/spanien/barcelona/forum/432.aspx/spanien/barcelona/forum/432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2016-07-30 01:41
According to GLOBO, Barcelona tried making late contact but Gabriel Jesus turned down the offer and told them he only wants Manchester City. Iof inte förvånade då det har varit självklart en tid att han ska till City... Hoppas vi går efter Gabigol nu.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Santiago Cazorla
2016-07-30 00:52
När man ser vilka summor andra spelare går för nu så måste man ändå se Luis Suarez som ett helt fantastiskt kap trots att många var tveksamma i början. :P Riktigt bra av Barca att slå till när de gjorde och att det inte blev Aguero istället.
Barcelona Barclasico
2016-07-29 23:18
@Gabriel:

Hahaha vilken legend!
Barcelona Gabriel
2016-07-29 23:17
Luis Figo var inbjuden till ett program där man skulle ställa honom frågor varpå han skulle svara "sant" eller "falskt. I samma program fanns Stoichkov med. Första frågan var om Figo ångrade sitt beslut av att byta till Real Madrid. Hans svar var att det hände för 16 år sedan men att han tycker att det var ett korrekt beslut eftersom personerna i klubben inte värdesatte honom. Efter ett tag frågar Stpockhkov om det var okej att han frågade Figo en sak, varpå han frågar Figo om folk i Barcelona fortfarande förolämpar honom när han är i Barcelona. Figo säger nej, Stoichkov svarar "jag hade gjort det". Hristo puto leyenda!
Barcelona enkos
2016-07-29 22:11
Messi ser ut som om han börjat spela fotboll igår. Han leker fotbollen på träningarna och bla tunlar Suarez och skickar Mathieu på gatan. Verkar som Messi kommer ha en stor säsong.. se videon.
Barcelona Blaugrana91
2016-07-29 22:08
Mandžukic (30) doesn't feature Barça's list of possible back-up strikers since the club are looking for a "young striker" [sport] note: Newspaper 'Sport' published this after their rival 'Mundo Deportivo' claimed that Mandžukic does feature the list Haha inte så bra stämning mellan Sport och MD? ;)
Barcelona El Pistolero #9
2016-07-29 21:02
[QUOTE=Blaugrana91]Antagligen Gabigol isåfall, Gabriel Jesus var väl i princip klar för City? [/QUOTE] Stämmer, Romero själv har skrivit att Gabriel Jesus är på g till City innan. Gabigol hade varit grymt :)
Barcelona Blaugrana91
2016-07-29 20:52
[QUOTE=El Pistolero #9]Gabigol?!?! Gabriel Jesus?!?! [/QUOTE] Antagligen Gabigol isåfall, Gabriel Jesus var väl i princip klar för City?
2016-07-29 20:38
Gabigol?!?! Gabriel Jesus?!?!
Barcelona Barclasico
2016-07-29 20:06
Adriano: "I feel strange wearing this shirt (besiktas tröjan) because it's white like Real Madrid's!" [bjk]

vilken king
2016-07-29 20:05
Mario Mandžukic (30) joins the list of candidates for the forward position. [MD] #fcblive HAHAHA. Kommer skjuta mig själv om det händer!
Mod.
2016-07-29 19:37
Har haft Trippeln under uppsikt några dagar nu och nu åker bannen fram. Frågor angående troll och banningar tar ni per pm till oss mods, finns ingen anledning att inlägg efter inlägg handlar om det.//Mod.

(Ps: vi tar aldrig semester.)
Barcelona Culés
2016-07-29 19:01
Fick precis höra från en Brasilianare att Rafinha missar OS... Är det någon som vet hur allvarligt skadad han är? Kommer han missa inledningen av la liga också? Jag som såg fram emot att se honom spela i OS. Tråkigt.... Och ärligt talat, det är ju löjligt uppenbart att Trippeln är Madridista och det förvånar mig väldigt mycket att han inte blivit banad än. Tycker det är lite dåligt av admin. Är det för att ni är på semester eller? Han har ju drivit sin antibarca-kampanj väldigt aktivt under dom senaste dagarna. Och jag verkar ju inte vara ensam om att ha märkt detta direkt....
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-07-29 18:45
Trippeln

Du vet väl om att det är fredag?

Att du trollar i ett forum på en fredag är ju bara tragiskt, ut och ha kul med dina vänner.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2016-07-29 18:44
Bara för att Klargöra vad Andre Gomes kostade så hänvisar jag till officiella hemsidan.

35milj euro + 20milj euro baserat på lag och individuella prestationer samt som mest 15milj euro om han vinner flera Balon dor (Inget top 10 utan att han vinner hela utmärkelsen)
Barcelona Blaugrana91
2016-07-29 18:42
Jag förstår inte att Realfans orkar skapa ett konto på ett Barcaforum bara för att sprida massa skit.... Personen i fråga måste ha en väldigt tråkig fritid.....
Barcelona messiooooxavii
2016-07-29 18:28
roligt att Madridistan heter trippeln av alla namn haha vilket önsketänkande från vår kära rival. mycket ska till för att dom vita ska vita en trippel
Barcelona barcagurl
2016-07-29 18:25
Mja är också ytterst fundersam på hur Trippeln fortfarande inte fått en ban.
2016-07-29 18:24
[QUOTE=Barcelonistas]Trippeln är en gammal skribent varit medlem här i många år. Jag undrar vad han rökt på för han verkar inte ha alla hästar hemma just nu. [/QUOTE] Trippeln är en Madridista som verkar vara immun från att åka på en ban här. Hur han skriver, vinklar grejer i det han skriver samt skyddar RM direkt. Väldigt enkelt att se.
Barcelona Andresito
2016-07-29 18:04
[QUOTE=Trippeln] Shanghai Gomes 30 miljoner euro. Vad har du rökt om man får fråga? [/QUOTE] Vad har DU rökt på? Har du ens koll på vad som händer i klubben eller kommer du hit för att sprida skit? €35M kostade Gomes. Beroende på prestationer kan det öka till €70M där 15M av dessa utbetalas om han är bland topp 10 i Ballon d'Or.
Barcelona Barcelonistas
2016-07-29 18:02
Trippeln är en gammal skribent varit medlem här i många år. Jag undrar vad han rökt på för han verkar inte ha alla hästar hemma just nu.
Barcelona Gabriel
2016-07-29 17:50
Trippeln Perioden jag "dog" för Pogba som mest var främst för 2 år sedan. Pogba var väl 21 år gammal då och hyperintressant (vilket han fortfarande är, bara inte för mig). Jag föll för hypen kring honom samt att jag ansåg att han spelade på en väldigt hög nivå för att bara vara 21 år gammal. Jag tycker däremot inte att Pogba har tagit ett ytterligare kliv under de 2 senaste säsongerna, samtidigt som jag under denna perioden (pga mitt tidigare stora intresse för honom) insett att han faktiskt inte är så jävla bra som hypen fått honom att framstå. Han gjorde för övrigt ett ganska så svagt EM, han visade inte på några som helst sätt vara värd den höga 120M€ summa. Det är min åsikt, sen andra välkomna att tycka att Mourinho som självklart är världens bästa tränare vet mycket bättre än mig och att det är argument nog för att Pogba kommer att bli världens bästa mittfältare.
Barcelona Trippeln
2016-07-29 17:35
Enkos Messi missade straffen, den straffen var viktig. Hade han satt den så hade Argentina haft stora chanser att gå vinna. Shanghai Gomes 30 miljoner euro. Vad har du rökt om man får fråga?
Barcelona barcagurl
2016-07-29 17:32
Vietto klar för sevilla nu, hade gärna sett honom i barca tröjan tyvärr.. Vem tror ni kommer vara vår nya anfallare? Vi är ju lovade en.
Barcelona Shanghai
2016-07-29 17:25
Bale har faktiskt gjort ett starkt år. Han var bra i slutet av ligan och pangade in flera mål, oerhört viktig i CL och var klart den bästa spelaren i finalen med Carrasco. Samt att han var grym i EM.
Barcelona Shanghai
2016-07-29 17:15
Trippeln

André Gomes kostade 30 miljoner euro.

Tillbaks med dig till puertan.

Snälla kan någon banna trollet.
Barcelona Shanghai
2016-07-29 17:14
Pogba tillsammans med Cristiano Ronaldo är de två mest överskattade spelarna någonsin.

Pogba som gjorde enstaka fina mål mot Udinese och sådana lag och helt plötsligt blir han värd 120 miljoner euro efter 4 år. Såg ni ens hur killen spelade i CL och EM? För 10 år sen hade en sån sopa kostat max 5 miljoner euro om ens det.

Vid det här laget vet alla hur pass hypad Cristiano är. Trots att han ej var så involverad i Reals och Portugals triumfer anses han som den stora "hjälten". I Cl gjorde han 12-13 mål i gruppen mot amatörgäng. Vad gjorde han i slutspelet av CL? Jo, de där där 3 målen mot Europa League motståndet Wolfsburg och han blev den stora "hjälten". Vad gjorde han mot City och Atlético? Samma sak i EM hahahaha. Vart va han mot Ungern, Island, Kroatien, Polen och Frankrike?

Han hypas av media och fans, därför får han så mycket utrymme.
2016-07-29 17:12
Bring Gabigol, varför? Han kan spela på alla tre positionerna i anfallet men främst så är han en fysisk spelare. Vi har bara Suarez som erbjuder fysik av MSN. Vi behöver en till som ger motståndarbackarna ett helvete fysiskt o det får vi med Gabigol. Neymar, Messi o Munir är inte spelare som trycker bort försvarare.
Barcelona enkos
2016-07-29 17:08
Messis straff var aldrig avgörande även om hans hatare vill hävda det Messi har missat direkt efter att Vidal har missat redan efter första serien. Den avgörande straffen missade Biglia.
Barcelona enkos
2016-07-29 17:06
Gomes säger att han längtar efter att spela med Messi och kommer att njuta. En pik mot sin landsman.
Annons: