/spanien/barcelona/forum/4075.aspx/spanien/barcelona/forum/4075.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona papillon
2014-08-24 23:03
Blaugrana91:

Skärp dig?
Ja det kallas för gåfotboll när 3 forwards står och tittar på när mittfältet rullar runt bollen utan att ens vilja ta en djupledslöpning. Det hände alldeles för ofta under 1a halvleken.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Ayaz
2014-08-24 23:02
Finns det någon som kan översätta det Munir sa i slutet

Tacksam för svar
Barcelona FCB_Messi
2014-08-24 23:00
Snälla kan någon göra mig tjänsten att skrapa fram hur många meter Messi sprang , och mathieus passningsprocent ? Är det 100 må tro ? Minns inte ett enda läge där han slog bort den iallafall ..
Postat via SvenskaFans-appen
Coach Pep.
2014-08-24 22:58
För fan, den här fotbollen är nyttig för själen! Precis det här vi vill se så blir man lycklig, med eller utan titlar. Spelar vi såhär så leder det garanterat till minst en titel ändå. Real fansen vet innerst inne att deras lag aldrig kan charma världen med samma spel (kollektiv och teknisk klimax) som Barca visade upp ikväll, och därför hatar dom oss ännu mer :)
Barcelona Corazon
2014-08-24 22:57
@Blaugrana83:

Har sopcast och går i på wizi som jag alltid gjort inte en enda funka tyvärr så jävla synd. Vet du om man kan se matchen i efterhand?
Barcelona Duda
2014-08-24 22:55
wiziwig + sopcast och acestream är att rekommendera! Jag bor i USA och har alltid haft problem med att hitta bra streams men precis som folk nedan säger så har jag aldrig haft ett problem efter att ha hittat den hemsidan! ser också allt i HD

Sjukt kul start på säsongen och bra kämpat av grabbarna. Såg hur när vi försvarade gick ner och försvarade med nästan alla spelarna, något jag har längtat efter väldigt länge. Och jävlar va nyttig Albas snabbhet är! Han sprang ju ikapp varje boll som va påväg ut och höll bollen i spel istället för att det skulle bli inkast och motståndarna hinner samla sig!
Barcelona Messmargodly
2014-08-24 22:54
Underbart. Inget VM som stundar för Messi där han har press på sig att bära ett skitlandslag till VM guld, nu kan han koncentrera sig bara på Barca och vi ser vad det betyder.. Fan va glad jag e att se Messi så här
Barcelona Vampíro
2014-08-24 22:54
Härligt spel, bra resultat men jag väljer att inte dras med hypen ännu då man börjat de tre senaste säsongerna med 5-0, 5-1 respektive 7-0 vinster för att sen falla ihop totalt under våren. Säsongen är fortfarande lång och en bra start ger inga garantier. Visst ser det spännande ut att vinna så här trots alla bakslag men jag ser mycket hellre att laget peakar mellan november-maj till skillnad från tidigare år. Kul dock att Messi briljerade och att Rakitic visade framfötter.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-08-24 22:53
Lol, Messi sprang idag hahaha. Grande Lucho!!
Barcelona koeman92
2014-08-24 22:52
Underbar*
Barcelona B.BOSS
2014-08-24 22:51
Pedro har inte tappat i kvalité utan i självförtroende bara. Det har gått så långt att jag inte tror på att han återhämtar sig.
Barcelona Neymar11
2014-08-24 22:51
Lucho gör det perfekt Om ingen la märke till det så spelade vi 4-4-1 efter utvisningen! Han gör alla byten, fingertopps känsla att behålla munir till andra halvleken. Messi matchens lirare Alba är underbar Matheiu stabil hela matchen Rakitic kommer vara vitala för oss Vi vinner boll och vinner närkamper men mest av allt vi springer i 90 minuter. Så jävla härligt är det
Barcelona koeman92
2014-08-24 22:50
@Nemesis 10:

Tänkte precis samma sak. Tycker det snackas alldeles för lite om honom, hur under som helst är han att skåda. Fortsätter han så här kan jag lova att han kommer att minnas som vår bästa vänsterback genom tiderna när han lägger skorna i hyllan, med all respekt för Abidal.
Barcelona Acrobat
2014-08-24 22:48
Tänk med Neymar och Suarez på planen också... kan bli underhållande för vår del!
Jesper
Synd att Puertan är stängt för tillfället, vore härligt att läsa inlägg från bittra maränger :)
Barcelona Blaugrana83
corazon varför laddar du inte ner sopcast och går in på wiziwig. jag kollar alltid på hd kvalite
Barcelona Blaugrana91
2014-08-24 22:47
Längesen vi spelade så här roligt!!!
Barcelona B.BOSS
[QUOTE=Funeral Canticle (Lucho bienvenidos) ]Händelsen vevas i spansk media, pushar inte Atleti för det så blir jag tokig någon form utav straff bör man få när ma slår ner någon kan man tycka. Vettefan om domaren under matchen såg hela händelsen. [/QUOTE] Han borde bli avstängd 10 matcher för det spektaklet egentligen. Det är mycket värre än vad suarez gjorde. Tyvärr är Madrid spelarna immuna mot bestraffningar.
Barcelona Nemesis 10
Vill bara hylla allihopa men Jordi Alba asså, fortfarande vår bästa värvning på riktigt länge.
Barcelona Vampíro
2014-08-24 22:46
Nära Pedro, snart sitter den!
Barcelona Neymar11
2014-08-24 22:45
Alba är så jävla bra!
Barcelona FC Barcelona #10
2014-08-24 22:44
Pedro är helt värdelös, ser fram emot att Munir förhoppningsvis lär få starta fler matcher...
Barcelona Nemesis 10
2014-08-24 22:43
Rakitic måste ju bara njuta av att spela i ett lag som håller så mycket boll som Barcelona. Bravo får nog börja ta med sig en termos som han kan ha vid sitt mål, han lär ju bli lite frusen av att bara stå still och kolla på när lagkamraterna trillar runt. :)
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-08-24 22:41
@B.BOSS:

Händelsen vevas i spansk media, pushar inte Atleti för det så blir jag tokig någon form utav straff bör man få när ma slår ner någon kan man tycka. Vettefan om domaren under matchen såg hela händelsen.
Barcelona Neymar11
2014-08-24 22:40
Alba & Matheius samspel i det defensiva är otroligt fint. Våra bästa försvarare!
Barcelona dinho the artist
2014-08-24 22:40
Pedro har fan inte gjort mycket rätt sen han kom in, tyvärr. Messi, Munir, Iniesta och Mathieu har varit riktigt bra tycker jag.
Barcelona Cule4life
2014-08-24 22:39
Jag vill inte ens veta hur Messi kmr spela när han har världsklass anfallarna Suarez och Neymar bredvid sig.

Suarez kmr nog bli extra överraskad hur dominanta vi är, Och hur många målchanser han kmr att få.

Denna matchen är en bra träningsmatch för grabbarna så att dom blir varma i kläderna
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-08-24 22:39
Pedro har inget o göra i Barcelona....Sjukt dålig!
Barcelona B.BOSS
2014-08-24 22:38
[QUOTE=Funeral Canticle (Lucho bienvenidos) ]Återstår att se om han får lira nästa match efter boxnings matchen med Godin vid hörnan sist. Juste kan dem få Ramos kort upphävda så kan dem säkert casha in på detta forget everything i just wrote. :P [/QUOTE] Är han avstängd för det?
Barcelona Rambla~
2014-08-24 22:38
Sluta gnälla, det är ju bra att han ger spelare som Sergi Roberto speltid. Det var värre när vi hade tränare som Tito och ibland Pep som inte utnyttjade alla sina 3 byten. Jag skiter i vem han byter in, bara han använder sig av sina byten. Det ger ju Roberto chansen att visa lite vad han går för. Tar han inte chansen, fine, då är det bara att skicka iväg honom sen.
Annons: