/spanien/barcelona/forum/4105.aspx/spanien/barcelona/forum/4105.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar N11
2014-08-22 22:56
Skäms verkligen över spanska domare, dom håller inte ens korpen nivå ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-08-22 22:54
För helvete, de släpper inte i Juanfran. Det tror fan att Simeone lackar när domaren låter RM få spela 11 mot 10 allt för länge så de ska få chansen att kvittera.
Barcelona ADAMA&HALILOVIC
Diego Simione utvisat????????
Barcelona Gonzalez_Barca
Fyfan vilken jävla intensitet från Simeone och publiken!!
Barcelona Vampíro
Blev Cholo utvisad? Jävla pajas som inte kan kontrollera en match.
Barcelona Andreas-
Domaren är helt otrolig.
Barcelona socccerfan1
2014-08-22 22:53
Asså domaren ??? Hahahahaha
Barcelona Messidinho_10
2014-08-22 22:50
Helt jävla sjukt hur Diego Simone har lyckats bygga ett sånt urstarkt lag!!
Barcelona Vampíro
2014-08-22 22:48
Jag tycker Varane är en jättetalangfull spelare men vad har han egentligen uppnått förutom ett par bra matcher under vintern 2013? Tycker man ska ta det lugnt innan man stämplar grabben som den nya Maldini, han är för fan inte ens ordinarie i sitt lag. Hype.
Barcelona Leo y Cesc
2014-08-22 22:43
Tror fan Madrid gör ett stort misstag att sälja Di Maria. Perez tänker företagsmässigt och inte på vad som är bäst för laget.
Barcelona Leo y Cesc
2014-08-22 22:39
Som_un Haha den stackaren blev tappad när han föddes, man ska inte bry sig om vad han säger hahah
Barcelona SoM_Un
2014-08-22 22:33
El Pasillo has done it again haha

Slår vi dom borta så behöver andra lag inte ens ställa upp mot oss!

hahahahaa
Barcelona Leo y Cesc
2014-08-22 22:32
Real behöver nog Messi också hahaha
Barcelona Andreas-
2014-08-22 22:30
Varane får smaka direkt.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-08-22 22:30
Snacka om ett Pique agerande vid målet, förlorar en duell och lunkar tillbaka. Varane är bra men lite valpig och något passiv i det agerande
Barcelona Zyzz
2014-08-22 22:29
JAAAAAAA!!!!!
Barcelona Leo y Cesc
2014-08-22 22:29
Atletico slaktar Real hahaha
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-08-22 22:24
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

För att han fick sitt femte gula kort i sista matchen mot Atlético förra säsongen.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-08-22 22:10
@westinho - Sergio #5:

Varför de?
Barcelona Cule4life
2014-08-22 21:27
Tänk er Cuadrado och Etoo in, inte omöjligt rent ekonomiskt
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-08-22 21:15
@Alltid en legend, Puyol .:

Piqué är avstängd.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-08-22 21:15
Om inte Pedro eller Neymar kommer vara tillbaka på söndag tror jag och hoppas jag Munir får chansen! Om inte från start ska han minst får 30,40 minuter. Jag tror att denna elva kommer starta på söndag. Bravo - Alves-Pique -Matiheu -Alba - Sergio - Rakitic- Xavi -Iniesta -Messi -Rafinha. eller att iniesta spelar mittfältare och Munir startar på i anfallet. Btw är det någon som vet hur länge de b-spelare som tränar med laget idag kommer fortsätta? Hoppas att Samper och Munir får chansen denna säsong med många inhopp osv. Dags att lita på våra talanger!
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-22 21:11
Alltså man blir fan tokig på Pep. Slutar aldrig förvåna en med alla positionsbyten och formationsförändringar. Alaba står alltså som mittback men är både spelfördelare på mittplan och med i straffområdet vid inlägg. Fan vad man saknar Pep, otrolig rörelse i spelet och på samtliga spelare. Spelar ingen större roll att någon hamnar ifrån sin yta efter en löpning när andra rör sig perfekt för att täcka upp. Verkligen totalfotboll.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-08-22 20:58
@Tyska Maskinen:
Mata inte trollet personen har precis skapat kontot bara för att röra om grytan. Koeman92 Det har du rätt i stukningar är lite luriga och det som sagts är att han har grad 1, som inte är så farligt om han får vila lite. Vi bör vinna mot Elche på hemmaplan utan att behöva riskera något på någon som inte är helt frisk. Nu kanske läkarna vifta med ett magiskt spö och friskförklarar honom helt tills dess, sker inte det ser jag hellre att dem som inte är friska sparas. Frågan är om LE kör med Eto light i Munir eller tar han upp Iniesta?
Real Madrid Tyska Maskinen
2014-08-22 20:51
[QUOTE=barcelona!!!#]Jag tycker att vi borde sälja messi och köpa reus någon som håller med mig? [/QUOTE] För att...?
barcelona!!!#
2014-08-22 20:48
Troll spärrat! /mod
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-22 20:26
koeman92

Stukningar brukar väl ta ca en vecka? Lägg till att det är större risk att förvärra skadan genom att återigen trampa snett under matchen. Tror och hoppas man inte startar med Neymar och inte byter in honom om det inte krisar, dvs vi behöver mål i slutet.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-22 20:21
@Tyska Maskinen:

I våras när Barca fick sitt transferbud, bara dagarna därpå faktiskt, så var zubi, snabbt framme med hur beklagligt det var att man inte kunde hämta in spelare då Reus tydligen var färdig för klubben. Vi har våra skäl att avksy den mannen och hans lögner. bl.a. med alla utdragna kontraktsförhandlingar, lovad kvalité jämfört med levererad på transfermarknaden etc etc. Sen finns det en och annan som vill ha 2 stjärnor på varje position, men vilket är väldigt ologiskt, men detta rykte startades av vår egen sportchef alltså.
Barcelona koeman92
2014-08-22 20:21
Ska även uppmärksammas att det just nu inte är helt uteslutet att Neymar kommer att kunna spela mot Elche, för närvarande är det bara ett frågetecken på honom. Han lyckades trots allt genomföra hela träningen innan hans stukning började störa honom, och som någon härinne tidigare nämnde så brukar stukningar på fotbollsspelare inte ta särskilt länge att läka, vilket även jag vet av egen erfarenhet. Själv är jag 90% säker på att han inte lär starta matchen mot Elche, men chansen finns nog att han kan komma att få några munuter i andra halvlek.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-22 19:54
Alltså, all heder åt Munir och Adama som förhoppningsvis får en hel del speltid i år men det behövs verkligen en anfallare. Vi har tre superstjärnor och Pedro som trots allt håller en ok nivå men det behövs en till spelare av riktigt hög klass för att vi ska kunna konkurrera om alla titlar. Nu är alltså tre av fyra borta samtidigt vilken såklart är ett undantag men kollar man på Neymars skadehistorik framförallt i Barcatröjan, Pedros prestationer och Suàrez avstängning så kommer det knappast hela tiden att finnas tre friska spelare i form. Nu har vi tur som öppnar hemma mot Elche där vi ändå bör ta en relativt säker seger men det kommer ju naturligtvis tuffare matcher senare. Öppna plånboken och ta in Cuadrado. Däremot, nu när vi ändå sitter i det här jobbiga läget så hoppas jag Munir får chansen från start i helgen för det är han värd. Tycker mittfältet Sergio-Rakitic-Iniesta ska få chansen att spela ihop sig och därför hade jag helst spelat Rafinha och Munir från start brevid Messi. Det viktigaste är att grundspelet sitter och det gör det bäst genom att spela ordinarie mittfält. I anfallet kommer vi skapa chanser och vi kommer göra mål, det viktiga är då att hålla ihop försvaret vilket vi borde kunna göra. Med det sagt tror jag Lucho väljer det enkla alternativet där han låter Xavi starta och fyttar upp Iniesta som vänsterytter. Inte fel det heller men jag tycker att vi ska kunna spela ihop ett välbalanserat, kreativt och kontrollerande mittfält även utan maestron himself.
Annons: