/spanien/barcelona/forum/4344.aspx/spanien/barcelona/forum/4344.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-07-13 22:02
Varför Lavezzi ut? Hans slit behövs. Måste vara skada.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Migueli
Vrf tar han ut Lavezzi han var skitbra?
Barcelona Vampíro
Agüero in, Lavezzi ut. Han måste ju känna nån skada för han har ju vart riktigt bra annars. Riktigt synd faktiskt för nu tappar de i defensiven och även en spelare som kan dribbla.
Barcelona Leo y Cesc
Bra byte men det skulle varit Higuain UT !
Barcelona Treyh
2014-07-13 22:01
Jag vill se ett dubbelbyte med Augero och Di Maria I 70 minuten =) Tänk att se dom vid sidlinjen som motståndare. Jag tror fanimej man får en tankeställare.
Barcelona neymar JR
Blaugrana91 Säger pojken som vill köpa hela Europa med 210 miljoner € som inte existerar :) Jag har högre krav för "världen bäste genomtiderna" bara. Jämföras man med maradona så är det dags att steppa upp sitt game. Och nej jag vill att klubben ska bygga ett lag utan någon diva däruppe
Barcelona Zyzz
Beckhams söner hade Argentinatröjor på sig :) Antar att de har Messi som idol!
Barcelona Gio Style
2014-07-13 22:00
Hahaha alltså löjligt att man ens har mage att kritisera Messi idag.
Argentina har en solklar gameplan, att kontra.
Han sköter sina uppgifter alldeles utmärkt.
Barcelona I.Cuenca
2014-07-13 22:00
Vänta lite har jag sagt något om "styr matchen" jag skrev att Messi inte har det så lätt :):):)
Barcelona Aléx
2014-07-13 21:59
@DM1982:

Det ser äkta ut, skulle fan inte förvåna mig om han gjorde så!
Barcelona I.Cuenca
Stoichkov~ (Barcelona) 2014-07-13 21:58 @I.Cuenca: Det är tränarens taktik som du ser på plan. Helt enig
Barcelona Leo y Cesc
I.Cuenca Styra matchen? Han spelar mot 11 tyskar som kör offensivt och hans egna lag stannar vid sitt eget mål. Hur styr man när det knappt finns spelare att lira med? Tyskarna kör stenhård press i varje duell. Detta är inte Barca där Iniesta och Xavi kan hålla i bollen. Du e snabb med att grilla en spelare vars lag spelar defensivt.
Barcelona DM1982
2014-07-13 21:58
[QUOTE=Aléx]Nordkoreas ledare Kim Jong är för rolig, enligt deras nyheter VM final spelas mellan Nordkorea och Portugal och Nordkorea leder med 2 mål i första halvlek haha [/QUOTE] Fake.
Barcelona Blaugrana91
neymar JR Lägg ner, Messi har varit bra, Tyskland har mest bollinnehav, vad ska Messi göra när hans lag har mindre av bollen. Han är sylvass i deras kontringar hittils. Låt mig gissa du vill sälja Messi och satsa på Neymar enbart. Trött på dessa fanboys som håller på en spelare...
Barcelona Stoichkov~
@I.Cuenca:

Det är tränarens taktik som du ser på plan.
Barcelona Zyzz
2014-07-13 21:57
Jag tror inte att man tar in Aguero och Di Maria. Risken är ju att de inte kan spela och måste bytas ut igen. Hade de velat testa dem för att se om de klarar av att spela så tror jag att man hade startat med dem just för att inte förlora byten i onödan.
Barcelona Aléx
2014-07-13 21:56
Nordkoreas ledare Kim Jong är för rolig, enligt deras nyheter VM final spelas mellan Nordkorea och Portugal och Nordkorea leder med 2 mål i första halvlek haha
Barcelona I.Cuenca
2014-07-13 21:56
neymar JR (Barcelona) 2014-07-13 21:54 Jag är riktig missnöjd med Messi, vill man rankas bland dem största genomtiderna så får man börja styra matchen 3 enstaka aktioner gör det inte godkänt Tysklands backlinje ska han kunna leka med speciellt med hummels. Men det sista klippet i steget saknas och självförtroende verkar bortblåst Hade kunna vika ut till vänster och skjuta men försöker sig på omöjlig passning för att friställa Higuain Inte så lätt för Messi
Barcelona LeoMessi
2014-07-13 21:55
Svårt för Messi att göra något när tyskarna dominerar bollinnehavet, han får försöka utnyttja dom få gångerna han får bollen. Gör Tyskland ett mål så kommer dom att börja göra fler. Dom är farliga när dom kombinerar.
Barcelona neymar JR
2014-07-13 21:54
Jag är riktig missnöjd med Messi, vill man rankas bland dem största genomtiderna så får man börja styra matchen 3 enstaka aktioner gör det inte godkänt Tysklands backlinje ska han kunna leka med speciellt med hummels. Men det sista klippet i steget saknas och självförtroende verkar bortblåst Hade kunna vika ut till vänster och skjuta men försöker sig på omöjlig passning för att friställa Higuain
RedemptionMn
2014-07-13 21:53
Argentina bör undvika hörnor så mycket som möjligt. Känns som att Tyskland kommer göra mål på en hörna, tyvärr :/
Barcelona LeoMessi
2014-07-13 21:52
Det är helt jävla cp hur Messi lyckas ta sig förbi på kortlinjen.
Barcelona LeoMessi
Barcelona LeoMessi
Barcelona Stoichkov~
Helt otroligt match. Njuter av det i varje sekund. Messi måste ha fått instruktioner om att inte ödsla så mycket energi på att springa för att snabbt kunna kontra. Helt ovan situation för Messi som är van att få så många bollar så möjligt. Vilket lag vinner? 50 - 50 skulle jag säga.
Barcelona Vampíro
2014-07-13 21:50
Självklart kan Messi mer än det här men jag tycker att han har vart betydligt piggare än senaste matcherna. Mer rörlig och han känns kvickare när han väl utmanar. Det blir lite svårt då Argentina inte har så mycket boll men det har sett hyfsat bra ut ändå. Kanske kan nudeln hoppa in i andra och ge de lite mer alternativ.
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-13 21:50
Det Messi gör med Hummels flera gånger om och ingen jävel som följer med så att Messi enkelt kan rulla fram i ett friläge är för mig riktigt idiotiskt. Higuains frilägesmiss är horribel !! Denna match kommer aldrig bli 0-0, tyskarna gör mål om inte Argentina gör det! Dags för tränaren att förändra detta!?
Barcelona Blaugrana91
2014-07-13 21:48
Argentina har varit bättre och borde leda, tyvärr tror jag Tyskland vinner i slutändan. Argentina hade behövt ta vara på chanserna. In med Di Maria och Aguero. Messi har varit riktigt bra.
Barcelona Zyzz
2014-07-13 21:48
Higuain och Messi har haft varsina lägen och det är synd att ingen av dem gjorde mål. Tyskarna är farliga och då har man inte råd att vara ineffektiv framåt...
Barcelona Illusionista
2014-07-13 21:47
Argentina borde ha gjort minst ett mål tkr jag.. Messis läge när han kommer runt där och Higuains läge.. Även vid offside målet tkr jag att Higuain ska kunna hålla in löpningen en meter för att hamna onside.. aaahh de måste ta vara på chanserna..
Annons: