/spanien/barcelona/forum/424.aspx/spanien/barcelona/forum/424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2017-03-09 00:17
Neymar hahah
Barcelona Iniesta70.
2017-03-09 00:17
Att Roberto inte fick starta förstörde nästan hela min uppladdning, det kan ett par skribenter intyga, jag var jäääävligt irriterad innan matchen, JÄVLIGT irriterad! Jag vet att massor av fans inte brydde sig nämnvärt, om att en av mina favorit spelare inte fick starta. Roberto, hånad högerback av pöbeln, bespottad för att han inte lirar som Alves.
Men han fick sista ordet....han tystade kritikerna..han visade att La Masia fortfarande levererar. Nån som skriker efter Veratti ikväll? Nej, tänkte väl det.

Skål Roberto!!!!
Barcelona Davids3
2017-03-09 00:16
Från att Real låg före oss i ligan med, hur mycket var det, 9 poäng? och att det i övrigt såg riktigt mörkt ut.
Till att vi nu är det enda spanska lag som har en mycket rimlig chans till trippeln.
Barcelona L!VOZ
2017-03-09 00:13
Viasat studion? kanske inte...
Barcelona Soko
2017-03-09 00:13
Fotbollsvärlden häpnar efter makalösa vändningen
Barcelona Blaugrana91
2017-03-09 00:12
Increíble. Que lindo es el fútbol! Paulo Dybala på twitter, välkommen till FC Barcelona ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona petersays
2017-03-09 00:11
En dag som denna får man ju unna sig en whisky även efter tandborstning. Uj uj uj!!
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-03-09 00:09
Davids3 Vi behöver inte höja den, han kommer aldrig vilja lämna Barcelona.
Barcelona Davids3
2017-03-09 00:09
All ära åt Neymar, all ära åt Masherano, all ära åt Rakitic, men UMTITI !
Herregud kan inte prisa denna grabb tillräckligt. Fattar ni att han är 23 år och har knappast erfarenhet av stora matcher. Han var lika stabil och lugn som när vi möter bottenlag i ligan, han har alltid samma höga nivå.

Han gick upp och pressade idag vid exakt rätt tidpunkt och rätt tillfällen, han gjorde för mycket rätt för att vara sant. Höj hans klausul till 1 miljard genast, denna man ska pensioneras i klubben!!!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2017-03-09 00:08
Pique: "who hire nurses in hospitals within 9 months because today there is going to be much love '" Pique: "I don't care if there is training tomorrow. Tonight we will be celebrating"
Barcelona Mido
2017-03-09 00:07
Hur avundsjuka är ni på dom som är på plats på camp nou ikväll som bevittnat detta miraklet
Var ju en här inne som hade matchbiljett och ville sälja den, hoppas fan inte han gjorde det.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
Magiskt kväll. Icke att förglömma hur fantastiskt bra Piqué, Mascherano och Umtiti var matchen igenom. Wow
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-03-09 00:05
Jag har tappat rösten! Jag storknar! Jag kan inte sluta le! Tack Roberto! För alltid startman! TACK SOM FAN! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona 100% AntiMadridista
Kollade på 6-1 målet precis. Tänk om Roberto hade missat...
Barcelona Fuerza
@Soko:

Vi vet alla hur Ramos är.

Han försökte tvåla dit Pique men beter sig ännu värre. Inte många hjärnceller i den skallen. xD
Barcelona Soda Popinski
2017-03-09 00:03
Di Maria gör "Hysch hysch" gesten mot barcelonas publik vid 3-1 målet. Vilken fjant! Ta med dig ditt pekfinger hem och sug på det ikväll, kan behövas. Skönt på samma gång att det är samme Di Maria som kapar Neymar som får frispark i 88:e. Resten är väl historia ..
Barcelona Davids3
2017-03-09 00:02
.
Barcelona Davids3
Thomas Tuchel : "I love Barcelona, I like PSG too, but I love Barcelona. I saw the score 5-1, and then everybody screamed when they scored the 6th. We thought we were spectacular, but these guys..."

Detta är en match som kommer tas upp 50 år framåt, när andra lag står inför en ev. vändning.
Barcelona Mido
Konstig känsla eller värme genom kroppen. Inte ens när vi vann CL för 2 år sedan kände man så... Jag struntar om vi inte klarar kvartsfinalen, den här matchen kommer världen att minnas i evigheter
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Detta är nog Neymars bästa match i hans karriär.

Just såhär vill jag se han, som en ledare i spelet som rör sig i hela bana. HELT UNDERBART
Barcelona Soko
2017-03-09 00:01
Ramos sa att han var glad att ha gjort två mål och tillade att han kommer sova extra bra inatt när Barca åkt ur. Sov gott Ramos!
2017-03-09 00:01
Fansen ska man fan ta upp med, har blivit en sån rejält förbättring och lär absolut inte bli sämre nu. Det enda vettiga ledningen har gjort är supporter gruppen bakom mål!
2017-03-08 23:59
Rambla Jo men även atletico matchen bortsett från första 25 så hade vi total dominans. Nu har vi svagare mittfält och vi behöver verkligen få in en fjärde mittfältare. Messi vill ju inte heller spela på kanten längre då var detta tvunget att ske. Det ställer ju problem för tränaren, speciellt när man har Suarez som striker.
Barcelona Legend Carles Puyol
2017-03-08 23:59
3 spelare som jag vill höja till ända till himlen så bra var dem, Sergio B. Neymar Ter Stegen. Dessa 3 var avgörande idag för Barca.
Barcelona DM1982
2017-03-08 23:58
Messi blev lite småglad när Roberto gjorde mål.
Barcelona S.Eto'o
2017-03-08 23:58
Det här var verkligen en laginsats fast extra eloge till Enrique (förtjänar det efter all skit han motstått, Neymar, Pique, MATS, Umtitti, Masherano, Rakitic (trots att han vara nära att kosta oss matchen). Eloge till Suarez, Iniesta och Roberto för målen oxå. Eloge till Messi kanske inte spela sin bästa match men förtjänar oavsett beröm. Fan vilken lycka man känner en sån kväll som denna. Neymar har skrivit in sig i allas hjärtan framöver.
Barcelona Rambla~
2017-03-08 23:57
neymar JR Ett sent svar, varit mycket nu. Ja vi har total dominans men så är det ju också en väldigt speciell kväll och match. Staden, klubben och spelarna har laddat för denna remuntada. Anspänningen är på topp hos spelarna, de ger precis allt och de tar väldigt stora risker. Det håller i en sådan här match där alla är så taggade och ger precis allt, de tömmer sig nog helt. Fast hur kommer det se ut i ligalunken, när inte alla är lika motiverade och up for it? Minns du tex hemmamatchen mot Leganes? :) Fast det funkade väldigt bra i kväll för den här matchen. Det är jättebra att ha som alternativ i sin verktygslåda av Lucho, gillar som sagt flexibilitet, att inte alltid köra på i samma gamla mönster och ovilja att ändra på det. I en annan match mot ett annat lag, kanske de uppträder på ett helt annat sätt än vad PSG gjorde i kväll, de var verkligen fega och det straffade sig, kanske det inte alls är en bra uppställning.
Barcelona Legend Carles Puyol
2017-03-08 23:56
Har ALDRIG var såhär glad efter en vinst. Rätt sjukt att MSN som kanske gjorde tsm en typ dålig match men ändå är det dem som förstör festen för PSG hahahaha. Tänk om MSN hade varit grymma och undrar hur det hade slutat, men nu är vi vidare och det är de som räknas. Tänk att alla gjorde detta för Luchos skull vilket är fantastisk att se <3 Kärlek och respekt till spelarna HATTEN AV!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2017-03-08 23:55
@koeman92:

Juste det minns jag också :-)
Annons: