/spanien/barcelona/forum/4343.aspx/spanien/barcelona/forum/4343.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MabastB
2014-07-12 23:49
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Han ja, Han som gjorde mål för HOlland nu. Var spelar han någonstans?? Georginho Wijnaldum alltså.. [/QUOTE] Har för mig att han spelar i PSV, but dont quote me on that.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-12 23:47
Han ja, Han som gjorde mål för HOlland nu.

Var spelar han någonstans??

Georginho Wijnaldum alltså..
Barcelona Blaugrana91
Fiaskot är fullbordat...
Barcelona Vampíro
Vilket jävla mål. Total upprullning.
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-12 23:46
B-guden Trodde? Ja då säger det ännu mer om hur frisk i huvudet Scolari är. Herregud...
Barcelona B-Guden
2014-07-12 23:44
@Leo y Cesc:

haha trodde han va skadad och därför han inte varit med
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-12 23:43
Det säger allt om Scolari när han inte tog med Lucas Moura i VM truppen. Det är en riktig sopa till tränare.
Barcelona Migueli
2014-07-12 23:40
Jo Brasilien förtjänar att förlora ikväll. Silva borde fått rött kort efter 10 min. Den här matchen borde tagit slut för ett tag sen.
Barcelona Den vise mannen
2014-07-12 23:37
Jo får ju Elmander att se ut som världsspelare.
Barcelona II Barça II
2014-07-12 23:34
Ikväll förtjänar Brasilen absolut inte ligga under med 2-0. Holland har haft domaren med sig under hela matchen! Tycker faktiskt synd om Brasilen ikväll!
Barcelona Smogen
Det är fasen närmast chockerande att Brasilien inte har bättre spelare än det här, Hulk tex. en spelare som otroligt nog lyckas vara mer självisk än Robben, men är utan någon av den talang Robben har. Det är en jävligt dålig kombination....och han spelar i Brasiliens landslag. Eller är det Scolaris lag uttagning som är helt fel?
Vampíro Jag klagar inte så länge jag slipper TV4. De får ha experter ryssar som pratar kinesisk så länge jag slipper reklamterroristerna d.v.s TV4.
Barcelona Andresito
2014-07-12 23:32
Vattenskallen David Luiz trodde ju att han blev världens bästa spelare efter sitt frisparksmål.
2014-07-12 23:31
Den mörkhyade mittfältaren i Holland som har rollen som playmaker har jävla bra touch, blick, och driv i stegen.

Var spelar han??
Barcelona Vampíro
2014-07-12 23:30
[QUOTE=Jesper]Ärligt talat så begriper inte jag riktigt på att vissa härinne klagar på Nannskog, Frändén och övriga TV-profiler under VM-slutspelet.... Vad fan förväntar ni er, klart som tusan att de måste förklara VÄLDIGT ytligt utan att gå på djupet för att människor som knappast är inbitna fotbollsfantaster, skall kunna hänga med i studiosnacket. Kamma er! [/QUOTE] Vad är det för resonemang? Majoriteten av de som sitter och kollar på fotboll har en aning om vad som sker på planen. Ska SVT då anpassa sin studio efter de som inte är särskilt intresserade? Otroligt märkligt. Om så är fallet hade det ju vart ännu bättre att försöka förklara så mycket som möjligt. Klart man som fotbollsälskare har höga krav på de som jobbar med det största eventet inom sporten. Vad är ens meningen med att ha "experter" och analysera matchsekvenserna om det bara ska göras "ytligt", då kan de lika gärna skippa det hela. Sen får vi som tittare klaga hur mycket vi vill, snarare du som skall kamma dig från din höga häst.
Barcelona Aléx
2014-07-12 23:30
Matchvinnaren är inne...Hulk! Killen som väger 120kg muskler men min 6 årliga grabb har bättre balans än honom.
Barcelona Smogen
2014-07-12 23:29
Han förstärker ju, men ändå en solklar straff. Dom har haft lite oflyt nu Brassarna, först ett offsidemål mot sig, sen den här uteblivna straffen. Såg inte hollands straff, var den solklar eller?
Zeinu
2014-07-12 23:25
Va ere för jävla pajasdomare??!!
Barcelona Canaletes
Idioten förstärker. Rätt åt honom
Barcelona SUPERBUSQUETS
Gud va skönt att Barca inte värva D.luiz! Han är verkligen si pula pa kry! Ser heller Barta-pique än D.luiz - pique
Barcelona SUPERBUSQUETS
Gud va skönt att Barca inte värva D.luiz! Han är verkligen si pula pa kry! Ser heller Barta-pique än D.luiz - pique
Barcelona II Barça II
2014-07-12 23:24
Solklar straff där för Oscar! Absolut inte filmning!
Barcelona Andresito
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Vill Holland ens vinna?? Eller har de fått pengar under pausvilan?? Bara backar hem juu [/QUOTE] Vet inte om vi kollar på samma match, men sist jag kollade så var Holland i ledning med 2-0
Barcelona Aléx
Dubbel post...igen!
Barcelona Aléx
2014-07-12 23:23
@westinho - Sergio #16:

Sorgligt att ha en sån grym spelare på bänken när Busi har underpresterat länge och borde förtjäna en startplats.
2014-07-12 23:19
Man sparade en och annan fjärrkontroll genom att slippa se D.Luiz i Barca-tröjan.
Man sparade en och annan fjärrkontroll genom att slippa se D.Luiz i Barca-tröjan.
Barcelona B.BOSS
Det sägs i median att Zubi röstat bort Luiz. Jag tackar honom för det.
Barcelona fc__Barça
2014-07-12 23:18
Vampíro Haha ja jag har alltid tyckt att han har varit dålig eftersom jag tycker det är viktigare att man alltid står rätt och inte gör väsen av sig som mittback. En sån som Nannskog kan ju påpeka att Luiz gör fel när han misslyckas med en brytning men i nästa läge när han lyckas med en av sina galna chansbrytningar så är det en snygg och rejäl tackling. Sa direkt till dem jag såg semifinalen med att dem skulle hålla ett extra öga på hur vilsen Luiz skulle vara utan Silva men visste inte hur rätt jag skulle få. Idag verkar ju inte ens Silva kunna städa upp efter honom.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-12 23:17
@Aléx:

Grejen är den att Mascherano förmodligen kommer vara en bänkspelare.
Annons: