/spanien/barcelona/forum/4130.aspx/spanien/barcelona/forum/4130.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2014-08-15 23:56
Ali G

Tror det här är 5:e gången någon säger till dig att den sidan du följer är en FAKE sida som postar FAKE rykten. Du följer "barcasstuff" och inte orginalet som är "barcastuff" med ett S mindre. Sluta posta inlägg från dem, då allt är påhitt, eller så gissar jag på att en saftig bann kommer till dig snart.
Barcelona Cule4life
2014-08-15 23:54
@grande jw:

Suarez = Intensitet

Barcelona Ali G
2014-08-15 23:49
Barcelona have a pre-deal with Borussia Dortmund for the transfer of German midfielder Marco Reus (25). The player will join in 2015. [bild]
Barcelona Gabriel
2014-08-15 23:45
*hjärta*Stay calm, fake left and see you later

Jepp, det var min idée, kom först att tänka på det mitt under förra säsongen. Om det slutar med att Adama blir vår nästa högerback tänker jag fanimej ta åt mig äran för det :P

Barcelona går in här och snookar och såg min idée isåfall, och förstod allt på svenska dessutom!
Barcelona dinho the artist
2014-08-15 23:44
Norges framtida stjärna Martin Ödegaard gjorde f.ö. tre assist idag. Oerhört imponerande att prestera på den nivån (tippeligan) och vara född 98 (15år).
Barcelona Deulofeu
2014-08-15 22:58
Rätt spelare på rätt plats Tello i Porto inbytt i 80 minuten och en underbar assist blev resultatet!

Han kommer växa där med Julen som tränare!
Barcelona petersays
2014-08-15 22:48
@Blaugrana91:

Goal, ESPN FC, Sambafoot med många fler har plockat upp nyheten. Men visst har du en poäng, man kan nog ändå unna sig lite källkritik. Varför skulle presidenten snacka med en pajassida som sport.net. Om dom inte utgav sig för att vara sport.es alltså... :P
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-15 22:45
Jag är inne på det många här säger men främst Gabriels idé (tror det var han) och det är att låta Adama spela högerback i segundan i år så att han kan ersätta Alves nästa :) Neymar11 Precis!!! Tränaren ska inte ha så mycket o säga till om gällande ungdomarnas karriärer, här ska ungdomsansvarige ha sista ordet eller åtminstone väldigt mycket inflytande. Dock tror jag den personen är Jordi Roura och det känns som det var en kompis-anställning det där..
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-08-15 22:38
Gai Assulin klar för Mallorca. Går Deulofeu i dennes fotspår månne?
Barcelona Blaugrana91
2014-08-15 22:28
[QUOTE=petersays]Fast ett citerat uttalande från Sao Paolos president kan väl inte avfärdas som "skitsnack"? Visst, han kan ha uppfattat Alves situation fel. Men intresset för Douglas måste ju vara genuint om nu inte Aftonbladet eller Football Espana fabricerar citat med risk för miljonskadestånd. [/QUOTE] Citatet verkar inte vara från varken radio eller tv, vidare känns källan inte heller speciellt trovärdig. Att denna president dessutom påstår att vi ska sälja Alves gör att trovärdigheten sjunker ännu mer. Han har för det första inte ett dugg att göra med vilka vi ska sälja eller inte... Dessutom om vi nu skulle ha planer på att sälja Alves så är det knappast något denna president får gå ut o säga.... Jag tror det är skitsnack. Men bryr mig egentligen inte om han värvas så länge Alves blir kvar och Cuadrado anländer...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Neymar11
2014-08-15 22:16
Leomessi I den här frågan ska inte Lucho ha något att säga till om. Det är självklart att ledningen ska förnya hans kontrakt, han är tänkt för framtiden! Och kan inte Lucho se hans talang och mångsidighet, ja då är han tränare för fel klubb! Klubben har nu 6 månader att förnya hans kontrakt har dom inte gjort det tills dess så är jag rädd att han kommer vara förlorad. Antingen kommer gubben wegner locka honom med speltid, eller Mou med pengar
Barcelona LeoMessi
2014-08-15 22:11
Neymar11 Det är just det jag är rädd för. Engelska lag skulle älska en spelare med hans otroliga fysik och talang. Klubben skulle göra ett stort misstag om dom inte förlänger. Som sagt jag vet inte om det är så att enrique inte tror på honom. Men det är ingen anledning att inte förlänga med tanke på hans ålder och talang, han kan bara bli bättre.
Barcelona Neymar11
2014-08-15 22:02
Leomessi Ska man förlänga Adamas kontrakt så ska man göra det nu och visa att man tror på honom. Väntar vi tills nästa år så kommer engelska klubbar med sin lönecheck och lova honom speltid
Barcelona LeoMessi
2014-08-15 21:57
Jag hoppas verkligen att Suarez får spela lite i gamper-cupen. Man vill gärna se honom en gång åtminstone, för jag personligen orkar fan inte vänta två månader:P

Sen måste jag säga att jag verkligen hoppas att Adama får förlängt kontrakt eftersom det går ut nästa år. Gör han en bra säsong i b-laget så bör han flyttas upp eller lånas ut till ett lag i la liga. Får hoppas att det blir sevilla då haha.

Nu vet jag inte om Lucho inte är imponerad av honom men jag vill inte att klubben skiter i att förnya hans kontrakt för att inte Lucho blev imponerad av honom under dom 2-3 matcherna hade spelade med laget.

Har skurit mig själv i pekfingret så det är lagom smärtsamt att skriva längre inlägg just nu haha
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-08-15 21:50
Rolig video om vår älskade Suarez^..
Det här måste ni se..
Barcelona petersays
2014-08-15 21:43
@Blaugrana91:

Fast ett citerat uttalande från Sao Paolos president kan väl inte avfärdas som "skitsnack"? Visst, han kan ha uppfattat Alves situation fel. Men intresset för Douglas måste ju vara genuint om nu inte Aftonbladet eller Football Espana fabricerar citat med risk för miljonskadestånd.
Barcelona petersays
2014-08-15 21:42
@grande jw:

Får väl se hur skoj han är när Suarez lackar och nitar honom på träningen i november :P
Barcelona Gabriel
2014-08-15 21:32
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag tror att Adama kan vara lösningen på våran högerbacks-issue. Jag vet att många av folket här inne inte vill begränsa hans offensiv genom att lägga honom som högerback men jag tror att Adama är tillräckligt skicklig offensiv för att få utlopp för sina kvalitéer även om man lägger honom som ytterback. Kolla på Dani Alves, han är hur offensiv som helst, inte har det begränsat honom pga hans ytterbacksposition liksom.

Adama är så snabb och stark i kroppen av han skulle ha ett övertag i 1 mot 1. Nu ska jag knappast påstå att jag är hundra procent insatt i Adamas defensiva kvalitéer, men jag är oavsett det fullt övertygad om att man kan skola om honom till en högerback och lära honom det taktiska som det innebär att vara högerback samtidigt som han kan komma på offensiva raider.

Aurier är en stor favort hos mig, men nu när han är i PSG så är det i princip bara att glömma honom.
Barcelona Neymar11
2014-08-15 21:23
Oocbgb Varsågod
Barcelona oocbgb
2014-08-15 21:22
[QUOTE=Deulofeu]Har ni inget för er gå då genast in och kolla highlights från matchen barca b häromdagen. finns en fin video om Adama samt Halilovic! Adama vår wingback? Någon har varit inne på det tidigare han är nog inte sämre än Cuadrado... Halilovic är verkligen som en ung Messi det vattnas i munnen. Annars sitter man bara och väntar på nyheter stackars familjen som blir lidande man vill bara att fönstret ska stängas snart bara några små affärer till åt båda håll... [/QUOTE] Kan någon bjuda på en länk till highlights?
Barcelona Rambla~
2014-08-15 21:18
Song är kräsen, han vill egentligen bara tillbaka till PL men tar inte vad som helst. Galatasaray hade annars passat honom bra on det nu stämmer de är intresserade. Det är svårt att få vettigt betalt för honom när klubben och framför allt Lucho så tydligt visat att han inte ingår i deras planer. Jag personligen tycker det är fel att sköta det på det viset. Det är ju bara fånigt att exkludera honom helt från alla träningsmatcher under försäsongen. Visst, internt kan Lucho göra klart för Song att han bör söka sig vidare men så länge han är en barcaspelare ska träna på som vanligt.
Barcelona Rambla~
2014-08-15 21:09
Ah det kommer tydligen från vår kära Sport. According to the respected Catalan newspaper Sport, the Reds have made an offer for Song, who has been told he can leave Barca this summer. Respected? Höhö, jo tjena. :P
Barcelona Rambla~
2014-08-15 21:05
Tiki-Taka Det är €9,97m med dagens växelkurs. Vi går bara €9m back på honom. Förresten skulle jag inte brittiska Metro på allt för stort allvar i det här skedet. Nog måste väl fler medier haka på innan det känns trovärdigt?
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-08-15 21:05
@Tiki-Taka:

Hoppas det stämmer. Han måste bara bort.
Barcelona The Octopus of Badia
2014-08-15 20:55
Deulofeu, on loan at Sevilla, can play the Liga games against Barcelona this season. Clause fordidding it was not included. [el desmarque]
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-15 20:50
Alex Song verkar vara klar för Liverpoool när som helst för en summa på 8 miljoner pund. Är det 12 miljoner euro eller?
Barcelona LeoMessi
2014-08-15 20:11
@Deulofeu:
Adama skulle kunna funka som högerback då han gör väldigt bra inspel från kanten. Han är ingen notorisk målskytt men han är riktigt bra på att ta sig runt kanten och slå bra inlägg i straffområdet. Hann kan vara hur offensiv som helst då han har snabbheten att hinna ifatt sina motståndare utan problem samt att han har konditionen till det också. Hans fysik är sinnessjuk för hans ålder! Han verkar vara så jävla stor och tung men samtidigt är han så otroligt explosiv. Man borde mäta hans snabbhet. Tror inte det är många spelare som är snabbare än honom, om någon ens. Starkt att ha denna kroppen som 17-åring:
Barcelona Júnior.
2014-08-15 20:11
Song ska, enligt brittiska Metro, endast vara timmar ifrån att bli värvad till Liverpool.
Barcelona grande jw
2014-08-15 20:07
Pique skojar med Suarez: Lite skön är han allt.
Barcelona Blaugrana91
2014-08-15 19:55
Vidare har Atleticos president gått ut och förnekat ryktet om Reus, han finns inte på deras lista. Precis som jag sa.
Annons: