället, de som presterar på topp ska spela på mitten.
Gäller Iniesta med.

fair and square.
Annons: