/spanien/barcelona/forum/4164.aspx/spanien/barcelona/forum/4164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2014-08-09 17:11
Rakitic är grym, otroligt glad över den värvningen! Xavi kommer få kämpa om en plats i elvan, vilket är bra då han kommer höja sig.
Barcelona BlueRed
2014-08-09 17:09
Någon skrev att Bartra går in mycket hårdare i nickdueller och söker bollen mer än väntar på den (se Pique). Kan inte hålla med mer. Vare sig det blir mål eller ej så är Bartra den mest effektiva vi har i luften. Lika lång som Ramos är han också. Bygga på lite mer muskler så behöver vi inte oroa oss lika mycket för vår backlinje.
Barcelona AndreD
2014-08-09 17:08
Skönt att vår sämsta mittback är utbytt blir äcklad av att se han på en fotbollsplan
Barcelona DM1982
Real Madrid-resultat.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Z_Z
Man får hoppas att Rakitic får slå lite frisparkar i år. Han har verkligen underbar kvalité på inläggsfrisparkarna.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-08-09 17:07
Ja, jag blir glad för Bartra.
han förtjänar det :-)...
Barcelona Rambla~
Kvalite rakt igenom av Rakitic. Jag hoppas verkligen han får slå frisparkarna utifrån.
Barcelona >The Reporter<
Rakitic e galen på hörnor och inlägg
Barcelona Gabriel
Rakitic - Bartra, inte första gången man får se det den här säsongen!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
Manita!
Barcelona Blaugrana91
2014-08-09 17:05
Second half line-up Barcelona: Masip - Montoya Bartra Ie* Alba - Rakitic* Busquets Sergi Roberto - Munir Rafinha Pedro
Barcelona LeoMessi
2014-08-09 17:04
Har inte halilovic blivit inbytt än?
Barcelona DM1982
2014-08-09 17:00
[QUOTE=oocbgb]Hårda bud [/QUOTE] Ibland måste Fantomen skicka en höger med onda märket på. Bra spel, fin intensitet av grabbarna. Helsinki är inte superbra men det är Barcelonas inställning som jag gillar mest. Grabbarna löper mycket och hjälper varandra.
Barcelona BlueRed
2014-08-09 17:00
På tal om ingenting. Briljant reklam på streamen. Get your Copper Hands today, just 12,99!

Massa byten nu vill jag se.
Barcelona Gabriel
2014-08-09 16:55
Visserligen är Helsinki inget vidare att hänga med i granen men jag är fortfarande väldigt nöjd med spelet i första halvlek. Att vi gör 4 mål på en halvlek är självklart positivt men det är inte sånt jag kollar på, snarare faktumet hur tempot i bollrullandet ser ut, hur intensivt press-spelet är, hur många rörelseförflyttningar som sker och positionsbyten på spelare. Allt tycker jag har skett i ett väldigt högt tempo och det är vad jag tycker om att se. Sen älskar jag att Lucho verkar vilja dra in anfallarna mer centralt än föregående säsonger. Hela förra säsongen satt jag och gnällde på att våra anfallare spelade längs sidlinjen, där utgör dem inget hot. Vi blir mycket giftigare så här. Jag kan inte låta bli att tänka på vad en sån som Sanchez hade uträttat med den här spelstilen, tror han hade kunnat bli hur jäkla bra som helst. Men men, nu har vi Suarez och det är knappast sämre liksom. Det ser väldigt intressant ut. Jag hatar att fortsätta sprida negativa saker här inne men allvarligt talat så kan jag inte se vad Montoya har att erbjuda. Han imponerar i ärlighetens namn aldrig på mig. Han är så dålig när det kommer till det sista avgörandet att det är skrämmande. Han håller inte på långa vägar för att bli ordinarie hos oss. Hur är det egentligen med Aurier? PSG köpte väl aldrig honom utan lånade han? Antar att de fick med en köpoption på honom då, någon som har koll på hur det ligger till med det? I bästa fall kanske ledningen får upp ögonen för Aurier efter en säsong i PSG och snuvar dem på honom. Det hade hade smakat mumma.
2014-08-09 16:55
@DM1982:

Det har ingenting med det att göra.
Om du läser mina senare inlägg så kommer du förstå mina känslor..
Jag uttryckte väldigt klumpigt.. That's all.

Min skrivförmåga är på mellanstadiet fortfarande.
Barcelona B-Guden
2014-08-09 16:54
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

han firade ju knappast som han avgjort en final heller han firade helt normalt för att göra ett mål i en träningsmatch, låter som han tog ett segervarv runt arenan om läser ditt inlägg. Ska sura ihop eller vafan är ditt problem
Barcelona oocbgb
2014-08-09 16:54
[QUOTE=Rambla~]Kanonstream Am. kommentatorer. [/QUOTE] Skitbra, tack!
Barcelona oocbgb
2014-08-09 16:53
[QUOTE=DM1982]Tackar, det var snällt av dig. Det finns inget mer att säga mellan oss, vi avslutar här. [/QUOTE] Hårda bud
Barcelona Rambla~
2014-08-09 16:51
Madrid släpper Diego Lopez till Milan utan ersättning? Vilket lär innebära att de själva har löst Lopez kontrakt eftersom han hade 3 säsonger kvar. Det lär ha kostat minst 10m? I så fall har deras reservmålvakt kostat allt som allt ca 20m. :)
Barcelona DM1982
2014-08-09 16:51
[QUOTE=Rambla~]Jo, det var ju vad jag skrev? Startelvan alltså. [/QUOTE] Jag fick en släng av dyslexi, läste att halva startelvan var från La Masia.
2014-08-09 16:50
Nr.9

Banna mig och hoppa över när du ser mitt namn.
Vill inte förstöra din dag bara så där.

Du kan skicka P.m framöver om du vill säga mig något.
Vissa diskussioner vill jag ej ta här ute

Tack...
2014-08-09 16:48
Jag tål bara inte Pique. Jag vill inte att han ska le tills han presterar på topp igen. Det är vad jag känner och står jag för det. Många av er kan tycka att det är lite extremt. Men hej, vi möter Helsinki inte Bayen eller R.Madrid i en final. Sen att ni tycker att det är världens konstigaste grej är en annan femma. Jag tål inte bara honom!!! Jag tycker att han har glidit på en bananskal senaste tre säsonger och jag kan inte få bort alla matcher han har svikit när det väl gällde. Det är allt. Nu får tycka exakt som ni vill så ska jag tycka och känna exakt som jag vill. Är det något annat, skicka ett P:M Jag vill inte vi kladdar forumet om det här ämnet Tack..
Barcelona Rambla~
2014-08-09 16:46
@DM1982:

Jo, det var ju vad jag skrev? Startelvan alltså.
Barcelona Vampíro
2014-08-09 16:44
Rafinha är klockren i nr. 10 rollen. Han kan avlasta Leo på ett ypperligt sätt tror jag. Skulle vara intressant att se de lira tillsammans i en sk. julgransformation nån gång med Suàrez på topp.
Barcelona DM1982
2014-08-09 16:42
[QUOTE=Rambla~]Hela startelvan är La Masia. :) [/QUOTE] Är inte hela elvan La Masia?
alltså Montoya.

Han har chans att lägg lågt inlägg på en touch helt fri, stället tar han en extra touch. Hej då!!1 chansen är borta försvaren hinner ifatt och täcker ytan.

Man kan inte påstå att han har världens bästa spelsinne precis..
Barcelona Rambla~
Helsinki må vara ett brögäng men de spelar sista kvalrundan av EL.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-08-09 16:41
Montoya är så dålig, sålänge Alves är kvar kommer han sitta på bänken.:P
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-09 16:41
Helvete vad folk klagar! Vad glada någon jävla gång!
Annons: