/spanien/barcelona/forum/4156.aspx/spanien/barcelona/forum/4156.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Júnior.
2014-08-14 23:45
Gabriel, var det inte du som gärna hade velat se Adama testas på en ytterbacksposition? Ta ett kik på videon i länktipset, haha.
Barcelona >The Reporter<
2014-08-14 23:43
En breve: Cuadrado ya es blaugrana.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barc6
2014-08-14 23:43
Blaugrana91. Självklart så tar man Reus alla dagar i veckan då man sett hur hög hans lägstanivå är och vilket fantastiskt spelare han är utan tvekan men man måste endå tänka på vilken typ av spelare Barcelona behöver just nu med tanke på att Alves är lite sisådär samt att deulofeu ska lånas ut så är cuadrado mer anpassbart om man säger så då han kan vikariera både i högerbackspositionen samt ytteranfallet och med tanke på att suarez intr kmr spela tills slutet av oktober så skulle den optimala värvning faktiskt vara Cuadrado hur gärna jag än vill ha Reus.
Barcelona oocbgb
2014-08-14 23:39
[QUOTE=Blaugrana91]Hmm ryktas helt plötsligt jäkligt mycket om Reus till oss om man söker på "Reus Barcelona " på twitter. Vart kom dessa rykten ifrån? Reus och Cuadrado klara imorgon, hade varit en bomb utan dess like... Men kommer givetvis inte hända. Reus skulle ju dessutom enligt Dortmund stanna allafall en säsong till. Vem hade ni föredragit, Reus eller Cuadrado? [/QUOTE] Reus och Cuadrado imorn.. Hade vart nåt....
Barcelona Blaugrana91
2014-08-14 23:34
Hmm ryktas helt plötsligt jäkligt mycket om Reus till oss om man söker på "Reus Barcelona " på twitter. Vart kom dessa rykten ifrån? Reus och Cuadrado klara imorgon, hade varit en bomb utan dess like... Men kommer givetvis inte hända. Reus skulle ju dessutom enligt Dortmund stanna allafall en säsong till. Vem hade ni föredragit, Reus eller Cuadrado?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-08-14 23:16
Tror Douglas är rökridå. Cuadrado är inte uttagen till vänskapsmatchen mot Real Madrid och vi lånade ut Delo till Sevilla...Kan bara betyda en sak! Han är vår - snart. Men först, vill jag se vad ''The Reporter'' skriver, trovärdig skribent. :P
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2014-08-14 23:15
Folk som endast sett Cuadrado under VM och blivit imponerade, vet antagligen fortfarande inte hur bra han egentligen är. Han har dominerat högerkanten match efter match i Italien i ett par år. Han är som Alves i sina bästa stunder med mer fart, teknik och finare inlägg. Han springer och pressar i 90 min och är uttröttlig.

Man måste ha följt honom länge för att förstå vad det är för spelare egentligen. Han är "egentligen" högerback men är så jävla bra att han på sistone används som nr 10 och nr 7 oftast. En fantastisk spelare och jag är inte ett dugg förvånad att Lucho som varit i Italien verkligen vill ha honom.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-08-14 23:14
Jag läste precis dessa rykten om honom grande, så vet egentligen inte speciellt mycket. Men reagerar bara starkt på det för det visar hur inkompetent vår ledning är...
Barcelona grande jw
2014-08-14 23:04
Bästelona y M3ssi y BernaLeo

Douglas, är tänkt till A-laget. Men han sägs vara tillräckligt dålig för att inte ens platsa i B-laget. Haha!

Men han ska fortfarande vara ett ganska svalt rykte, så ta det med en nypa salt :)
Barcelona Thierry Henry
2014-08-14 23:02
Krojf//

Suarez är inte Villa. Och han är definitivt inte Zlatan!. Suarez är mer mångsidig än båda dessa och behärskar alla positioner och spelsätt i ett anfallsspel. Han har bevisat I Ajax och Liverpool hur mångsidig han är och hur han bemästrar olika positioner. Suarez är olikt Zlatan och Villa en rörlig spelare som ej behöver stå i centrum i ett lags anfall för att briljera. Vad jag har sett av Suarez så är det en spelare som krigar offensivt och defensivt i 90 min. Som Rör sig lika bra med boll som utan boll. Suarez är även olikt dom 2 du nämner en spelare som ej har några problem med att spela ytter. Jag tror snarare att det är Messi som kommer få det tyngre iom Suarez ankomst. Nu kommer hans mediokra inställning och arbetsinsattser på plan ställas i direkt kontrast till en Suarez som kommer kriga och jaga bollar som ett adhd barn i 90 minuter varje match. En spelare som är på samma nivå som Messi talangmässigt. Hans insatser kan komma att ifrågasättas ännu hårdare om han inte höjer sig nästa säsong. Surez kommer trivas som fisken i vattnet både i la liga och i barca. Han är född att spela våran typ av fotboll och är som klippt och skuren för en anfalls roll hos oss. Mitt tips är att han avgör första el classico och blir den spelaren som tagit flest poäng på spelade minuter i truppen när säsongen sen skall summeras. Att jämföra honom med Zlatan och Villa är bara naivt. då båda dessa är strikers rakt igenom. Suarez är en allround forward och en bättre spelare än båda dom förstnämnda
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-08-14 23:01
Den här jävla Douglas eller vad fan han nu heter, som ryktas vara påväg hit för (7 eller 12m€) visar bara hur många idioter det är som sitter i styrelsen idag. För 12m€ är jag 100% säker på att man antingen hade kunnat värva doria eller Balanta som ändå anses vara stora talanger. Att sen den Douglas ska spela i b-laget gör det hela ännu värre, en spelare för 7-12m€ värvas till b-laget. Hur fucking sjukt låter inte de??
Barcelona grande jw
2014-08-14 22:56
Haha, Thiago kommer in här och briljerar.
Barcelona Blaugrana91
2014-08-14 22:56
[QUOTE=Thiago]Han är avstängd, därför han inte är med i truppen! [/QUOTE] Avstängd från en träningsmatch? Ok...
Barcelona Thiago
2014-08-14 22:52
Han är avstängd, därför han inte är med i truppen!
Barcelona II Barça II
2014-08-14 22:50
Även om Suarez inte var avstängd, så hade vi fortfarande behövt värva Cuadrado. Låt oss vara ärliga, Pedro har varit ganska medioker nu på sistone.

Är ganska säker på att Cuadrado värvas innan transferfönstret har stängt.
Barcelona Blaugrana91
2014-08-14 22:32
Det är fejk att Cuadrado är i Barcelona, men det verkar stämma att han inte ingår i Fiorentinas trupp.
Barcelona Neymar11
2014-08-14 22:31
Grande jw Amen sluta är det sant? Vem fan orkar med fejk konton för att jävlas med folk?!?
Barcelona Gabriel
2014-08-14 22:30
Dessa jävla fejk konton, man blir ju sjukt frustrerad.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-14 22:28
Cuadrado måste bli klar, annars så finns det ingen logik i att låna ut deulofeu ! Och allt sker samtidigt, det med övergången till Sevilla samt att cuadrado ej blir uttagen till truppen måste ju ha ett samband! Jag tror han är klar
Barcelona grande jw
2014-08-14 22:26
@Neymar11:

Detta är skrivet från parodi-kontot "barcasstuff". Skitsnack således.

@Barcas-stuff, alltså inte Barca-stuff
2014-08-14 22:25
Gabriel

Från BarcaSStuff = bullshit.
Barcelona Andresito
Ser verkligen inte Cuadrado tillföra något på ytterpositionen. Det enda vettiga med den eventuella värvningen är att han får ett år på sig att anpassa sig till högerbacken, även om jag helst ser någon annan ta Alves position.
Barcelona Gabriel
Neymar11

Vart hitta du det?
Barcelona Zyzz
2014-08-14 22:24
Helt ärligt så var Cuadrado Colombias bästa spelare i VM. Han var en stor anledning till att James lyckades så bra!
2014-08-14 22:23
Det är bullshit, flera trovärdiga journalister har dementerat det ''Neymar11'' skrev.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-14 22:22
Vart hitta du den statusen !? Ohhhhhh fan !!!!!!
Barcelona Neymar11
2014-08-14 22:20
Cuadrado är i Barcelona för att göra klart affären, och förväntas bli officiell snart [rac1]
Barcelona Messidinho_10
2014-08-14 22:19
Låt oss hoppas på det grabbar! Cuadrado är precis en sån spelare vi behöver, full av energi och vilja.
Barcelona Zyzz
2014-08-14 22:18
Vissa rykten känner man saknar substans och att det därför inte ligger något i dem. Andra rykten känner man dock att det ligger något i, och att de troligtvis kommer att inträffa. Cuadrado känns mer och mer klar för Barca för varje dag som går. Efter dagens händelser så känns han redan värvad i princip!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-08-14 22:18
Ja Reus skulle ju vara en rejäl bomb, Inte troligt dock.
Annons: