/spanien/barcelona/forum/4062.aspx/spanien/barcelona/forum/4062.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zyzz
2014-11-04 22:44
Ingen straff inget Ronaldomål...Så enkelt är det.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona wallmannen
2014-11-04 22:43
Å Rolle blev mållös idag. Man får glädjas åt det lilla i tillvaron..
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Zyzz
2014-11-04 22:38
Leo Messi: Vid frisparken ja. Handen var inte intill kroppen där. Den var utsträckt och det ser man även på repriserna eftersom armen flyger runt kroppen istället för rakt bakåt efter att bollen träffat den.
Barcelona jawwa
2014-11-04 22:37
Pedro hade passat utmärkt i Arsenal, samma looser mentalitet. Arsenal ser dessutom ut att behöva en högerback så släng över Alves också. Alexis o andra sidan förtjänar allt annat än arsenal.. synd om killen
Barcelona Barca Barca
2014-11-04 22:37
jag som trodde att vårat försvarsspel sög, då kommer Arsenal och tangerar det, fantastisk att vi är tillsammans med det laget vi köper ifrån mest är sämst på försvarsspel :P
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-11-04 22:35
@A good coach is everything!:

MEN! Vi har ju Vermaelen hahahaha
Barcelona Mido
2014-11-04 22:20
Om Barcelona har haft samma kämpaglödet som Malmö då skulle vi gå långt,,
Barcelona LeoMessi
2014-11-04 22:18
0-2 till Atletico! Man vet aldrig var man har dom!! Man tror att man har dom när spelar ut dom och rätt som det är så gör dom mål på första bästa chans... Tycker synd om Malmö, dom har spelar på väldigt bra och har förtjänat ett mål.
Barcelona A good coach is everything!
2014-11-04 22:18
När jag ser Varane så blir jag fuckin lack !!!!! När var det sist vi köpte en ung spelare som lyckats bli en klass spelare ?? Real har med handen på hjärtat haft mycket bättre sportchefer än oss.. Marcelo 18 år utveckling världsspelare ! Ramos 19-18 år utveckling världsspelare Varane 18 är utveckling världsspelare Alla 17-19 åringar vi har köpt genom senaste åren har vart skiiiit !!!!
Barcelona LeoMessi
2014-11-04 22:05
Zyzz Menar du vid frisparken? Den tog väl på armen som var mot kroppen och inte den utsträckta?
2014-11-04 22:05
Den inställningen Malmö spelarna har alltså det är bra coachning.
Barcelona Zyzz
2014-11-04 21:54
Malmö spelar ut atletico fullständigt. Sjukt orättvist med 0-1! Stolpträff nyss från Rosenberg och dessutom skulle de haft straff för hands precis innan.
Barcelona jawwa
2014-11-04 21:54
Tänk om vi hade spelat med hälften av den intensiteten MFF visar upp
Barcelona zick9
2014-11-04 21:45
Skön fimning av Ronaldo
Barcelona El Conejito
2014-11-04 21:42
@OptaJoe: 11 - Alexis Sanchez has now scored 11 goals in his last 13 appearances in all competitions for Arsenal. Ferocious.

Knas
Barcelona Leo y Cesc
2014-11-04 21:29
Jawwa Hahah klockrent !
2014-11-04 21:27
Alexis vilket jävla monster han har blivit !!
Barcelona jawwa
2014-11-04 21:26
Alexis ren och skär klass.... men det är bara att fortsätta teckna livstidskontrakt med la masia sopor
Barcelona BARCA-més que un club
2014-11-04 21:20
Trodde Liverpool på fullaste allvar att dom ska ta med nån poäng från Madrid med sitt efterblivna B- lag typ hur kan ha villa 3 stjärnor i sån Cl match. Liverpool behöver ju poäng vilken dum tränare
Barcelona II Barça II
2014-11-04 21:16
Sanchez fortsätter att göra mål för sitt Arsenal, snubben är världsklass. Synd att han fick lämna..
Barcelona Vampíro
2014-11-04 21:13
Det ör bara att applådera, klassmål av Madrid. De är på en annan nivå just nu.
Barcelona Jarod The Pretender
2014-11-04 21:07
Man blir tårögd när man ser detta....

https://www.youtube.com/watch?v=Yo8d7nGoQjo
Barcelona the cameroonians
2014-11-04 20:51
Det blev tyvärr förlust med 1-0 för Juvenil A mot Ajax.

Målet kom till efter att målvakten Onana dragit på sig en frispark utanför straffområdet som motståndarna kunde göra mål på.

10-3 i avslut på mål talar för att det var en välförtjänt seger för holländarna.

Barcelona står kvar på 5 poäng och riskerar ramla ner på 3:e plats i gruppen om PSG som förmodat slår Apoel i morgon.
Barcelona Andresito
2014-11-04 20:15
@Messo:

Bokade allt själv, känns skönare att ha full kontroll över allt.
Flyg kollade jag via flygresor.se
Hotell via hotels.com
Matchbiljett via officiella hemsidan såklart. Bokade flyg och hotell för en vecka sedan och idag kom det ut 3 platser bredvid varandra på platser jag gillade och slog till.

Enkelt om man tar det steg för steg :)
Barcelona Messo
2014-11-04 20:08
Istället för åttondel direkt efter gruppspelet så hade jag önskat att det spelades ny gruppfas på våren, 16 lag som är kvar delas i 4 grupper och segrarna spela semifinal direkt..
2014-11-04 20:07
@LeoMessi:

Det står 0-0 10 minuter in i andra halvlek.

5-1 i avslut på mål för Ajax.

Barcelona saknar Kaptoum och Tarin, annars en "normal" startelva.

Verkar inte finnas stream till matchen, tyvärr.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-04 20:05
@Messo:

PSG matchen då???
Det är ju konstaterat att när vi har möt tunga lag så har vår rätta färg kommit fram.

Anyways, är jag den enda som börjar störa mig på Ajax??
Hoppas spelarna reagerar med allt de har emot dem.
De snackar så jävla mycket....
Jag nöjer mig inte med mindre än 4-0...

Det som jag inte kan skaka av mig är vår högerkant med Alves i spetsen. Det är stället de kommer anfalla när de vinner bollen.

Alves, du har säkert i dig lite fotboll från i alla år du glänst. Ta ut sista droppen i det här säsongen som blir säkert din sista i Barca tröjan..
Snälla sluta twittra tills du börjar leverera.

Barcelona Messo
2014-11-04 20:04
Liverpool gav upp mot Real redan innan matchen börjat. skickar ut b laget från start..
2014-11-04 20:03
Barcelonistas Läste samma sak igår på Sport. Det är det argenrtinska landslagets fysioterapeut D'Andrea som ska jobba med Messi under ett par veckors tid. De båda är goda vänner sedan tiden Maradona tränade Argentina och ville förändra läkarstaben - men Messi krävde att D'Andrea skulle stanna. Han hjälper även Messi med den mentala biten om man ska tro media. Det spekuleras i att Messi pga Reals smutskampanj mot honom samt skattehärvan gjort att han tappat en del självförtroende, och det hjälper ju inte att en viss portugis bombar in mål efter mål för tillfället. Frågan är vad klubben gör för att Messi ska trivas? Personligen hade jag som sportchef eller president tagit tillbaka Juanjo Brau i staben för han kan Leo utan och innan. Skulle inte förvåna om Barto och CO som sista beslut väljer att sälja Messi. Det är bara det som återstår innan de pissat på allt som klubben stod för innan Rosells intåg.
Barcelona LeoMessi
2014-11-04 19:47
Hur går det för Barcas u-19?
Annons: