/spanien/barcelona/forum/4323.aspx/spanien/barcelona/forum/4323.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-08-15 19:33
@Bàckis:

Det är mycket möjligt att det har uppstått en beef mellan dom två. Deulofeus disciplin på fotbollsplanen är väl inte den bästa och han tycks inte ta till sig när tränaren säger att han måste springa mer och kämpa mer för att vinna boll. Han är fortfarande ung och det är nog lätt hänt att han kan ha tagit illa vid sig.

Själv tycker jag lite synd om honom eftersom han presenterades som ett "nyförvärv" och verkade överlycklig över att komma tillbaks till barcelona och spela med dom stora grabbarna. Och sen från ingenstans så lånas han ut.

Själv så tycker jag att det är bra att han lånas ut, han behöver mer speltid och jag tycker att emery är en riktigt bra tränare att ha, riktigt underskattad enligt mig. Han står alltid och skriker på spelarna och säger åt dom vad dom ska göra under matchens gång. Valencias största misstag var att sparka honom för under den tiden han var tränare så prenumerade dom på en tredj/fjärdeplats i ligan och dom fick spela CL.
Barcelona Julia
2014-08-15 19:13
The agent of Barcelona right back Dani Alves (31) has confirmed that the player will continue at Barcelona this season. [tmw]
Barcelona Bàckis
2014-08-15 19:00
Någon mer än jag som tror att det uppstått en rejäl beef mellan Deulofeu och Lucho? Jag menar, man går inte ut med "värvningarna" av Deulo&Rafinha utan att verkligen mena att dom skall spela för oss kommande säsong. Med tanke på hans knapra speltid i de träningsmatcher vi hittills spelat måste det ligga något bakom utlåningen, då hans kvalitet knappast är något att klaga på.

Antagligen har Luchos hårda disciplin fått Gerard att vika ner sig, då hans mentalitet/disciplin tidigare ryktats vara sisådär.

Oavsett jävligt tråkigt, hade sett fram emot att se honom spela för oss i vinter. Å andra sidan lär ju det komma fler spelare p.g.a detta. Vårt anfall må vara brutalt på pappret, men som andra tidigare skrivit räcker inte bänken till ifall någon av MSN skulle gå sönder. Speciellt nu när Suaréz inte heller får spela på några månader.

Barcelona petersays
2014-08-15 18:57
Det är alltså 100% bekräftat att man vill sälja Alves och ta in Douglas. Hade man behållt Alves och ta in Douglas som reserv hade jag fattat. Nu är jag mållös. Dessutom har Douglas bara ett år kvar på kontraktet med Sao Paolo.

"– Jag blev förvånad att Sport hade den informationen. Någon har nämnt att det pågår diskussioner, men det var inte vi. Vi var inte intresserade av att berätta det här i media, säger presidenten Carlos Miguel Aidar till Football Espana.

– Barça vill sälja Dani Alves och letar efter en ersättare, och det ska bli Douglas. Affären är inte klar ännu eftersom vi fortfarande måste förhandla."

Källa: se länktips
Barcelona LeoMessi
2014-08-15 18:42
Ser ut som att Manchester United har någon form av träningsläger i Partille. Synd att det inte var Barcelona:P
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 18:39
Stäng av Ali G för i helvete !!!
Barcelona grande jw
2014-08-15 18:38
@Ali G:
Kan någon stänga av killen som bara postar massa falska transfer-rykten som saknar substans överhuvudtaget? Han sänker nivån på forumet oerhört mycket.
Barcelona AndreD
2014-08-15 18:38
Ali G

Sluta lägg in påhittade citat från skämtsidan är du snäll
Barcelona AndreD
2014-08-15 18:37
@Mod:

TACK!!!!!!!!
Barcelona Ali G
2014-08-15 18:36
Barcelona have agreed a 37m fee with Roma over the transfer of Moroccan defender Mehdi Benatia. Only personal terms to be discussed. [sport]
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 18:26
Väldig konstig anledning haha! Vad har träningsmatchen med ligan att göra haha. Tror bara han undanhåller att Cuadrado ska lämna, för det verkar ju sååå uppenbart att han kommer lämna, antingen till Barca eller United! Hoppas självklart att det blir det förstnämnda laget har lämnar till. HOPPAS!
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-08-15 18:26
Detta rykte kan också vara ett sätt för Bartomeu att skydda sig själv. Genom att sprida ut detta och sedan värva Cuadrado och skulle det gå åt helvete. "Well, jag sade att vi borde köpt Reus".

Men om Fiorentina kräver 50 miljoner euro så hoppas jag att Bartomeu ställer sig över Luis Enriqué och vägrar värva honom.
Barcelona the cameroonians
2014-08-15 18:23
Vet inte om det ff diskuteras kring Cuadrados frånvaro i truppen inför mötet med Real, men tydligen är det så att han och Roncaglia är avstängda i första omgången av Serie-A. Montella såg därför ingen anledning att ta med spelarna till matchen nu.

Lite konstig anledning kan tyckas.

Barcelona B-Guden
2014-08-15 18:23
@knoxxx:

det är hur gammalt som helst, varför ta upp det ?
Barcelona knoxxx
2014-08-15 18:21
Pepe drar en loska på Keita - innan kastet av vattenflarran...
2014-08-15 18:20
grande jw.

10e juni sade man det att Reus inte kommer att vara till salu. Tills dess öppnade Bayern München munnen och påtala för alla att hans utköpsklausul ligger på 25 miljoner till nästa säsong och de har nosat på honom.

Tror Dortmund mest av allt inte vill att han säljs till Bayern München. En överenskommelse med Reus gynnar Barcelona ifall man väljer att värva honom nästa säsong vilket vore smartare.

Dortmund är inte ett läge där de kan förhandla. Han får absolut inte gå till Bayern München.

Jag säger inte att det kommer att hända, men Klopp dementerade Hummelsryktet till Manchester United ganska så snabbt och hårt. Reus-ryktena har pågått hela dagen. Och varit ganska starka. Klopp fick frågan på presskonferensen tidigare. "Vet du något om Reus och ryktena?". Klopp svarade då: "Nothing".
Barcelona grande jw
2014-08-15 18:16
Men om vi nu ska vara realistiska så betyder det inte ett skit att varken vi eller Atletico har en överenskommelse med Reus personligen då Dortmund måste vara villiga att sälja. Dom har ju redan sagt 3000 gånger att Reus inte kommer släppas den här sommaren. Inte sant?
2014-08-15 18:11
Ska vi prata om ännu mer galna rykten? Journalist på Barca TV @mariorobert75 på Twitter skriver: Reus väntar på Barcelona. Barcelona har råd med en till värvning. Luis Enrique vill ha Cuadrado medan Bartomeu vill ha Reus. Han menar också att Barcelona OCH Atletico Madrid har en överenskommelse med spelaren. Jag vill ha Reus. Taktiskt och hur Luis Enrique vill spela så passar Cuadrado bättre. Men att få Reus till Barcelona vore en dröm.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-15 17:50
Namn: Ali G
Sänt: 2014-08-15 02:47
Cuadrado is in Barcelona to finalize his transfer. Deal closed with Fiorentina at around 35m. Official announcement imminent. [rac1]

Sänt: 2014-08-15 17:36
Barcelona have agreed a 35m+4m variables fee with Fiorentina for the transfer of winger Cuadrado. Personal terms agreed. Deal close. [rac1]

Minst 2 gånger har du skrivit samma sak och nu helt plötsligt:

Sänt: 2014-08-15 17:39
Manchester United have made a 12m bid for midfielder Alex Song. Barcelona want 15m. Deal is close. [daily mail]

Snälla du, passar du på o jaga likes nu när vi är desperata efter just dessa transfers eller trollar du bara? orka lägga till rac1 bara för att slippa ban
Barcelona Corazon
2014-08-15 17:39
@Ali G:

Gubben du ser väl under att vi pratat om skämt/bluff sidor?
Barcelona Ali G
2014-08-15 17:39
Manchester United have made a 12m bid for midfielder Alex Song. Barcelona want 15m. Deal is close. [daily mail]
Barcelona Ali G
2014-08-15 17:36
Barcelona have agreed a 35m+4m variables fee with Fiorentina for the transfer of winger Cuadrado. Personal terms agreed. Deal close. [rac1]
Barcelona Corazon
2014-08-15 16:51
@Tiki-Taka:

Ok kan folk snälla lägga ut nyheter från så kallde skämt sidor.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 16:49
Det uttalandet är från Barcas stuff, vilket är en skämt sida. Så ta det där uttalandet med nypa salt
Barcelona Corazon
2014-08-15 16:47
@Ali G:

Är detta troligt snälla vill ha honom i barca
Barcelona Neymar11
2014-08-15 16:47
Sevilla blir tvungna att betala ut ersättning till oss ifall deulofeu inte får speltid [ser]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ali G
2014-08-15 16:45
Cuadrado is in Barcelona to finalize his transfer. Deal closed with Fiorentina at around 35m. Official announcement imminent. [rac1]
Mod
2014-08-15 16:43
Det är inte långt kvar att silly season, glöm inte att komma med källor till diverse påståenden. The reporter åker på en 24-timmars spärr, nästa gång blir det ett Suarez-straff dvs en lång avstängning.Mod.
Flavia
2014-08-15 16:34
Otippat att Les Rambles säkra källa The Reporter "briljerar" igen...
Real Madrid Kith.
2014-08-15 16:33
Inte bara jag som fördömer vårt agerande på marknaden denna sommaren. Visst är man bara nöjd med att förbättra förra årets lag en aning så har vi väl gjort det okej. Men tittar man hur man skött mercaton rent professionellt och affärsmässigt så är det under all kritik.
Annons: