/spanien/barcelona/forum/4228.aspx/spanien/barcelona/forum/4228.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barclasico
2014-07-29 14:28
OFFICIAL: Marco Reus rejects new Dortmund deal

hade hellre sätt han än Suarez i barca
Barcelona LeoMessi
2014-07-29 14:24
haha hyfsat lik Messi, speciellt på andra bilden:P
Barcelona Blaugrana91
2014-07-29 14:12
Ekonomiskt går det bra allafall...

Barcelona drog in hela €530M i omsättning vilket är en rekordsumma för klubben, men också för en en sportklubb i världen. Trots allt imponerande att dra in så mycket pengar med tanke på att vi inte vann en enda titel förra säsongen.

Man gjorde också en storvinst på €41M efter skatt, skulden fortsätter att sänkas.

Barcelona BARCA-més que un club
2014-07-29 14:03
Snälla inte Agger för helvete , killen är 99 % skadebenägen ,
gå ALL IN på Marquinhos och Cuadrado.
Barcelona Barc6
2014-07-29 13:59
Jag vill bara gråta.....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2014-07-29 13:35
shit ...Agger. Att säga att Agger går in i vilken startelva i världen är ungefär lika sant som att säga att Mellberg är en av världens bästa mittbackar. och vadå "när Agger är skadefri", han är ju aldrig skadefri så vad spelar det för roll? Vi planerar alltså att ge bort Alves för en symbolisk summa för att slippa hans dyra lön (en lön Zubi förhandlat fram), så vi kan ha råd att värva Agger, som sen ska ruttna bort på vår bänk i 5 jävla år! Helt otroligt! Jag utnämnde Mathieu värvningen som rent ekonomiskt tidernas sämsta värvning efter Zlatan historien, men Zubi var visst ibte nöjd. Å nej, här finns det fortfarande chans att kasta bort hundratals miljoner kronor! Gooo Zubi!!!
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-07-29 13:21
Fy fan alltså.. vad är det för mittbackar som ryktas till oss?
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2014-07-29 13:20
Rambla

Du snackar som om det enda du gjort i ditt har varit att följa Agger. Du snackar dessutom mycket smörja. En skadefri Agger går in i varje startelva i världen. Närmare Puyol kommer ingen idag.

Agger kommer överraska många av er.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-29 12:58
@Rambla~:

För samma pris kan man få Reus som nu ryktas om att han inte vill förlänga sitt kontrakt med Dortmund.
Barcelona Hetfield
2014-07-29 12:45
Zubi måste ha världens skönaste jobb. Varje sommar/vinter så har han exakt samma spelare som han roterar på, och när ingen av de går så ger han upp.

Zubi: Vi vill ha Cuadrado.
Fiorentina: Vi vill ha minst 40 miljoner.
Zubi: Det är för mycket, vi ger er 90 miljoner.
Fiorentina: Du förstår väl att 90 miljoner är mer än 40 miljoner...?
Zubi: Försök inte lura mig, jag är bra på det här. 90 miljoner eller inget.
Fiorentina: Deal...*host* idiot.
Zubi: Bra jobbat Zubi, you have done it again!
Real Madrid Kith.
2014-07-29 12:44
Jag kritiserade Suarez värvningen när han blev klar vilket ledde till att jag blev attackerad direkt av den desillusionerade culé mobben som attackerar precis allt och alla som inte hyllar allt som har med vår speciella klubb och göra. Nu ser vi varför jag motsatte mig den värvningen. Vi värvade en snart 28 årig anfallare som är avstängd fram till november för 88 miljoner euro. Vi lägger alltså mer än hälften av vår transferbudget på en anfallare när vi har en av Europas sämsta backlinjer bland slutspelslagen i CL. Vi har verkligen tabbat oss under denna mercato om vi värvar Mathieu och Agger som våra försvarsförstärkningar. Det som såg så ljust ut innan VM, lämnar en otroligt bitter eftersmak såhär 1 månad innan säsongen sätter igång. 88 miljoner för en anfallare, när vi har en Xavi som är slut, en Iniesta som inte blir yngre, en Pique som blivit lite av ett skämt på senare tid, en Dani Alves som är ett skal av sitt forna jag. Är det verkligen vad vi borde lagt pengarna på? Jag gillar inte att vi härmar Real Madrid och deras galacticos modell, vi borde vara ärlig mot oss själva och hålla oss till vår egen filosofi, inte härma den som senast vann CL bara.
Barcelona Rambla~
2014-07-29 12:38
"So I called up Liverpool and said how much for Agger, they told me 8m. So I asked them if he comes with two legs and they said yes. So I told them, I'll give you 8m for each leg and let's call it a deal"

Hehe, säkert så det låter när han är igång.
Barcelona Rambla~
2014-07-29 12:33
Agger platsar inte ens i Liverpool när han är skadefri. Det i ett av ligans sämsta försvar förra säsongen. De var ruskigt bra framåt vilket ibland dolde vilket kaos det var i deras försvar. När Agger inte ens platsar där vad ska han tillföra Barca kan jag undra? Zubi har under 3 års tid haft i stort sett samma shopinglista. Det har ju varit samma namn på mittbackarna vi ryktas jaga alla dessa somrar. Har han ens letat efter några andra alternativ?
Barcelona LeoMessi
2014-07-29 12:23
Som diaby*
Barcelona LeoMessi
2014-07-29 12:23
Hade man velat ha en mittback som inte kan spela speciellt ofta pga skadorna så hade man bönat och bett kung Puyol att inte lägga skorna på hyllan. Som sagt, hade han inte varit lika skadebenägen Diaby så hade han inte varit ett superdåligt tillskott.
Barcelona Tiki-Taka
2014-07-29 12:11
Blir galen av Agger ryktena! Hoppas innerligt att det inte stämmer, en mer skadebenägen spelare får man leta efter, plus så är han gammal. Köper två mittbackar i 30 års åldern......betyder att vi måste köpa nya mittbackar om tvä säsonger, då barca kommer rea ut både agger och mathieu -.-
Barcelona Vampíro
2014-07-29 12:04
Luis Suarez is since last week working with a personal coach in the Pyrenees mountains. Ban doesn't allow contact with club staff. [sport] Snart får han väl inte dricka vatten från samma kran som alla andra heller.
Barcelona -SAMI-
2014-07-29 11:42
Barcelona are in advanced talks with Daniel Agger. The Liverpool defender is poised to sign sign a five-year contract and will cost the Spanish club €15 million.
Barcelona -SAMI-
2014-07-29 11:40
Lägg dom pengarna på benatia.
Barcelona Rambla~
2014-07-29 11:37
Fiorentina vill ha €50m för Cuadrado. Får de inte in något bud i den klassen vägrar de att sätta sig ner och förhandla.

Jo men lycka till Zubi....
Barcelona Gabriel
2014-07-29 11:14
Barclasico Konkurrens med vem, Alves och Montoya? För det är dem han kommer att konkurrera med främst, är han ens själv medveten om det och att planen är att använda honom som högerback i första hand. Nej, jag förstår mig inte på det här, det kan också vara mycket pga av Cuadrados höga prislapp som man tittar efter billigare mittbacksalternativ eftersom man då inte har råd med en dyrare som Benatia. Prioriteringarna är helt åt helvete. Hade man bara öppnat ögonen och kollat på Aurier så hade man kunnat få både en högklassig högerback och en högklassig mittback. Nu får man istället, i bästa fall, en högeranfallare som ska skolas om till högerback och en 30 årig skadebenägen bänkad mittback.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-07-29 11:12
Luis Suarez is since last week working with a personal coach in the Pyrenees mountains. Ban doesn't allow contact with club staff. [sport] Dracula kör en riktig sydamerikansk försäsong och sliter i bergen. Skönt att han åtminstone får en ordentlig start fysiskt sett, trots det orättvisa straffet. Det kommer inte gå att fuska i övningarna när du har en tuff personlig tränare flåsandes i nacken.
Barcelona Barclasico
2014-07-29 11:07
Several Barcelona sources say that Fiorentina right wing player Juan Cuadrado (26) is now Barcelona's priority signing. [cope] Fiorentina right wing player Juan Cuadrado (26) wants to join Barcelona but told the club he's a bit worried about the competition. [md]
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-29 10:43
@FC Tiki-Taka:
Hoppas dem jobbar hårt regelbundet med att återställa Pressen samt intensiteten för bara då kan kvalitén i laget sticka ut. Undra hur Xavi tänker nu när intensiteten är högre. -Ännu en löpning? vid det här laget hade vi suttit och käkat barbecue med Tata
Barcelona neymar JR
2014-07-29 10:38
Kul att se att Rakitic tar hand om Halilovic direkt Är Alves redan tillbaka? Någon vill börja kämpa för sin plats visst :)
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-07-29 10:29
Jag gillar redan Lucho! Såna här träningspass såg man aldrig med Mr.Tata Martino.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-29 10:10
@zick9:

Läste att han "missade" flyget till Decos avskeds match men sa inget till sin klubb. Klubb chefen fick reda på det och blev förbannad då han kunde ha deltagit
i deras match istället.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-29 10:01
@zick9:

Var det inte för att han ljög om vart han skulle?

Nu är inte jag insatt men vår strulige brasse har nog gjort lite som han velat :)
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-07-29 08:58
Because few clubs can afford his salary ànd transfer fee, Barcelona are analyzing selling Alves for symbolic fee, like Villa last year. [md] Med andra ord; FC Garage Sale.
Barcelona zick9
2014-07-29 04:32
Vet någon varför Dinho lämnar?
Annons: