/spanien/barcelona/forum/4166.aspx/spanien/barcelona/forum/4166.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-08-09 16:11
DM1982

Håller med att han har missat en hel del.
Jag skyller på att han har fått spela på en kant hela tiden..

När han spelar som center är han 10 gånger farligare plus såg du föra säsongen kille har det i sig..

Man vet bara att visa spelare har vad som krävs för att göra mål..
Barcelona DM1982
2014-08-09 16:10
Bra med skott utifrån, ibland duttas det för mycket.
Postat via SvenskaFans-appen
2014-08-09 16:09
Bra att Roberto avslutar där.

Sånt vill vi se om vi ska också uppskatta dig som tränarna har gjorde senaste tre säsonger.. Våga avsluta..
Barcelona the cameroonians
2014-08-09 16:08
Sergi KUNGEN Roberto :-)
Barcelona LeoMessi
2014-08-09 16:08
Snyggt av Roberto om jag ska vara ärlig:-)
Barcelona DM1982
2014-08-09 16:07
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Munir Det där är en spelare som har en killerinstinkten som många av våra spelare inte har. Han löper rätt hela tiden och där och hugger. Längtar till han blommar ut ännu mer.. [/QUOTE] Fast han har missat en hel del i de andra matcherna om man ska vara ärlig.
2014-08-09 16:06
Munir

Det där är en spelare som har en killerinstinkten som många av våra spelare inte har.

Han löper rätt hela tiden och där och hugger.
Längtar till han blommar ut ännu mer..
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Munir har målsinnet med sig sedan födseln
Barcelona Zyzz
Snyggt mål! Fin assist av Iniesta!
Barcelona LeoMessi
2014-08-09 16:05
Mycket fint av Munir där och fin passning av iniesta!:-)
Barcelona DM1982
2014-08-09 16:03
[QUOTE=Vampíro]Härlig skolgårdstänk där, jag tycker en spelare inte är tillräckligt bra för min favoritklubb och du kontrar med "du kan inget om fotboll". Yes jag gillar ditt resonemang, tough guy-logic 101. [/QUOTE] Tackar, det var snällt av dig. Det finns inget mer att säga mellan oss, vi avslutar här.
Barcelona Vampíro
2014-08-09 16:02
[QUOTE=DM1982]Jag är nöjd, fanns inte så mycket bättre tillgängligt ute. Det här är den verkliga världen, inte FM. Att kalla honom för sopa är ett mycket bra bevis för att du inte är speciellt kompetent, fotboll är nog inte något för dig. [/QUOTE] Härlig skolgårdstänk där, jag tycker en spelare inte är tillräckligt bra för min favoritklubb och du kontrar med "du kan inget om fotboll". Yes jag gillar ditt resonemang, tough guy-logic 101.
2014-08-09 16:02
LeoMessi

Din länk var bättre

Tack..
Barcelona LeoMessi
2014-08-09 15:59
här har ni länk
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-09 15:58
Vårt mittfält, anfall och målvaktsuppsättnig är världsklass med bra bredd. Bara mittbackarna som inte håller den klass som man hade förväntat sig. Annars fullt nöjd med truppen!
2014-08-09 15:58
@Gabriel:

Inte den bästa men hittar ni bättre
säg till..
Barcelona Emanuel B
2014-08-09 15:56
Har någon en länk för iPhone? Tack i förhand!
Barcelona Gabriel
2014-08-09 15:56
Någon som har länk till matchen?
2014-08-09 15:54
Att kalla för Rakitic för en bänkvärmare är att ta i som inne i helvete.

Enligt mig var han en av de tre bästa mittfältarna föra säsongen i världen.
Vilken Xavi, vilken Iniesta var på samma nivå som Rakitic föra säsongen.

Snälla var sann mot dig själv.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-08-09 15:53
@Tiki-Taka:

nej han blir en bra förstärkning, hellre än bra bänk än en svag bänk .
vi behöver bredda mkt som resteb av andra stor lag gör.
Barcelona grande jw
2014-08-09 15:53
@B.BOSS:
No offence men du är helt ute och cyklar. Rakitic är precis det Barca behöver. Jag vet inte om du legat under en sten de 4 senaste åren och fortfarande tror att Xavi är världens bästa mittfällt. I dagens Barca bänkar Rakitic både Iniesta och Xavi.
Barcelona fc__Barça
2014-08-09 15:49
Kritiken mot ledningen är ändlös och det förtjänar dem. Speciellt när det gäller värvningarna till backlinjen. Men att klaga på mittfältet och att Rakitic inte håller kan jag inte hålla med om. Han var en av Europas bästa mittfältare och överglänste alla våra mittfältare den föregående säsongen. Den värvningen gjorde klubben klar snabbt och smidigt för ett lågt pris. Förstår inte klagat överhuvudtaget när det gäller mittfältet. Vi har Mascherano-Xavi-Rafinha som andra uppställning. Finns jämnbra lag där absolut men inget lag i Europa ligger avsevärt bättre till än oss när det gäller mittfältets spets och bredd.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-09 15:48
Cuadrado behövs verkligen inte om Alves stannar, vilket han troligen kommer göra. Han är alldeles för överflödig och dyr!
Barcelona BARCA-més que un club
2014-08-09 15:46
@Barclasico:

bra sälj nu Song också till Milan så får vi det klart.
och all in på Cuadrado nu då som förstärkning
Barcelona Barclasico
2014-08-09 15:42
klart: Afellay klar för Olympiacos
Barcelona LeoMessi
2014-08-09 15:41
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Alves är sliten efter att han fick värma bänk halva VM :/
Barcelona B.BOSS
2014-08-09 15:38
Jag tar en Vermalen som är skadad hela säsongen och inte får spela än Agger som är skadad halva säsongen. Vi är en klubb i Bayern - Madrid klassen men vi köper spelare sämre än Sevilla, Tottenham och många andra. De går efter stabila spelare för att sälja vidare. Vi går efter misslyckade skräp. Om den här misshandeln av klubben fortsätter offensivt när Messi och iniesta lämnar kommer vi vara en femte, sjätte placerad lag som kämpar om champions league platser. Rakitic är jätte bra men han är långt ifrån Xavi OCH Iniesta han är en fullgod bänkspelare.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-09 15:38
Medcial tests of Arsenal defender Vermaelen at Barcelona have ended. Deal will now be finalized, could be announced this afternoon. [md] Officiellt när som helst! Han klarade föga nog sin läkarundersökning hehe :-)
2014-08-09 15:33
Barcaholic

Håller med angående om Roberto.

Vi lånar ut Dennis Suarez till Sevilla som är 10 gånger bättre än Roberto bara för att han inte är katalan.
Alla vet hur vår klubb jobb. Tråkigt som fan.

LeoMessi

Fan va tråkigt att Messi, Masken, Suarez och Neymar inte får ha någon försäsong. Visst Messi spelade VM-final men vad är Alves ursäkt att inte delta ??
Barcelona Barcaholic
2014-08-09 15:24
@LeoMessi:

Just det som är problemet, jag tycker att han inte förtjänar lika mycket speltid som resten av dom andra i laget. Vårt lag blir bättre utan Roberto än med Roberto i truppen, även om bredden ''försämras'' i truppen. För mig finns det tre alternativ för Roberto:
1. Sälja honom så snabbt som möjligt.
2. Låna ut honom till ett lag i La Liga
3. Bryta hans kontrakt och slänga ut honom, bara han försvinner.

Drömmen är ju att Song, Roberto och Afellay allihopa säljs och för dom pengarna + lite till satsar man på Pjanic. Snacka om bredd och kvalitet i truppen då:

Iniesta/Rafinha-Rakitic/Pjanic/Xavi
Busquets/Mascherano
Annons: