/spanien/barcelona/forum/4057.aspx/spanien/barcelona/forum/4057.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-08-26 13:13
Bästa av alla IPTV-boxar är den här, Global IPTV. Den har typ 400 kanaler, en massa konstiga arabiska kanaler (med all respekt, men jag förstår inte språket). Dock så har den också 12 + 4 Bein Sport-kanaler där alla Europas stora ligor, CL visas, även Argentina och Brasilien. Språken är inte bara arabiska, utan även engelska och någon av kanalaerna kör även på franska.

Se länktips. Den kostar ca 2400 inklusive 1 års abonnemang på kanalerna.
Barcelona Mtheanimal
2014-08-26 12:47
[QUOTE=Mido]Det finns en bein kanal på engelska, men jag brukar kolla på arabiska, mera känsla haha, jag skulle rekommendera atn, jag hörde att när man byter kanal på United då dröjer det 10 sek, [/QUOTE] om man köper denna boxen kommer man kunna se alla barcamatcher med engelsk kommentator? om inte vet något ett alternativ, typ en motsvarighet till viaplay eller något? (trött på streams)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BarcaLaliga
2014-08-26 12:39
Intressant analys av matchen mot Elche i länktipps.
Barcelona ElRaval
2014-08-26 11:49
@L.A.M Nr 10:

Helt ärligt så förstår jag honom så här i efterhand.

Barcelona nu är roligare än på mycket länge. Jag kan verkligen förstå att folk ogillade klubben under Peps sista säsong och tiden efter det fram tills nu. Det blev för sekt-liknande. Även fast vi anställt en gammal barca spelare som tränare så känns det ändå som en frisk fläkt.

Jag tycker mig även se en glädje hos spelarna som inte funnits där den senaste tiden.
Barcelona Neymar11
2014-08-26 11:40
@barcastuff: Tottenham and Marseille have sounded out Barcelona midfielder Alex Song (26). Player willing to leave, Tottenham main candidate. [l'equipe] Vågar man hoppas?
Barcelona Mido
2014-08-26 11:28
[QUOTE=Mido]Det finns en bein kanal på engelska, men jag brukar kolla på arabiska, mera känsla haha, jag skulle rekommendera atn, jag hörde att när man byter kanal på United då dröjer det 10 sek, [/QUOTE] Båda visar HD
Barcelona Mido
2014-08-26 11:28
[QUOTE=Corazon]låter nice får man lite ray Hudson. gäller det både atn och United? vilken rekomenderar bild mässigt å så? [/QUOTE] Det finns en bein kanal på engelska, men jag brukar kolla på arabiska, mera känsla haha, jag skulle rekommendera atn, jag hörde att när man byter kanal på United då dröjer det 10 sek,
Barcelona Corazon
2014-08-26 10:56
@Mido:

låter nice får man lite ray Hudson. gäller det både atn och United? vilken rekomenderar bild mässigt å så?
Barcelona Mido
2014-08-26 10:45
[QUOTE=Corazon]haha mido dödar dig nu med frågor. en liten till klarar du av. hur vet jag vilken kanal som Barca spelar på av dessa 400 när det är match dag? finns d nått sätt att kolla upp det. och bild kvalite? hd eller? [/QUOTE] Du får bein sport hd 1-10 kanaler. Det brukar vara bein hd 2
Barcelona Neymessi
2014-08-26 10:32
Underbara nyheter att diMaria inte längre är en Real Madrid spelare.
Det är alltid nervöst att möta en spelare som honom då han är väldigt irrationell. Man vet aldrig var man har honom och det gör det otroligt svårt att ha en taktik för att få bort honom ur spelet. Tillskillnad mot exempelvis Bale som är väldigt enkel att markera då man vet att han kommer springa från hörnflagga till hörnflagga. Di Maria må kunna skapa kaos på egen planhalva, men med tanke på hur han lekte med våran backlinje i det senaste el clasicot ( inte för att det är det svåraste kanske... ;) ) så måste jag säga att Perez har gjort oss cules en tjänst. Gracias.
Barcelona Z_Z
2014-08-26 10:31
@Corazon:

En konstig känsla? Utifrån din kommentar antar jag att du syftar på att han eventuellt skulle vara homosexuell?

Om det nu skulle vara så, vad fan spelar det för roll?

p.s om det nu skulle vara något annat du syftar på så tror jag du får förtydliga vilken konstig känsla du får.
Barcelona Corazon
2014-08-26 10:25
kolla in munirhaddadi på instagram gå igenom hans bilder. trots att han skylltar med en tjej på typ 2-3 bilder får jag en konstig känsla.

döm själva!
Barcelona Glaubrana
2014-08-26 10:09
Corazon Det har du rätt i men han ät inte lika slitvarg som dimaria. Khedira är mycket bättre i luften och brytningar enligt mig men dimaria måste vara en plåga att möta Tror som tappar nå enormt När han är borta :)
Barcelona Glaubrana
2014-08-26 10:09
Corazon Det har du rätt i men han ät inte lika slitvarg som dimaria. Khedira är mycket bättre i luften och brytningar enligt mig men dimaria måste vara en plåga att möta Tror som tappar nå enormt När han är borta :)
Barcelona Corazon
2014-08-26 09:55
@Glaubrana:

fett men jag gillar typ inte att khedira är kvar. han städar ändå fint när han väl får chansen.
Barcelona Glaubrana
2014-08-26 09:49
Så himla skönt att marängerna blir av med Di Maria.
Barcelona Glaubrana
2014-08-26 09:49
Så himla skönt att marängerna blir av med Di Maria.
Barcelona Corazon
2014-08-26 09:41
@Mido:

haha mido dödar dig nu med frågor. en liten till klarar du av. hur vet jag vilken kanal som Barca spelar på av dessa 400 när det är match dag? finns d nått sätt att kolla upp det. och bild kvalite? hd eller?
Barcelona Corazon
2014-08-26 09:36
@Mido:

finns det nån fysisk butik helst sthlm
Barcelona Corazon
2014-08-26 09:35
@Mido:

atn är det den med jätte många onödiga kanaler? och är det då bara arabiska kommentatorer? finns det tex bein med engelska?
Barcelona Mido
2014-08-26 09:28
[QUOTE=Corazon]ok boys ni som vet. hur får man tag i sport kanaler typ bein hd eller liknade för att se Barcas matcher? Har ni nått förslag på olika boxar eller nått som bara kräver vanlig internet? [/QUOTE] Svaret är ATN iptv eller united iptv
Barcelona Corazon
2014-08-26 09:24
ok boys ni som vet. hur får man tag i sport kanaler typ bein hd eller liknade för att se Barcas matcher?
Har ni nått förslag på olika boxar eller nått som bara kräver vanlig internet?
Barcelona B.BOSS
2014-08-26 08:54
Hoppas fortfarande på att ledningen bara körde ett elakt spel med Sao Paolo över Douglas king of the world.
Barcelona Smogen
2014-08-26 07:37
Jesper Så det du säger är alltså att något som Godin gjorde i sitt landslag, när dom i VM mötte England, ursäktar alltså att Ronaldo i Spanska supercupen boxar Godin två gånger i ansiktet? För att sen komma undan med det ostraffat? jösses, Real logik slutar aldrig att fövåna....
Barcelona Canaletes
2014-08-26 06:45
Det här är Zubi när han sitter på kontoret och planerar truppen.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-26 06:13
Det är ju inte ens Douglas vi behöver, vi har ju redan två högerbackarna. Vi behöver en offensiv ytter i cuadrado eller reus, men denna inkompetenta ledning fattar ju noll!
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-26 05:58
Det var det jag anade, efter Douglas så köps det inga fler spelare.
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-26 05:57
Agent of Fiorentina player Cuadrado contacted Barcelona on Monday asking to make a bid, but Barcelona for now don't plan to make one. [cm] K*kledning!
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-26 05:56
If Barcelona can sign Sao Paulo right back Douglas (24), they won't sign any other players this summer. [rac1] K*kledning!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-08-26 02:48
Trovärdiga RAC1 uppger om vi lyckas värva Douglas så kommer han vara vårt sista nyförvärv...Och vi som trodde på Reus och/eller Cuadrado, haha. :P
Annons: