/spanien/barcelona/forum/4060.aspx/spanien/barcelona/forum/4060.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-08-28 17:27
@Andresito:

Hans morsa tog över kontot vettu
Barcelona Vampíro
2014-08-28 17:26
[QUOTE=Arsenal]Vad är likheterna mellan Pep och Mourinho? Både får de pekar på!. De hade kompletta lag innan de ansluter. Så kmr folk och säger Pep hit och dit. Sanningen e att han e lika arrogant och feg som Mourinho. [/QUOTE] Han är en vinnare, han kan bygga ett av historiens bästa lag med en klubbs egna akademi. Wenger å andra sidan är en expert på att misslyckas.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-08-28 17:22
@Arsenal:

På tal om vad? Feg är han inte, han envisas med exakt samma spelmodell även om han blir totalt krossad.
Barcelona Andresito
2014-08-28 17:18
@God is a five letter word - Messi:

Dog han bokstavligt talat av skratt? Varför ska man följa honom om han inte lever längre?
Barcelona Arsenal
2014-08-28 17:18
Vad är likheterna mellan Pep och Mourinho? Både får de pekar på!. De hade kompletta lag innan de ansluter. Så kmr folk och säger Pep hit och dit. Sanningen e att han e lika arrogant och feg som Mourinho.
Barcelona Andresito
2014-08-28 17:17
Hade velat ha Dortmund/PSG/City, Galatasaray och Malmö. Ser gärna åtminstone ett topplag i gruppen med oss så att man inte behöver vänta till kvarten för extra spännande matcher. Galatasaray för trycket på Türk Telekom, och Malmö för att ha nära att åka och kolla.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-08-28 17:16
För er som inte följer Brazilstats på twitter rekommenderar jag det starkt! Följer och skriver om exakt varje Braziliano i världen. Han bokstavligt talat dog av skratt när han rapporterade om att denne Douglas ryktades till/var klar för oss, enligt han så är han helt horribel. Vi får se hur det utvecklas men det bådar inget gott för han har stenkoll.
Barcelona Neymar11
2014-08-28 17:12
Oj Barcelona, psg, Liverpool, Roma *
Barcelona Neymar11
2014-08-28 17:10
Drömgrupp: Barcelona, Dortmund, Liverpool, Malmö Mardrömsgrupp: Barcelona, man c, Liverpool, Roma Eh bara vi skippar dom ryska/ukrainska lagen så är jag nöjd, dock så vill jag verkligen ha Dortmund! Fotbollsfest hade det varit
Barcelona AndreD
2014-08-28 17:06
Drömgrupp:

Barca
Basel
Liverpool
Malmö

Vår kusin (Basel), mitt andralag (Pool) och min stads lag (Malmö). Kan inte bli bättre vamoooos.

Migueli

17.45 säkert en halvtimmes snack så kanske 18.15
Barcelona Migueli
2014-08-28 16:58
När är lottningen?
Barcelona Zyzz
2014-08-28 16:55
@Messidinho_10:
Det roligaste vore väl ändå att få Malmö? Min önskegrupp är: * Barca * Basel * Sporting * Malmö
Barcelona socccerfan1
2014-08-28 16:49
Lättast Motstånd är bäst. Trust me.. Real hade världens enklaste tills slutet av förra cl.. O det spelar ingen roll nu.. De vann ingen snackar om skit gruppen de spelade i
Barcelona Cule4life
2014-08-28 16:40
Tycker Barca bör hosta upp 50 Mille och köpa en crack, vi måsste säkra oss ett tag framöver
Barcelona Vampíro
2014-08-28 16:39
Dags för lottning snart. Många som vill ha svåraste gruppen, fuck that säger jag. Tänk på att många är nya i laget, anfallet är oerhört tunt och Suárez missar många matcher. Vill inte gå igenom skärselden direkt på hösten med de förutsättningarna. Min önskegrupp: Barça Basel Leverkusen Roma Lagom svår med en del intressanta matchbilder, speciellt på bortaplan. Barça blir såklart favoriter men det känns hyfsat öppet bakom. Mardrömsgrupp? Dortmund, Liverpool och kanske Roma. Nej tack.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-28 16:30
Ännu mer besviken blir man när man nu har lånat ut deulofeu, han hade behövts! Men har för mig att Douglas kan spela som en offensiv ytter!? Eller har jag fel!?
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-08-28 16:28
Seriöst gubbar, ingen som vet vart man kommer kunna köpa biljetter till MFFs gruppspelsmatcher? Ingen som var å kolla på FCK-Barca här inne? Vart köpte ni era biljetter då?
Barcelona Messidinho_10
2014-08-28 16:26
Hoppas på en rolig och tuff grupp. Vill inte ha lätta motståndare!!! Ge mig: Barca PSG Liverpool Roma
Barcelona B.BOSS
2014-08-28 16:21
Vi alla är oroliga efter värvningar men va inte. När Sergi Roberto exploderar den här säsongen. Är vår oro om Reus i det förgångna och klubbar ute i Europa kommer vara skräckslagna i vetskap om att den nya Messi/Ronaldinho spelar för oss, utan att betala en krona. Keep calm and trust Lord Robert.
Barcelona Riiio!!
2014-08-28 16:14
Barclasico

På fredag
Barcelona Gabriel
2014-08-28 16:07
Usch vad ledsen jag blir om Reus skriver på för Madrid, inte ens arg eller irriterad utan bara ledsen. Det är en av mina absoluta favorit spelare som uppenbarligen ville spela för oss men som vi "dissade", den enda som verkar vara riktigt sugen på honom är Bartomeu. Man borde vetat bättre som culé vid det här laget, finns inte en chans att Perez släpper en spelare som Di Maria utan att få det sista ordet och ersätta honom med en bättre spelare. Fy fan, jag förstår inte varför vi inte agerar. Vi får ju inte ens köpa nästa sommar, ska vi bara stå och kolla på när Madrid hämtar in Reus? Ryktas att han varit i Madrid och kommit överens om ett personligt kontrakt. Blir fan deprimerad.
Barcelona Vampíro
2014-08-28 15:52
[QUOTE=koeman92]Någon som vet ifall det finns någon chans att Ferran Soriano kandiderar till presidentvalet eller ingår i en ny ledning som kommer att kandidera 2016? [/QUOTE] Inte troligt, han är nog lagom nöjd med sin post i City då de har en oändlig kassa att bygga sitt imperium på. Jag skulle gissa på att han inte är särskilt sugen på att lämna det för politiken och intrigerna i Barcelona, vill minnas att det var just därför han tröttnade på Laporta och gänget.
Barcelona koeman92
2014-08-28 15:47
Någon som vet ifall det finns någon chans att Ferran Soriano kandiderar till presidentvalet eller ingår i en ny ledning som kommer att kandidera 2016?
Barcelona Barclasico
2014-08-28 15:42
När ska Douglas presenteras?
Coach Pep.
2014-08-28 15:40
The Reporter

Liverpool, Malmö och Galatasaray hade inte suttit fel. :)
Barcelona >The Reporter<
2014-08-28 15:28
Ge oss Liverpool snälla
Barcelona Barclasico
2014-08-28 15:09
@Gabriel:

Mkt bra skrivet, Kunde inte sagt det bättre!
Barcelona Gabriel
2014-08-28 15:05
Vi alla vet när vi kommer bli bäst i världen igen och det är när Laporta tillträder som nyvald president 2016 och öppnar ett nytt projekt. Runt 2017 och 2018 kommer vi dominera världen igen. Tills dess är det bara att hoppas på det bästa men inte förvänta sig något.
Barcelona MabastB
2014-08-28 15:02
@Deulofeu:

Svårt att se vart han ska få plats, ska han bänka Ronaldo eller Bale? För antar att han inte kommer sitta på bänken?
Barcelona Neymar11
2014-08-28 14:55
Vampiro Tror inte han känner sig lika säker i Bayern som i Barcelona. Varenda knatte i klubben vet hur dom ska spela på respektive position. Och vi var ju sjukt dominanta, vi kunde rotera 4 personer från startelvan men ändå göra det lika bra. Nu känns ju Bayern rejält intressanta, tror att cl står mellan just dom och Chelsea i år. Vi har en lång bit kvar till att kunna hota om finalplatsen, lyckas vi däremot få igång dom 3 amigos där fram då jävlar är vi ett hot.
Annons: