/spanien/barcelona/forum/4229.aspx/spanien/barcelona/forum/4229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-07-26 18:16
Rambla Om man tycker Barca var dumma som köper två så jämna målvakter, vad är inte Arsenal då? Vet inte om det är bra med hård konkurrens mellan två keepers när det är den positionen man behöver mest stabilitet på. I vårt fall är den ene mycket yngre och då kan det vara okej första säaongen men Ospina är liksom två år yngre än Szczesny. Tror precis som du att colombianen kommer att vara förstavalet en bit in på säsongen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-07-26 18:15
@Nemesis 10:

Japp det stämmer, det spekuleras om just detta på flera twitter-konton. Alltså, just de summorna du nämnde bör ju tillkomma till de €56,5m om de säljs, 10m för Song och 10m för Alves. Jag antar att man räknar lågt för man vet ju hur bra vi är på att sälja spelare och få bra betalt. :)
Barcelona Nemesis 10
2014-07-26 18:12
@san_miguel:

Visst var det så, samma med James men I det här fallet känns allt bara fel då Klopp har tok dementerat att Hummels flyttar denna säsong samt att man har inte läst ett skvatt den senaste månaden om att Barcelona ens är intresserade av Hummels.
Barcelona Rambla~
2014-07-26 18:12
@san_miguel:

Jo, men det är fake. Det fattar ni väl? Kolla bilden, det är ju Suarez docka de har använt när de har "photoshopat" den fejkade Hummels-tröjan.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-26 18:10
Rambla~ Tror du att dom har räknat in en försäljning av Song och eventuellt Affelay? Annars kan man ju slänga på en 10-20 miljoner euro på den kassan beroende på vilken klubb man säljer till.
Barcelona san_miguel
2014-07-26 18:09
[QUOTE=Nemesis 10]Den som har gjort den där bilden på Hummels är väl någon som bara vill driva med oss Barca fans lol :P [/QUOTE] så kan det nog vara men det dök ju upp en sån bild strax innan suarez bler klar och då blev han de.
Barcelona Rambla~
2014-07-26 18:06
Morgondagens förstasida Sport. Enligt den så har klubben alltså €56,5m kvar i kassan för värvningar.

Vad väntar de på? Släng in ett bud på €40m på Benatia nu på direkten!
Barcelona Rambla~
2014-07-26 18:02
@LeoMessi:

Precis. Vissa här måste lära sig någon gång, att spekulationer runt något eller där CAS haft sitt möte och faktiskt tagit ett beslut som är offentligt, är två helt skilda saker. Det är inte alltid spekulationer blir exakt som de har förutspått att bli, tänk på det.
Barcelona Rambla~
2014-07-26 17:59
Arsenal värvar Colombias Vm-målvakt Ospina för €4m. Vem sa att det inte går att hitta målvakter som är tänkt som reserv till ett sunt pris? Nu anser jag iofs att Ospina hade varit en alldeles för bra målvakt som reserv i Barca. En sådan målvakt ska inte sitta och häcka på en bänk, han ska spela match i varje ligaomgång i en bra klubb. Slöseri med talang detta. Det lustiga dock är kan jag tycka, att Ospina är en bättre målvakt än polacken de har som förstamålvakt. Han kommer att bli petad förr eller senare.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-26 17:58
Den som har gjort den där bilden på Hummels är väl någon som bara vill driva med oss Barca fans lol :P
Barcelona LeoMessi
2014-07-26 17:57
Angående det här med suarez, ingenting är bekräftat ännu, dom måste ta ett beslut. Det som ha sagts är att den allmänna känslan är att dom verkar vara överens om att straffet var för hårt och att hans klubblag inte ska lida för något han gjorde i landslaget.
Barcelona Rambla~
2014-07-26 17:54
Det är fake ja. Det finns inget intresse från Barca för Hummels längre. Det dog ut för över 1 månad sen. Ni gör bättre i att glömma Hummels för er hälsas skull.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-26 17:54
@Aléx:

Hehe, inte för att vara sån, men det finns nog ingen här inne som kan kan bekräfta att det stämmer. Tror inte någon på Les Rambles är anställd av FIFA. Hade visserligen varit gött om så var fallet men :)
Barcelona NoGo™
2014-07-26 17:40
Bilden är dock fake enligt Twitter....Vår ledning skulle aldrig kunna fixa Hummels lol.
Barcelona Krojf
2014-07-26 17:40
Tidningen The Telegraph skriver:

"If Manchester United to sign Mats Hummels 'is not a bullsh*t story, I'll eat a broomstick'', says Jurgen Klopp

Borussia Dortmund manager Jurgen Klopp describes reports linking Mats Hummels with Manchester United as "garbage".

No comments.

Barcelona Aléx
2014-07-26 17:39
Grabbar, jag läste nyss en jävligt bra nyhet ang Suarez. "Överklagan på Suarez har get resultat, han kan bli spelklar för Barca snart. FIFAs straff kommer att gälla bara Uruguays landslaget inte klubblaget". Någon som kan bekräfta att det är sant? Det skulle vara guld i sånna fall, bästa nyheten på länge! :)
Barcelona -SAMI-
2014-07-26 17:35
Hade han fått in Silva eller benatia bredvid sig hade han skitit på sig. Nu känner han att han kan vara lugn.

@AndreD:

Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-26 17:32
Kom inte med falska förhoppningar om Hummels, det är som att slänga en stor godispåse i toaletten mitt framför ögonen på ett småbarn.
Barcelona NoGo™
2014-07-26 17:29
@-SAMI-:

Här.
Barcelona -SAMI-
2014-07-26 17:27
Kan någon skicka?
Barcelona AndreD
2014-07-26 17:26
Pique: "I'm delighted about Mathieu joining. He has been doing well at centre back and it's a position we needed to strengthen." [la sexta]

Klart den positionen behöver förstärkas när vi har dig som mittback. Tror inte ens han själv fattar att han är lagets svagaste länk
Barcelona Nemesis 10
2014-07-26 17:25
Har sett den där bilden med Hummels tryckt på våran tröja. Ser lite photoshoppat ut tycker jag.
Barcelona NoGo™
2014-07-26 17:17
Jag antar att han kanske syftar på den bild som florerar på sociala medier?
Barcelona Barc6
2014-07-26 17:16
Kith. Nejnejnej säg inget sånt där! Inte bra för hjärtat!
Barcelona Barc6
2014-07-26 17:15
Kith. Nejnejnej säg inget sånt där! Inte bra för hjärtat!
Barcelona Lion24
2014-07-26 17:11
Kith.

Jag har tyckt om det du har skrivit de senaste dagarna. Men allvarligt, du kan inte komma med ett sånt påstående utan källa. Du kanske skämtar, jag vet inte men i denna stund så borde det vara förbjudet att skämta om mittbackar. Sen om det inte är ett skämt, länka källan. Det är inte så svårt. Det blir annars en sån barnslig och låg nivå här inne.

KÄLLA ELLER SKRIV EJ! (rykten)
Barcelona -SAMI-
2014-07-26 17:10
Ja ja tror inte. Mig kan du inte lura honey bunny

@Kith.:

Barcelona AndreD
2014-07-26 17:07
@Kith.:

KÄLLA???????????????????????
Real Madrid Kith.
2014-07-26 17:06
Hummels ryktas vara klar för Barca, officiellt om ett par dagar.
Barcelona NoGo™
2014-07-26 17:03
Annons: