/spanien/barcelona/forum/4163.aspx/spanien/barcelona/forum/4163.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-08-12 16:01
Blir det ingen Cuadrado så blir det alltså ingen värvning alls? Ja det låter ju lagom inspirerande. Den värvningen lär ju knappast gå igenom med Fiorentina som kräver €50m för honom. Av vilken anledning kan man ju undra?

Barca får skylla sig själva. De har haft honom under uppsikt en längre tid men som vanligt väntar man för länge. De visar sitt intresse när priset redan skjutit i höjden. Gör läxan nästan gång!
Mod
2014-08-12 15:57
Nu gör vi såhär, inga fler rykten utan källor.// mod.
Barcelona Zyzz
2014-08-12 15:55
Kolla klippet i länktipset! Det är från Hotell Kämp i Helsingfors. Sjuuukt mycket folk utanför Barcas hotell för att kolla! Titta från 3:30 och framåt. Finländarna är galna i kändisar :D Jag var själv utanför det hotellet när U2 spelade i Finland år 2010. Kändes som om hela staden var utanför hotellet för att få en titt då!
Barcelona Rambla~
2014-08-12 15:51
Madrids fall denna säsong kan bli en på tydlig nedgång Casillas. Det är bara att hoppas hanh får stå så länge som möjligt.
Barcelona Rambla~
2014-08-12 15:46
@The Reporter:

Alla kan väl sitta här och chansa och sen slå sig för bröstet om det nu skulle ske? Vad är grejen liksom? Vinner du något pris?
Barcelona Neymar N11
2014-08-12 15:45
OT : RIP Robin Williams my favourite actor...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-08-12 15:44
Hehe, det ser ut som om det är Florentino Perez som sköter laguttagningen i Madrid denna säsong. Han vill nog ha alla dyra värvningar på planen samtidigt ser det ut som. Det mittfältet kommer aldrig stå emot tyngre lag. Ska lille Modric stå för defensiven på mittfältet?
Barcelona Vampíro
2014-08-12 15:40
[QUOTE=>The Reporter<]Printa/screenshota det jag skrev. Kom även ihåg Cuadrado till oss och Di Maria till United. Skrev det i lördags. [/QUOTE] Måste säga att majoriteten av dina "scoops" är ren skitsnack. Antingen så får du ange källa eller acceptera att folk inte kommer ta dig på allvar.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-08-12 15:40
LeoMessi Pajas är nog det enda rätta. För det finns inget i det han skriver förutom massa påhitt, sluta dela med dig saker som inte alls stämmer bara för att liksom.
Barcelona >The Reporter<
2014-08-12 15:37
Printa/screenshota det jag skrev. Kom även ihåg Cuadrado till oss och Di Maria till United. Skrev det i lördags.
Barcelona Rambla~
2014-08-12 15:36
@Barclasico:

Dröm vidare BUYern. :P
Barcelona Rambla~
2014-08-12 15:34
@Gabriel:

Det finns en liten chans och det är om Aurier själv inte vill gå till Bayern när lånet är avslutat. Han kan tacka nej till kontraktsförslag. Det kan vara om han tex han får veta att Barca vill värva honom. Fast den chansen är nog obefintlig.
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 15:34
Äsch låt the reporter va. Han kommer alltid med rykten och han brukar inte ange källa men det vet vi sedan tidigare. Så länge han inte är dryg och otrevlig så behöver man inte kalla honom för pajas och liknande.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-08-12 15:31
Sluta läs vad den här pajasen "The reporter" skriver. Massa skitsnack från hans sida. Fyra olika personer frågade om källa och han vägrar ge några, det här är inget annat än att jaga likes. Pajas.
Barcelona Neymar N11
2014-08-12 15:28
Senaste nytt om Suarez från Twitter Meaning that the decision regarding the Suarez ban will be issued in the next very short days. First by an email to his agent. @BarcaChief: Meaning that the decision regarding the Suarez ban will be issued in the next very short days. First by an email to his agent.
Barcelona Neymar N11
2014-08-12 15:25
The reporter Är det svårt att ange källa????
Barcelona DM1982
2014-08-12 15:13
[QUOTE=>The Reporter<]*hjärta* Stay calm..... Omgång 5 är han garanterat tillbaka, men frågan är om han får börja spela omgång 4 eller redan tidigare. CAS har reducerat straffet till ett datum då omgång 4 spelas, men Barcas och Suarezs advokater får överklaga ifall man har åsikter på beslutet, alltså kanske redan få börja spela omgång 1. Suarez kommer börja träna med laget så småningom och kunna lira Gamper matchen med. [/QUOTE] Det går inte att ta dig seriöst om du inte kan presentera källor.
Barcelona >The Reporter<
2014-08-12 15:09
*hjärta* Stay calm..... Omgång 5 är han garanterat tillbaka, men frågan är om han får börja spela omgång 4 eller redan tidigare. CAS har reducerat straffet till ett datum då omgång 4 spelas, men Barcas och Suarezs advokater får överklaga ifall man har åsikter på beslutet, alltså kanske redan få börja spela omgång 1. Suarez kommer börja träna med laget så småningom och kunna lira Gamper matchen med.
Real Madrid Neymar Jrr
2014-08-12 14:49
Hej!! Jag är ny här på forumet. Har varit Barcafan sedan 10 år tillbaka och mer. Anledning till att jag blev medlem på Les rambles, är pga att jag är så jävla trött på Zubi och gänget. Det är dags mina bröder och systrar att göra något åt saken!! Jag vill starta en revolution mot klubben! Har hittills över 3000 anhängare. Är du också för en förändring inom klubben skicka isåfall ett pm till mig med namn och telefonnummer. Med vänliga hälsningar Hassan Zirak
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 14:36
@B.BOSS:

Precis, vi ska vara lika dryga mot dom som dom va mot oss. Skiter i om det är Pep personligen som tar kontakt och vill köpa honom. Stör mig också på deras högfärdiga ledning som kommer med dryga kommentarer om allt och alla.
Barcelona B.BOSS
2014-08-12 14:29
[QUOTE=LeoMessi]Hoppas barca håller hårt i honom. Är för jävla trött på att andra klubbar ska försöka sno talanger från braca till riktigt pissummor för att dom har så låga klausuler. [/QUOTE] När vi fråga om Alaba och Gustavo precis när de hade slagit sig in i a laget sa Bayern. FUCK you. De kan glömma Munir. Där har vi vår framtida skriker.
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 14:24
Det hade varit riktigt kul om Denis Suarez hade fått spela mot real idag. Vill analysera honom mera. Hoppas verkligen att får regelbunden speltid i sevilla och att han utvecklas ordentligt. Det är en framtida storspelare.
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 14:20
@Barclasico:

Hoppas barca håller hårt i honom. Är för jävla trött på att andra klubbar ska försöka sno talanger från braca till riktigt pissummor för att dom har så låga klausuler.
Barcelona Gabriel
2014-08-12 14:19
VizzlA-"Tots Units Fem Força"

Det jag misstänkte, då är det bara att glömma honom. För jävligt!

Han var egentligen den enda högerbacken jag tyckte var tillräckligt bra för att ersätta Dani Alves, samtidigt som han är ung och spännande och därmed en långtidslösning. En värvning av Kyle Walker är jag inte helt emot, tycker han är duktig.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-08-12 14:11
KYLE WALKER TO... BARCELONA?

According to the Daily Star, Barcelona have targeted Kyle Walker as a replacement for Dani Alves and are set to make an opening offer of £13.5 million for the Tottenham right-back. Well, stranger things have happened*..

hmm jaha !!!
Barcelona dinho the artist
2014-08-12 14:09
Eftersom många här envisas med att vilja ha fyra totala världsstjärnor i anfallsuppsättningen; vore det inte bättre att i sådana fall vänta in en ev. ankomst av Reus? Reus har en profil som skulle passa barca utmärkt, på plan som utan.

Jag hade absolut valt Reus alla dagar i veckan, även om det innebar att vi *ryser av fruktan* b a r a hade Pedro och Deulofeu som reserver i anfallet detta år. Dessutom skulle Reus bli billigare. Ganska mycket billigare dessutom.
Barcelona dinho the artist
2014-08-12 14:03
*Hjärta* *** Byt ut senast mot tidigast, sätt in ett kommatecken efter "mindre". Edit: Såg nu att du redan ifrågasatte ordvalen, my bad.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-12 13:59
@The Reporter:

Va? Får inte Suarez spela mer än de de 4 första matcherna då eller? och vadå "bli mindre beroende på vad Barcelona har att säga"

Google translate eller?
Barcelona DM1982
2014-08-12 13:57
[QUOTE=>The Reporter<]Senast, inte tidigast. [/QUOTE] Återigen, källa?
Barcelona >The Reporter<
2014-08-12 13:54
Senast, inte tidigast.
Annons: