/spanien/barcelona/forum/4096.aspx/spanien/barcelona/forum/4096.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 14:20
Väljer en kroat före en norrbagge alla dagar i veckan. Halilovic är en mycket större talang än Ödegaard. Där har vi gjort ett riktigt kap mina damer och herrar. Halilovic ska idag egentligen ingå i a-truppen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barclasico
1/24/2015 14:15
Ødeegard eller Halilovic, vem hade ni valt?
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 14:08
S.Eto - mods är inte aktiva hela tiden, det är så uppenbart. Hade någon varit aktiv här då hade trollet Rivaldoking spärrats för längesen.
Barcelona S.Eto'o
1/24/2015 14:07
Seriöst ingen artikel om dagens match.... Matchen mot elche börjar om mindre än 4 timmar och det har inte lagts upp en artikel medan Inter spelar om 25 timmar och deras redaktion har redan lagt upp en.
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 14:03
Rivaldoking - Sluta trolla du lurar ingen. Du kallar historien om Franco för trams, så fort man skriver något som förminskar Real så hoppar du på folk som en hyena. Märks vilken dålig läsförståelse du har. Jag skrev aldrig att det var pågrund av rasism angående talanger som inte når hela vägen.det handlar om vilken spelare som är tränarens favorit, kan va en person som är ljus, mörkhyad, blåa och orange.
RivaldoKing
1/24/2015 13:57
@Barcelonistas:

Ingen normal människa bryr sig om det. ELLER JO DET FINNS 3 olika människor som bryr sig.

1. Han som sa att han var lika bra som Ødeegard. Att han inte slog igenom pga av rasism i Sverige.

2. Enkos

3. Barn som inte kan klubbens historia och värdesätter BULLSHIT.
RivaldoKing
1/24/2015 13:55
Possible line-up (vs Elche): Bravo - Alves Pique Bartra Adriano - Xavi Busquets Rafinha - Messi Suarez Neymar #fcblive [as]

Hmm.....hoppas att det här inte är sant. 2 matcher var allt vi fick alltså?
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 13:55
Rivaldoking - hans första val var Barcelona det är fakta.
RivaldoKing
1/24/2015 13:53
@Liunil Masse:

Ingen bryr sig att det var hans första val. Sluta upp med sådant trams tack. Han är i Madrid och thats it. Onödigt inlägg.
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 13:36
Klart vi är förstavalet. Det vi har gjort inom fotbollsvärlden saknar motstycke. Vi tog fotbollen till en helt annan dimension. Just i detta nu har många lovande talanger Peps Barca i hjärtat. När dom sen blir färdiga talanger är valet självklart.
Barcelona >The Reporter<
1/24/2015 13:33
Haha. Det är ballonger från Piques sons kallas. Men liknar faktiskt en dildo. Matiheu håller i en ballong också. Varför skulle man gå runt med 2 dildon? ;) Ballonger som sagt
Barcelona Zyzz
1/24/2015 13:32
Det är såklart inga dildos :) De skulle ju ALDRIG låta sina barn leka med det offentligt när det är paparazziz runt omkring. INGEN är så korkad... Det är därför självklart något annat som liknar en dildo.
Barcelona Liunil Masse
1/24/2015 13:31
Tydligen så var Ödegaards förstaval Barca. Både han och hans far ville till Barca men lönen som krävdes var för hög för en ung spelare i La Masia. Lite roligt att vi alltid är förstavalet för spelare nuförtiden och tråkigt att han krävde en så hög lön och därmed spelare i Getafe om några år.
Länktips: ble.ac/1EdBQb0
Barcelona Capitan \(^.^)/
1/24/2015 13:19
Är ni helt tappade?? Det är ballonger från Milan Piques födelsedagsfest. Alla ungar hade en sån på nästan alla bilder. Iniestas unge hade en likadan fast grön...
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 13:17
Det skapar onödiga rubriker, vad Matheius brud använder skiter jag i. Lite som när Laporta var ute och festade med strippan. Lite samma deal här tjänare jag.
Barcelona oocbgb
1/24/2015 13:14
[QUOTE=Barcelonistas]Där tappa jag lite respekt dock för Mathieu. Oavsett orsak så vill jag inte att min klubb förknippas med dildos. [/QUOTE] ? Skulle nog tro att varje tjej/kvinna äger en eller flera sexleksaker, vad är problemet?
Barcelona LeoMessi
1/24/2015 13:01
Varför skulle det vara skämmigt för klubben om Mathieus fru använder dildos?? Det är bara missionären som gäller här tydligen, helst under täcket och med släckta lampor. Det hade varit en annan sak om det dök upp bilder lavezzi-style, där han slickar någon brud...
Barcelona Maestro Xavi
1/24/2015 13:00
Fan vad sjukt dum man måste vara för att tro det är en dildo. DET är ju en ballong! hehe
Barcelona Neymar11
1/24/2015 12:55
Teorier ?! Ska vi snacka teorier så är det en el driven raket för piques unge :) Lär dig att uppfatta sarkasm pöjk
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 12:51
Sjuk jävla pinsamt inte bara för klubben men hela familjen om det där är dildos. "Schampo som är formad så" Haha dina teorier..
Barcelona Neymar11
1/24/2015 12:42
Så först kommer du med "vetenskaplig" fakta om att det är helt normalt att fotbollsfruar använder dildos Men nu helt plötsligt tappar du respekten för Matheiu för att hans fru bär runt på dildos. Om det ens är det, kan va en schampo flaska som är formad....
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 12:37
Där tappa jag lite respekt dock för Mathieu. Oavsett orsak så vill jag inte att min klubb förknippas med dildos.
Barcelona wallmannen
1/24/2015 12:32
Ja, nu börjar man förstå varför det behövs en lugnande cigg då och då...haha
Barcelona Neymar11
1/24/2015 12:19
Leomessi Man vet aldrig, fransyskor är väl kåta haha! Bara jag som får intrycket att dom ungarna verkar vara ett helvete att ha göra med?! Haha
Barcelona LeoMessi
1/24/2015 12:04
Neymar11 Haha och inte handlar man dildos när man har barn med sig? Edit: Av någon anledning så antog jag att dom var och handlade :P Men hon tycks ha två st med sig, en till shakira kanske;)
Barcelona Neymar11
1/24/2015 11:59
Men inte fan går man runt med dildos i väskan när man är på väg till ett barnkalas
Barcelona Barca4life98
1/24/2015 11:51
Hahahaha! Mathieu asså... Vilka tror ni kommer få starta idag?
Barcelona Barcelonistas
1/24/2015 11:50
Folk här verkar förvånade? En person som spelar fotboll kan inte ha mycket sex då det försämrar ens prestationer enormt. Efter ett samlag kan det ta 24 timmar innan man får tillbaka den energin som man hade innan. Därav har fotbollsbrudar dildos. BTW! Detta är vetenskaplig fakta.
Barcelona LeoMessi
1/24/2015 11:35
hahaha WTF?? Det kan väl för fan inte vara en dildo ändå? Med tanke på att Mathieu verkar hålla i en också :P
Barcelona Messidinho_10
1/24/2015 11:28
Ni måste tänka att Suarez har varit avstängd och började inte spela matcher förräns 3-4 månader efter alla andra. Så alla borde tänka på det och ge honom chansen att komma in i laget. Det kommer lossna snart för honom, var så säker!
Annons: