/spanien/barcelona/forum/422.aspx/spanien/barcelona/forum/422.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-03 11:38
Barça transfer target Gabriel Jesus (19) will sign for Man City in the coming 24 hours [sky sport] Seriöst... VÄRVA GABIGOL O DET ÄR KLART. Är man rädda för Santos pga vad som hände i Neymar-affären eller vad är det frågan om?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2016-08-03 11:27
Sluta vela och lägg upp pengarna för Gabigol så är vi klara sen. Förstår inte varför det ska vara så jäkla komplicerat? Vill Lucho inte ha Gabigol? Fine, även om de e den spelaren jag vill ha mest så köp bara den Lucho vill ha då? Är det Mario Gomez? Det borde inte heller va så jäkla svårt. Får en känsla av att Lucho inte ens själv vet vad han är ute efter och att ledningen skickad ut på ett omöjligt uppdrag i att försöka tillfredsställa honom. Var nog bara Gameiro han ville ha, ungefär som när Tito bara villr ha Thiago Silva sen fick vi skit värvningen Song i slutet av sommaren.
Barcelona Barca Barca
2016-08-03 11:14
@Barclasico:

Det där är inte alls bra av LE. Nu kommer ledningen värva något "huller om buller" alternativ och det slutar säkert med någon brasse ala Lord Douglas.
Barcelona Barclasico
2016-08-03 10:32
Barcelona coach Luis Enrique wants a 4th forward to be signed before the 1st leg of the Spanish Supercup on August 14th [sport]

11 dagar har ledningen på sig!
Barcelona Barclasico
2016-08-03 10:31
@El Pistolero #9:

Barcelona deny rumors that Ter Stegen is unhappy at the club and state that he is not for sale #fcblive [sport]

Barcelona will allow one goalkeeper to leave only if a club pays the buyout fee. Ter Stegen: 80M; Bravo: 40M #fcblive [sport]
Barcelona R.Gaucho 10
2016-08-03 10:14
Någon som vet vilket hotell spelarna kommer bo på idag?
Barcelona Smogen
2016-08-03 10:01
Anfallsföljetongen verkar fortsätta ett tag till. Kanske blir en Song II sista dagen på transferfönstret? Jag tror att hade det här varit helt upp till Robert så hade vi värvat Gabriel eller Gabigol för flera vecorsedan. Nu verkar dom inte passa in i Luchos planer. Känns som att Robert tänker långsiktigt medan Lucho bara ser till de närmaste 2 säsongerna. Det är därför dessa 29åringar värvats för stora pengar. Lucho bryr sig om titlarna medan han är i klubben och skiter fullständigt i framtiden för klubben på längre sikt. skrivit från mobil så ursäkta möjliga felstavningar etc.
Barcelona Rambla~
2016-08-03 09:34
@Thierry Henry:

Även om jag håller med dig i det mesta du skrev om Gomez men varför lyckades han inte i Fiorentina? De är ju ett spelande lag med kreativ inställning på mittfältet. Otur med skador, för dåligt lag för att passa Gomez egenskaper? Intressant eller hur varför det inte ville fungera för honom där?
Barcelona Thierry Henry
2016-08-03 06:27
@A good coach is everything!:

Han är långt ifrån en "klumpig elefant" Han hr snabbheten nog att springa ifrån sina försvarare och tekniken och styrkan nog qtt hålla i bollen och väggspela i tekniskt spelande bollförande lag vilket han visat i Tyska landslaget. Han hade bidragit med något nytt i vårt anfallsspel. Gomez i barca hade vart ytterst intressant
Barcelona Andresito
2016-08-03 06:06
Tror ni på allvar att ter Stegen kommer lämna? En ung målvakt som är klippt och skuren för Barças spel, det vet både klubben och han själv. Finns inte på kartan att han försvinner permanent. Nu finns det tyvärr inte speciellt många lag som behöver en målvakt, därför skulle €10M, max €15M vara rimligt för en 33-årig Bravo. Cech gick jämförelsevis för 14 miljoner till Arsenal.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-08-03 05:15
Slarvar LE bort ter stegen, så kommer jag hata snubben för alltid. Han tänker bara på sig själv och inget på Barcas framtid.

LE kan omöjligt vara så dum.
Barcelona Gabriel
2016-08-03 03:07
Jag är väldigt orolig över att Ter Stegen lämnar. Skulle inte alls bli förvånad om det blir så. Luis Enrique har visat ganska så klart innan vem hans första val är. Det känns som att Enriques val är Bravo medans ledningens val är Ter Stegen. Även om jag rent generellt är emot att ledningen ska gå emot tränarens önskan så hoppas jag isånnafall att man gör det den här gången. Ter Stegen är framtiden och den som bör vakta vårat mål i flera år framöver medans ingen vet hur länge Lucho kommer att stanna som tränare.
Barcelona Lionel12
2016-08-03 02:23
Match imorgon några tankar?? Nått speciellt som gäller och vad vet vi om vår käre Messi och Suarez?
Barcelona neymar JR
2016-08-03 01:37
Bravo is upset with current situation. He met club officials last Friday to clarity either he'll stay a starter or he'll leave. [radio cat] Sälj bägge är trött på denna cat-fight, måste dom lipa för att vara startspelare och hota med att lämna?!?!
2016-08-03 01:21
Ter Stegen requires to be a starter. He shared his offers with the club, among them is Man City's | MD | Pep din slugge jävel! Låt oss va :P
Barcelona neymar JR
2016-08-03 01:11
Har det gått så långt att vi kräver en forward oavsett kvalité? Finns ingen duglig 30+ STRIKER ( inte center tank), ja om man inte gör ett försök på Soriano. Så visst fan är det svårt att övertala någon talang att vara fastklistrad på bänken. Finns nog absolut ingen som på allvar tror att den kan konkurrera med någon från MSN. Hoppas Robert lyckas övertala någon yngling, för att värva någon klumpig 30+ kan vi lika gärna vara utan. Vi har ju rätt så bra förstärkning på ytteranfallarna denna säsongen, denis/arda/rafinha/iniesta. Både Messi och neymar kan sköta striker rollen trots sina redan skräddarsydda roller.
2016-08-03 01:05
Metin Albayrak (Besiktas spokesman) : “Our fans are feel hopeful about Mario Gomez returning, “We're monitoring his situation closely.." "But we know that he is in serious talks with Barcelona and Borussia Dortmund. Obviously he is difficult for us." ( Dogan News Agency)
Barcelona Barca - Puyol
2016-08-03 00:40
Real Madrid C.F. are set to receive €25 MILLION for Jesé Rodríguez! Hahahahahahha Jesé är detta ett skämt. Real kan verkligen sälja eller Perez gör sitt jobb. Medan vi ger bort spelare helt gratis hahahaha. Vi måste tyvärr lära oss av Perez. Han har gjort Real världens rikaste klubb. Barca bör skaffa sig en ledning som kan både köpa men att kunna sälja. Iam out.
Barcelona Ribohn Fan
2016-08-03 00:32
Låsta matcher är det alltid när Barca spelar. Lag som backar till eget straffområde i 99% av matcherna. Barca filosofi är tålamod och kommer alltid att vara så. Enda gången vi skulle bryta den filosofin är t ex avgörande cupmatcher och då det är typ 5 - 10 minuter kvar. Det kan man inte ha en Gomez i laget för. Då kan man lika bra flytta upp Pique och köra en 3-backlinje. Gomez har fått spela några matcher i slutet i Tyskland under deras sämsta period på många år. Bayern gjorde sig av med honom för flera år sedan. Platsar äntligen i ett lag i en väldigt dålig liga. Senast vi hade en stor, stark, orörlig, långsam 9:a var när Zlatan spelade för oss och alla vet ju hur det gick.
Barcelona Ribohn Fan
2016-08-03 00:21
Som En elefant med simfötter på.
Högerback!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona enkos
2016-08-02 23:22
LE vill inte köpa en anfallare bara för att denne inte ska skicka Munir bort från truppen. Munir är trots allt hans älskling som ska vara nära honom på bänken.
2016-08-02 23:15
A good coach is everything!

Gomez kommer att erbjuda den tyngd vi inte haft sen Kluivert. Gomez kommer att avgöra låsta matcher med hans styrka, storlek och huvudspel.

plus att han kommer att vara billig.

Hade inte bangat på Llorente heller.
Barcelona Canaletes
2016-08-02 22:20
Bra bildval TV4, bra bildval...
Barcelona Rambla~
2016-08-02 22:01
Från Twitter @RafaelH117 Ter Stegen’s agent talked with the club today, spoke of Manchester City’s interest, and discussed the player’s future, no demands made. Barça aware of the goalkeeper issue and Diego Alves was contacted in case Bravo leaves, won’t let MatS leave unless the buyout is paid. Verkar inte som om MAtS har kommit med några krav, inte än iaf och det känns skönt. Problemet tror jag är att Lucho vill köra på som vanligt, som de två senaste säsongerna alltså. Han väljer målvakt så som han känner för, den som enligt honom presterar bäst på träning. Ok, det har j funkat bra tills nu men det är ohållbart i längden. Varken Bravo eller ter Stegen kommer acceptera bänken denna säsong. Det blir kaos oavsett vem Lucho väljer. Ingen lätt situation.
Barcelona A good coach is everything!
2016-08-02 21:57
Gomes är skit klumpig elefant fattar inte vad vissa ser hos honom. Killen hade definitivt inte passa in i vårt spel ! Hade tagit Lacazette alla dagar i veckan !
Barcelona Gabriel
2016-08-02 21:40
Målvaktssituationen var en tidsbomb och redan när Bravo signade för 2 somrar sen visste man att det skulle bli omöjligt att hålla både han och Mats nöjda i längden. Eftersom Ter Stegen är framtiden så är valet åtminstone för mig ganska så självklart att det bör vara Bravo som får kliva åt sidan och säljas. Man bör kunna få bra pengar för honom, en av världens bästa målvakter som de 2 senaste säsongerna vunnit 2 raka ligaguld med klubben där han vaktat målet i princip alla våra matcher. Allt under 30M€ ser jag som en dålig affär.
2016-08-02 21:39
@El Pistolero #9:

Jag tror helt ärligt att det är LE som är envis, vill typ bara ha en och envisas med den.

jag fattar inte ta in Gomez bara. Ge rak byte mot Tello och det är klart.
2016-08-02 21:39
@El Pistolero #9:

Jag tror helt ärligt att det är LE som är envis, vill typ bara ha en och envisas med den.

jag fattar inte ta in Gomez bara. Ge rak byte mot Tello och det är klart.
2016-08-02 21:32
Barça hasn’t made a decision on the striker, could be a seasoned #9 or a young forward. Robert and his team still discussing options. (RafaelH) Herregud....
Barcelona ElRaval
2016-08-02 21:23
[QUOTE=El Pistolero #9]@xavicampos says Bravo met with the club on Friday and said if he doesn't play, he'll want to leave. Release clause: €40m. Goodbye Bravo! [/QUOTE] Ter Stegen är framtiden och Masip imponerar på mig varje gång han står. Sälj säger jag, trots att jag gillar Bravo
Annons: