/spanien/barcelona/forum/4109.aspx/spanien/barcelona/forum/4109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-03-01 23:10
Gabriel - Marcelo världens bästa vänsterback? Du kan inte mena allvar? Marcelo är värdelös han har ingen defensiv alls. Brukar hålla med dig oftast men här tycker jag att du är ute på hal is.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona A good coach is everything!
Om man bara LE kan göra sin hemläxa så kan jag sätt en röding på att vi slaktar Real på camp nou utan stress.. Real ingenting utan fart, stänger man av ytor så har framförallt Cristiano och Bale väldigt lite att komma med. Nu kommer modric snart tillbaks det lär höja upp deras mittfält spel dock.. Vi förlorade sist till stor del på grund av LEs konstiga lag uttagning och taktik. För Real är verkligen inte så farliga. Real är i min mening sämre än förut..
Barcelona Andreas-
Gabriel

Benzema? Firade du Reals poängtapp med att sniffa glögg eller?
Barcelona Neymar11
2015-03-01 23:09
Gabriel Campbell lekte med honom stundtals?! Samma kille är för dålig för Arsenal Så att han har höjt sig håller jag verkligen inte med om. Dock så har han börjat visa mer vilja
Barcelona Gabriel
2015-03-01 23:07
Neymar11 Håller absolut inte med dig om det. Marcelo har höjt sig rejält i det defensiva!
Barcelona Maestro Xavi
alba och alaba är hästlängder bättre än marcelo
Barcelona Barc6
Kul att Tello gör hattrick också dessa mål behöver han för sitt självförtroende!
Barcelona Neymar11
2015-03-01 23:06
Gabriel Offensivt är Marcelo världens bäste vänsterback, dock så är han fortfarande en clown defensivt
Barcelona SOMISEREM1899
2015-03-01 23:06
Att Ronaldo ens jämförs med Messi är för mig ett under. Cristiano är en ren statistisk-spelare som inte bidrar överhuvudtaget till spelet. Leos spelförståelse och kontroll av matcher är något Ronaldo bara kan drömma om. En komplett fotbollsspelare är inte den som kan hoppa högst och skjuta hårdast som alla Ronaldo-fans vill få det till, Messi är definitionen av en komplett spelare.
Barcelona jawwa
2015-03-01 23:04
Underbar fotbollsdag sett ur barcas perspektiv. Dagen börjar med att city torskar, fortsätter med poängtapp för atletico och rundas snyggt av med att madrid tappar poäng. Allt detta samtidigt som vi lyckas vinna borta mot ett erkänt svårspelat granada och haka på i toppen.
Barcelona Baha - Tres Amigos
Sälj Pedro och Deulofeu och köp Vietto. Innan en överskattat premier league lag köper honom. Då kommer Lalawelatkora, vad han än nu kallar sig, komma in och säga att han är PL talang och att Vietto har aldrig spelat mot Villareal. Och att allt vi har sett av honom i la liga är Photoshop.
Barcelona Liunil Masse
@Barzaboy: FT: Real Madrid 1-1 Villarreal B :D
Barcelona Gabriel
2015-03-01 23:02
Jag har sagt det innan den här säsongen och jag tycker att Marcelo är världens bästa vänsterback, ja bättre än Alaba tom. Han ligger bakom nästan allt farligt som kommer i Real Madrids anfallsväg. Han har dessutom, till skillnad från innan, höjt sig rejält när det kommer till hans defensiv. Det är inte alls ofta han släpper förbi sig motståndarspelare på sin kant längre. Det är Marcelo och Benzema jag fruktar i El Clasico. Marcelo kan ha riktigt roligt på Alves kant om det vill sig illa.
Barcelona Tomater
Hahaha.. Har du tråkigt? Känner dig nere? Ja, då rekommenderar jag dig att besöka reals forum. Lovar dig underhållning. De hotar varandra thahhhahahahhaha
Barcelona [Carles Puyol 5]
Vill bara säga att jag är så glad o lycklig de är tack vare Villarreal. Men en sak måste sägas här, Ronaldo missar sällan sina straffar mm kanske därför han leder skytteligan. Messi måste tyvärr lära sig just den biten av Penaldo. Men Ronaldo måste lära sig spela som geniet Messi. Vilken dag, både Madrid lagen tappar detta trodde jag aldrig på.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-03-01 23:00
SIIIIIUUUUUUUUUU! hahaha fan vad jag älskar fotboll:D
Barcelona Barca Barca
2015-03-01 23:00
Och måste ställa mig bakom flera här inne som hyllar Carvajal och Marcelo, speciellt den sistnämnde, sjukt vilken duktig ytterback han är...Det är inte alls en omöjlighet att Marcelo ger Ronaldo en skjuts fram för att vara en av dom bästa i världen tillsammans med Messi.
LeoMessi #10
2015-03-01 22:58
@Junta Dimision:

Här har vi en kappvändare, speciellt när du inte hade större förväntningar på att ett rejält B-betonad Villareal skulle lyckas ta poäng på Bernabeu
Barcelona wallmannen
Gastkramande match. Villareal spelade riktigt bra. Det blir en tuff match i cupreturen.
Barcelona BARCA-més que un club
Gött upp till oss nu och inte tappa mer som Suarez va ute och sa i media, vi måste vinna alla kommande matcher för att inte halka efter Real han har nog rätt hoppas grabbarna krigar in i det sista i varje match nu.

Nu har vi allt i våra händer igen.

Vamosss
Barcelona Neymar11
Kan vi inte ge villareal pedro i utbyte mig vietto. Ha honom som supersub tills han växer ut till en världsstjärna
2015-03-01 22:56
Jag har bara en sak att säga efter den här matchen. Sälj Pedro och köp Vietto!!!!!!!
Barcelona el Flaco
2015-03-01 22:55
Även om det är härligt med poängtapp för Madrid kan jag inte låta bli att tänka på vår förlust förra helgen. Känns som att både vi och Madrid tappar för många poäng vid det här skedet eller åtminstone mer än vad man är van vid. Vi måste bli betydligt jämnare om vi ska kunna ta hem ligan i slutändan. Det positiva nu är att vi har det, återigen, i egna händer om vi vinner el Clásico på Camp Nou.
Barcelona Barca Barca
Nu svider Malagas poängtapp ännu mer. Idag hade vi kunnat leda ligan...Men skönt och är lättad att vi nu har allt i egna händer :)
Barcelona Liunil Masse
Hahaha hoppas Lucho och gänget skärper sig nu!!! Inga fler poängtapp mot skitgäng.
Var va Ronaldo någonstans i matchen förutom framför straffpunkten. Han har blivit deras nya van nistelrooy som sover i straffområdet.
Barcelona Erik Satie
Get rekt Sjögren, Ronaldo suger!
Barcelona Barcelonistas
Vad var det jag sa? Detta Madrid är totalt värdelösa ä. Nästa vecka ska dom till Bilbao också!
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-03-01 22:54
Nu är det bara att vinna El Clasico och så tar vi ligan. Guldet ska hem i år.
Barcelona J.Gamper
2015-03-01 22:54
Ni är inne på att Marcelo är farlig. Kan bara instämma. Inte bara det.. Reals båda ytterbackar skapar överlägset mer än Bale och Ronaldo tillsammans.

Vilken härlig avslutning.. Villarreal gg wp.
Annons: