/spanien/barcelona/forum/4091.aspx/spanien/barcelona/forum/4091.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona #10
2014-08-24 20:37
Någon som sitter på en fullt godkänd stream? Tack på förhand!
Barcelona II Barça II
2014-08-24 20:37
Underbart att Munir startar! Men tråkigt att Macherano fortsätter spela mittback.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messidinho_10
2014-08-24 20:36
Hej är någon som vet varför inte Neymar ska spela ikväll??
Barcelona Amo.38
2014-08-24 20:36
Bartra duger inte helt enkelt. Jag ser absolut inte något i honom som tyder på att han kommer bli en mittback av världsklass... Tyvärr!
Barcelona B-Guden
2014-08-24 20:31
inte för jag vill va negativ men måste fan va det.
Hoppas Batra lämnar blir en storlirare som vi får köpa tillbaks för 50 m, vafan värvade man vermdalen eller hur han stavas för om Mascherano fortfarande ska spela back när 2 av våra 4 backar är tillgängliga.

Puyol är fan den senaste backen vi tog hand om från egna ledet, resten har blivit sålda/lämnat gratis.
Jesper
2014-08-24 20:30
Varför i helvete envisas man fortfarande med att använda Masken som MB? Hade hellre sett Batra där, annars är jag nöjd med dagens elva. Hoppas Munir och Rafinha levererar! Visca Barca!
Barcelona FCB_Messi
2014-08-24 20:27
Zick9 Hahaha
Barcelona Neymessi
2014-08-24 20:18
Riktigt stort att Munir får starta!

Barcelona zick9
2014-08-24 20:17
@Canaletes:

Avstängd.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
Edit! Fan ville verkligen att orsaken skulle vara formen.
Barcelona Barcaholic
Canaletes Han är avstängd!
Barcelona Canaletes
2014-08-24 20:16
Min brorsa undrar varför Piqué är bänkad. Vad är era teorier?
2014-08-24 20:14
@*hjärta*Stay calm, fake left and see you later:

Likt Pep har han nog matat på att köra vidare om det skulle förekomma något misstag, med all rätt för det är inget man ska älta vidare på utan fortsätt spela med pondus och efter LE sätt att lira så kommer resultatet. Viktigt med aktiv coachande för att peppa spelarna.

Vamooooooooos!
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-08-24 20:13
Tråkigt att Bartra inte får starta, men otroligt kul att se Munir i startelvan. Jag är säker på att han kommer att göra mål, Messi assisterar!
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-08-24 20:10
Riktigt spännande med Munir i startelvan. Visst är Neymar och Suarez frånvarande och Pedro nyligen tillbaka från sin magsjuka, men det är ändå stort. Tippade faktiskt på Iniesta alternativt Pedro/Adama där fram men Lucho visar cojones.

MEN!

Väldigt många debutanter idag och Camp Nou inkl Les Rambles brukar inte vara nådiga vid dåliga resultat och prestationer. Men se för Guds skull till att behandla våra nya spelare bättre än vad vi gjorde med t.ex. Valdes i början av hans karriär. Om nu Bravo råkar göra nån tabbe här och där, så hoppas jag verkligen att dom får den stöd dem behöver för att hitta sin form. Samma gäller Ter Stegen.
2014-08-24 20:10
If a player is good and has the right work rate age doesn't matter!
-Luis Enrique

Det var fan inte tomma ord det inte :P
Barcelona DM1982
2014-08-24 20:06
För runt 180 dagar sedan var Munir en Juvenil A spelare, nu startar han för a-laget. Galet. Lucho fegar inte, han kommer likt Pep köra med ungdomar om de har visat framfötterna.
Barcelona Deulofeu
2014-08-24 20:01
5 debutanter spännande!

Bästa laget inget snack.
Barcelona The Octopus of Badia
2014-08-24 20:00
Litet minus att Bartra är bänkad till förmån för Mascherano, även om det mittlåset nog är bättre än många tror. Hursomhelst, fantastiskt kul med det anfallet!
Barcelona Deulofeu
2014-08-24 20:00
officiell

Munir----Messi-----Rafinha

------Iniesta(cap)----Rakitic-

-----------Busquets-----------

Alba--Matieu---Mascherano--Alves

--------------Bravo-----------------------
Barcelona Barclasico
2014-08-24 19:59
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Mathieu Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Rafinha Messi Munir
Barcelona Liatzo
2014-08-24 19:59
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Mathieu Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Rafinha Messi Munir #fcblive Nu kör vi! VISCA BARÇA!
Barcelona Deulofeu
2014-08-24 19:58
Munir startar med Rafinha jippie! Rakitic!
Barcelona Messmargodly
2014-08-24 19:46
@Deulofeu:

om 2 lag i england möts med 22 engelska spelare åker båda lagen garanterat ut premier league.. Inhemska spelarna håller alsvensk klass
Barcelona Meymar
2014-08-24 19:12
Eftersom Neymar inte spelar idag hoppas jag att Munir får chansen från start. Hoppas också att Bartra får starta tillsammans med Mathieu i mittförsvaret: Bravo-Alves, Bartra, Mathieu, Alba-Rakitic, Busquets, Iniesta-Rafinha-Messi, Munir.
Barcelona Deulofeu
2014-08-24 18:54
Eibar mot Real Sociedad 22 spanjorer från start!

Bara i la liga otroligt stort!

2 timmar kvar...till kick off
Barcelona Smogen
2014-08-24 18:44
Rejält trist om Bayern köper Reus. Tyskland har ju redan förvandlats från att vaea en av de mest spännande ligorna till en enlags liga likt Ligue 1. Tråkigt att fotbollen håller på att förstöras på det sättet. För det är väl ingen som tvekar på att PSG, Bayern och även Juve kommer vinna sina ligor tämligen komfortabelt? Tur att det åtminstone finns 3 lag i spanien och england som gör upp om vem som vinner. Men vad tror ni? Något måste ju göras känns det som. Antingen blir det ju en Europeisk superliga eller så behöver UEFA och/eller Europas största klubbar visa lite solidaritet mot övriga lag.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-08-24 18:39
Någon som vet om Neymar har Green Light för att spela ikväll? Edit: såg att han inte ens var uttagen till matchen. Så tydligen inte.
Barcelona LeoMessi
2014-08-24 18:07
Härligt att mitt internet inte tycks fungera nu, jag har "begränsad åtkomst". Tack vare blixten som slog ner här utanför mig någonstans, vill fan inte missa första ligamatchen pga en jävla blixt!
Barcelona Blaugrana91
2014-08-24 17:48
Barclasico

Hmm om det stämmer så är det möjligt att han kanske anländer ändå.

Isåfall har vi en otroligt spännande och framförallt stark trupp.
Sen kan vi bara hoppas att klubben lyckats nå en överenskommelse med Dortmund gällande Reus och att han anländer nästa år.
Annons: