/spanien/barcelona/forum/4139.aspx/spanien/barcelona/forum/4139.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-08-15 18:20
grande jw.

10e juni sade man det att Reus inte kommer att vara till salu. Tills dess öppnade Bayern München munnen och påtala för alla att hans utköpsklausul ligger på 25 miljoner till nästa säsong och de har nosat på honom.

Tror Dortmund mest av allt inte vill att han säljs till Bayern München. En överenskommelse med Reus gynnar Barcelona ifall man väljer att värva honom nästa säsong vilket vore smartare.

Dortmund är inte ett läge där de kan förhandla. Han får absolut inte gå till Bayern München.

Jag säger inte att det kommer att hända, men Klopp dementerade Hummelsryktet till Manchester United ganska så snabbt och hårt. Reus-ryktena har pågått hela dagen. Och varit ganska starka. Klopp fick frågan på presskonferensen tidigare. "Vet du något om Reus och ryktena?". Klopp svarade då: "Nothing".
Barcelona grande jw
2014-08-15 18:16
Men om vi nu ska vara realistiska så betyder det inte ett skit att varken vi eller Atletico har en överenskommelse med Reus personligen då Dortmund måste vara villiga att sälja. Dom har ju redan sagt 3000 gånger att Reus inte kommer släppas den här sommaren. Inte sant?
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-08-15 18:11
Ska vi prata om ännu mer galna rykten? Journalist på Barca TV @mariorobert75 på Twitter skriver: Reus väntar på Barcelona. Barcelona har råd med en till värvning. Luis Enrique vill ha Cuadrado medan Bartomeu vill ha Reus. Han menar också att Barcelona OCH Atletico Madrid har en överenskommelse med spelaren. Jag vill ha Reus. Taktiskt och hur Luis Enrique vill spela så passar Cuadrado bättre. Men att få Reus till Barcelona vore en dröm.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-15 17:50
Namn: Ali G
Sänt: 2014-08-15 02:47
Cuadrado is in Barcelona to finalize his transfer. Deal closed with Fiorentina at around 35m. Official announcement imminent. [rac1]

Sänt: 2014-08-15 17:36
Barcelona have agreed a 35m+4m variables fee with Fiorentina for the transfer of winger Cuadrado. Personal terms agreed. Deal close. [rac1]

Minst 2 gånger har du skrivit samma sak och nu helt plötsligt:

Sänt: 2014-08-15 17:39
Manchester United have made a 12m bid for midfielder Alex Song. Barcelona want 15m. Deal is close. [daily mail]

Snälla du, passar du på o jaga likes nu när vi är desperata efter just dessa transfers eller trollar du bara? orka lägga till rac1 bara för att slippa ban
Barcelona Corazon
2014-08-15 17:39
@Ali G:

Gubben du ser väl under att vi pratat om skämt/bluff sidor?
Barcelona Ali G
2014-08-15 17:39
Manchester United have made a 12m bid for midfielder Alex Song. Barcelona want 15m. Deal is close. [daily mail]
Barcelona Ali G
2014-08-15 17:36
Barcelona have agreed a 35m+4m variables fee with Fiorentina for the transfer of winger Cuadrado. Personal terms agreed. Deal close. [rac1]
Barcelona Corazon
2014-08-15 16:51
@Tiki-Taka:

Ok kan folk snälla lägga ut nyheter från så kallde skämt sidor.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 16:49
Det uttalandet är från Barcas stuff, vilket är en skämt sida. Så ta det där uttalandet med nypa salt
Barcelona Corazon
2014-08-15 16:47
@Ali G:

Är detta troligt snälla vill ha honom i barca
Barcelona Neymar11
2014-08-15 16:47
Sevilla blir tvungna att betala ut ersättning till oss ifall deulofeu inte får speltid [ser]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ali G
2014-08-15 16:45
Cuadrado is in Barcelona to finalize his transfer. Deal closed with Fiorentina at around 35m. Official announcement imminent. [rac1]
Mod
2014-08-15 16:43
Det är inte långt kvar att silly season, glöm inte att komma med källor till diverse påståenden. The reporter åker på en 24-timmars spärr, nästa gång blir det ett Suarez-straff dvs en lång avstängning.Mod.
Flavia
2014-08-15 16:34
Otippat att Les Rambles säkra källa The Reporter "briljerar" igen...
Real Madrid Kith.
2014-08-15 16:33
Inte bara jag som fördömer vårt agerande på marknaden denna sommaren. Visst är man bara nöjd med att förbättra förra årets lag en aning så har vi väl gjort det okej. Men tittar man hur man skött mercaton rent professionellt och affärsmässigt så är det under all kritik.
Barcelona Canaletes
2014-08-15 16:21
Som yngre drömde redan Suárez att spela för Barcelona.
Rätt mäktigt/coolt att drömmen blev sann. Som om man skulle se in i framtiden.

Fick lite Zlatanvibbar från intervjun från filmen Blådårar där allt som sägs blir sant typ.
Barcelona koeman92
2014-08-15 16:04
@The Reporter:

Förlåt men.. Snälla håll bara käften!
Barcelona >The Reporter<
2014-08-15 15:59
Artiklarna på Sport angående Douglas är bara till för att pressa Fiorentina att sälja Cuadrado snabbt. Inte värvar vi en 24-åring som hela Brasilien ratar för att ersätta Dani Alves?
Barcelona Gabriel
2014-08-15 15:57
Leo y Cesc

Förlåt men jag förstår inte ditt inlägg? Vad har Atletico med mitt klagande o göra? Jag har aldrig påstått att Atletico är ett dåligt lag eller att dem inte förtjänade att vinna ligan osv, snarare så har jag tom kallat dem för förra säsongens bästa fotbollslag. Har det o göra med det jag skrev om Reus? Isånnafall så står jag för det jag säger. Atletico må vara blivande spanska mästare och 1 minut från europamästare men dem har FORTFARANDE INTE samma prestige som klubb som de andra storklubbarna ute i Europa. Jag kan bara inte förstå ett val av Atletico Madrid som ny klubbadress för Reus när han i princip kan peka på vilket lag han än vill spela för. Det är mer det jag inte förstår, om du tycker annorlunda så får det stå för dig.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 15:56
..........
Barcelona 1.70-ligan
2014-08-15 15:54
Fattas bara att stegens skada blir det som gör Bravo förstemålvakt
Barcelona >The Reporter<
2014-08-15 15:48
Jag tror inte att Barca bara vill skeppa iväg Song. Jag tror och hoppas att dem gör det till ett rimligt pris. Vi bör få in över 100 miljoner för honom, om spelare som Callejon, Illara, Morata osv kostar över 150 borde han också kosta mkt.
Barcelona >The Reporter<
2014-08-15 15:47
Rodrigo Caio
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 15:45
The reporter Länk !?
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 15:44
Det enda som behövs är två åtgärder. Det första är att skeppa iväg song och det andra att köpa cuadrado, då har vi ett komplett lag på 23 spelare, två spelare till varje position och tre målvakter!
Barcelona >The Reporter<
2014-08-15 15:43
En Brasiliansk journalist skrev på Twitter att vi egentligen ville ha en annan Brasiliansk-spelare, vid namn Rodrigo Caio, men att han blev skadad, så det börjades istället ryktas om Douglas. Det ska heller inte finnas någon sanning i Douglas-ryktet.
Barcelona Acrobat
2014-08-15 15:42
@The Reporter:

Så länge det inte finns någon källa så är det tomma ord. Sådana här inlägg borde tas bort tillsammans med en varning från admin!
Barcelona >The Reporter<
2014-08-15 15:39
Cuadrado ska tydligen bli klar innan Onsdag för ca 38m euro

[B]Återigen skickar du inlägg utan källor. Vi kör en liten spärr så du har tid att forska lite kring ämnet källor. Vi börjar med 24 timmar så här första gången. //mod.[/B]
Barcelona SoM_Un
2014-08-15 15:37
tänk ifall vi skulle sälja pedro o ta in cuadrado...sen ta in lucas från PSG. en som accepterar bänk. plus att PSG vill köpa di maria...då borde de inte vara så svårt.. vet att det kanske låter lite FM från min sida.. men det är alldeles för tunt där uppe. o vi behöver kvalite på bänken
Barcelona Ali G
2014-08-15 15:18
Förstår inte all kritik mot song, killen va en av premier Leagues bästa mittfältare. En defensiv mittfältare som gjorde elva assist. Aa Barca förstör Ännu en spelare!!!
Annons: