/spanien/barcelona/forum/4207.aspx/spanien/barcelona/forum/4207.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-08-03 22:29
@KristoferDelija:

Älskar sån tränare..

hehehehe
Bielsa är fan bäst...
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-08-03 22:15
Musacchio till Tottenham. Kan vi snälla ta Vertonghen nu då?
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-03 22:03
@La liga es blaugrana!:

Vi har värvat Bravo för 200 och Stegen för lika mycket. Men vad vi verkligen behöver just nu är Navas som 3e alternativ. Bara för att liksom

:)
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-08-03 21:53
Mycket bra gjort av Madrid att värva Navas. En mycket bättre målvakt än Iker som är sämre än någonsin.
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-08-03 21:41
Värvat**
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-08-03 21:40
Haha hade vi värvar Keylor Navas nu så hade alla på forumet klagat att hans övergångssumma är alldeles för hög och därefter hade det kommit 1000 inlägg om Zubi och att han spelar golf.
Barcelona TRD
2014-08-03 21:30
Cristiano (Ronaldo) är den bäste spelaren i världen, (Gareth) Bale är väldigt bra och Falcao är den bäste strikern, säger Monaco-försvararen Ricardo Carvalho. Falcao bättre striker än Suarez? Är Carvalho hög eller?
Barcelona Nemesis 10
2014-08-03 21:28
Keylor Navas är en bra målvakt speciellt när det gäller reflexräddningar, dock så har han inte spelet med fötterna och det är viktigt i Barcelona att målvakten kan spela med fötterna sen vet jag faktiskt inte hur bra han är i luftrummet. Där tror jag att Ter Stegen är bättre.
Buga för Dinho
2014-08-03 21:25
@TRD:
Hehe, vad fick dig att tro att jag är en Madridista ens? Konstaterade bara mer eller mindre att Real Madrid har värvat La Ligas bäste målvakt eller skall jag säga att costaricanen håller korpenklass bara för att göra dig nöjd? Synd att han gick till den mörka sidan, gillar honom faktiskt då denne verkar vara sympatisk utav sig...
Barcelona Vampíro
2014-08-03 21:24
Hur lång tid tar det innan folk börjar kalla Keylor Navas för överskattad och medioker? Han har ju skrivit på för Madrid så man måste likt en robot automatiskt ändra uppfattning.
Barcelona TRD
2014-08-03 21:19
@Buga för Dinho:
Varför är du ens inne här och skriver din Madridista? Förstår inte. Är det kul att hålla på och trolla i andra forum? Ja, bra värvning såklart men Ter Stegen är bättre.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-08-03 20:51
@Nemesis 10:

vi sa samma sak om Sergio Roberto.. Han visade sig vara en medelmåtta och inte värd att satsa på.

ha aldrig höga förhoppningar som vi har haft på Sergio Roberto och Montoya tex, det slutar med frustration och vita hårstrån

Buga för Dinho
2014-08-03 20:47
Jävlar, varje culé bör känna sig skraja nu när Real Madrid värvat La Ligas bäste målvakt i Keylor Navas...

Costaricanen har gjort flest räddningar av samtliga målvakter i Europas fem bästa ligor under förra säsongen, för att inte tala om hans VM-slutspel där denne bara släppte in endast ETT spelmål.

Barcelona B.BOSS
2014-08-03 20:44
Kan bara hålla med. "@RafaelH117: The lack of competition at the back has led Piqué to enter a state of decay for the past 2 years he might never return. Keep that in mind." @RafaelH117: Bayern nearly signed Navas, they have Neuer. Top clubs have to aim to always be at their very best and stir competition among their ranks."
Barcelona Mido
2014-08-03 20:36
[QUOTE=Andres Iniesta #24]Ja det har du väll rätt i! Får göra min egna analys. Cuadrado do och Vermaelen in. Alves ut! Reus verkar vara högt på Barcas lista dessutom. Då det ryktas om ett pris för 35milj € nästa säsong. Undrar bara hur det blir med den där transfer bannen... [/QUOTE] Det kan vara så att Barça köper honom under vintern, då påverkas han inte av bannen, vad vet jag, en teori bara
Barcelona KristoferDelija
2014-08-03 20:33
@-SAMI-:

Haha eller hur. Man får säkert sjukaste utskällningen någonsin ifall man lallar runt på hans träningar.
Barcelona -SAMI-
2014-08-03 20:27
Man skiter ju för fan på sig bara man hör han skrika.

@KristoferDelija:

Barcelona KristoferDelija
2014-08-03 20:14
Om inte Luis Enrique får Barca att börja att springa så finns Bielsa.
Kolla klippet spelarna är helt döda efter träningen med Bielsa haha
Barcelona MrSergio5
2014-08-03 20:07
@Andres Iniesta #24:

Håller helt klar med om att Reus är en extremt bra spelare med fantastiska offensiva kvalitéer, men också precis som du är inne på så tror jag att det hade blivit lite för mycket med även Reus uppe på anfallet då jag ser Reus mer som en ytter och inte som en mittfältare.
Jag tycker att det räcker med de anfallare vi har i truppen just nu, jag menar kolla bara de startande anfallarna, Messi, Neymar, Suarez. Sen på bänken har vi riktigt bra ersättare i form av, Pedro, Afellay och Deulofeu. Detta är spelare som verkligen håller som ersättare ifall någon av Messi, Neymar eller Suarez blir skadade.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-03 20:06
Reus har spelat mestadels på kanten men till skillnad från andra yttrar har han en tillräckligt bra förstatouch, bra teknik på små ytor och spelsinne för att spela i mitten. När jag kollar på Dortmund tycker jag att han nästan är bättre som tia. Jag är dock tveksam till hur han skulle passa in i vårt system. Iniesta är faktiskt bara 30, det är mest den andra positionen på mitten som det är mer öppet men där har vi precis värvat Rakitic. Jag tycker inte vi behöver Reus, även om det är en fantastisk spelare.
Barcelona Andres Iniesta #24
2014-08-03 19:50
Du verkar ha missat Reus fantastiska passningar.
Barcelona El Conejito
2014-08-03 19:47
Enligt mig håller Reus inte alls för en mittfältsplats, om han ska spela någonstans så ska han spela ytter. Hans passningsspel är inte ens i närheten av iniestas. YTTER eller inget.
2014-08-03 19:39
Reus är extremt intressant, men som du säger finns det plats? Möjligtvis ersättare till Xavi nästa sommar? Men vi har som du säger Iniesta som står för det Reus kan bidra med. Han är ju en offensiv mitt i mina ögon. Där han är fantastisk, men vi har Busquets som given deff, Iniesta går inte att rubba, men den tredje platsen? Xavi/Rakitic/Rafinha? Den platsen är inte alls lika given idag... Anfall har vi ju Messi/Neymar/Suarez. Pedro/deulofeu. Lite brist där kanske har glömt någon, men en otrolig start trio har vi på topp ... Sen har vi ju Adama och Halilovic som ser lovande ut! Finns det plats för Reus? Som för övrigt är en utav de absolut bästa i världen på det han gör.
Rivaldo Ferreira
2014-08-03 19:27
Jag fattar inte detta med Reus. Visst han verkar vilja lämna.
Men det blir för mycket i attacken.
Skulle dock gärna se han ta över Iniesta till slut.
Och priset är ett kap
2014-08-03 18:49
Ja det har du väll rätt i! Får göra min egna analys. Cuadrado do och Vermaelen in. Alves ut! Reus verkar vara högt på Barcas lista dessutom. Då det ryktas om ett pris för 35milj € nästa säsong. Undrar bara hur det blir med den där transfer bannen...
Rivaldo Ferreira
2014-08-03 18:37
Andres Iniesta #24

Bara samma jävla rykten, ursäkta min franska
2014-08-03 18:14
Varför är vår silly season sida så fruktansvärt dåligt uppdaterad?
Barcelona Nemesis 10
2014-08-03 18:03
ElRaval

Precis som Krabban säger så är Samper en dirigent som kontrollerar mittfältet både defensivt och offensivt. Han läser spelet väldigt bra och jag tycker att han besitter alla egenskaper för att kunna bli startspelare i Barca i framtiden. Han tillhör den nya generationen och det kommer bli mycket lättare att anpassa honom till den nya spelidén.
Självklart är Busquets och Xavi mer kompletta då Samper bara är 19 år men kollar man runt så finns det verkligen inte många mittfältare i hans ålder som håller samma klass så Samper ska vi verkligen vara rädd om!!
Barcelona Cule4life
2014-08-03 17:45
Ter Stegen
Alves- Pique - Mathieu - Alba
Rakitic - Sergio - Iniesta
Messi - Suaréz - Neymar

Bravo - Rafinha - Halilovic - Xavi

Dessan utgör
Barcelona AndreD
2014-08-03 17:42
Bra sammanfattning. Skönt att slippa den där barbecue-gubben som bryr sig mer om mat än om träning
Annons: