/spanien/barcelona/forum/4054.aspx/spanien/barcelona/forum/4054.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B.BOSS
2014-08-29 00:43
[QUOTE=Lion24]Barcastuff: Tw Shakira: "Yes, we are expecting our second baby!! Thank you all for your well wishes!'' Piqué kör hårt hemma. Tänk om Piqué hade samma vilja på planen. Gratulerar till dom. [/QUOTE] Hahahaha Då hade vi haft världens bästa back.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Lion24
2014-08-29 00:32
Barcastuff:

Tw Shakira: "Yes, we are expecting our second baby!! Thank you all for your well wishes!''

Piqué kör hårt hemma. Tänk om Piqué hade samma vilja på planen. Gratulerar till dom.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-08-29 00:23
PSG , ajax och Apoel alltså. Vi bör vinna gruppen, men nuförtiden vet man aldrig! Hoppas vi snurrar upp 50 miljonersmannen Luiz och ännu en gång få alla zlatan-fans att gråta lite hehe. Kuriosa är att Psg's mittbackspar kunde vara våra två förstaval , hoppas Messi och co snurrar upp de på läktaren.

Real får som vanligt enkel lottning och promenad till slutspelet, bara hålla tummarna på brendans pool! Har en känsla att vi lottas mot de iår i CL.

Barcelona Neymar N11
2014-08-28 23:58
@Barcelonistas:

Ditt beteende visar vem som är troll, jag försöker bara vara ärlig. Ibland måste man lägga rivalitet åt sidan och inse verkligheten mannen. Think about it.

Buenos noches
Barcelona >The Reporter<
2014-08-28 23:43
Förstår inte varför Real värvar falcao? Killen har varit korsbandsskadad och inte så mycket bättre än Benz tycker jag. Ingen kan jämföra sig med Suarez.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-08-28 23:03
Är det bara jag som gillar tanken att övriga fans underskattar Barca? Inget ont om Tata men LE kommer inte tillåta lattjande utan kräver hårt jobb, blandar man det med talangen som finns i truppen får man ut ett lag inte många lag kan rubba. Jag vet att man inte ska lyfta enskilda spelare men Messi är en tystlåten geni som är nyckeln, fungerar kollektivet och dem gör sitt kommer han leda laget till framgångar. Hoppas alla underskattar oss och geniet i spetsen, det blir bara skönare att vinna över dem! "Do not underestimate the determination of a quiet man"
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-28 22:43
Så denne Douglas kan även agera som offensiv ytter om det nu så behövs! Men tycker fortfarande vårt anfall är för tunt, behövs en back up spelare till! Eller vad tycker ni?
Barcelona Deulofeu
2014-08-28 22:31
OT men är det någon som spelar be a pro fifa 14 på ps4? Pm:a gärna mig om ni vill köra något!

Barcelona Deulofeu
2014-08-28 22:28
Villareal i toppform inför mötet med oss.

Hoppas verkligen vi lyckas ta tre poäng även där sedan är det ju landslagsuppehåll alltid jobbigt med lång ledigt om man inte vinner.

För övrigt hoppas jag verkligen Liverpool kan göra klart med Song så han kan slå Ronaldo i ryggen!

Angående lottningen till cl hur mycket tur kan man ha alltså? Real Madrid helt sjukt de skulle nog gå vidare med sitt castilla lag...just ja de spelar i segunda b kanske inte ändå.

Ronaldo kan nog göra 17 mål bara i gruppspelet suck...Ingen Thiago Silva i gruppen precis.

Barcelona barca_joe
2014-08-28 22:27
Nu kommer en fråga ni säkert fått svara på 100 gånger. Men finns det någon bra sida där du kan se matchen i efterhand utan att få veta resultatet? Och isåfall hur fort kommer matcherna upp på sidan?
Barcelona Deulofeu
2014-08-28 22:23
En mycket intressant artikel där Barcas tre högerbackar jämförs!

Jag börjar nästan tro att Alves eller Douglas kommer spela en del ytter denna säsongen tyvärr jag hade hoppats på Adama kanske?

Ryktas lite om utlåningar med Adama hoppas han inte är sur bara när det gått så snabbt för Munir.
Länktips: totalbarca.com
Barcelona MabastB
2014-08-28 21:21
[QUOTE=Andreas-]Är du helt säker på det? 26e Oktober får han börja spela match igen om jag inte minns fel och med tanke på hur "allvarligt" FIFA sett på den här incidenten skulle det absolut inte förvåna mig om dem ej låter han spela en eventuell klassiker den 25.e [/QUOTE] Fel, bannen går ut vid midnatt mellan den 24 och 25e då matchen mellan Uruguay och Italien spelades den 24 juni. Så Suarez kan alltså spela oavsett.
Barcelona Andreas-
2014-08-28 21:11
@MabastB:

Är du helt säker på det? 26e Oktober får han börja spela match igen om jag inte minns fel och med tanke på hur "allvarligt" FIFA sett på den här incidenten skulle det absolut inte förvåna mig om dem ej låter han spela en eventuell klassiker den 25.e
Barcelona B.BOSS
2014-08-28 20:51
Tror inte att Suarez hade fått starta i El Clasico men ett inhopp kommer han självklart göra. Bara vi prickar formen rätt i höst. Under Tata toppa vi aldrig formen.
Barcelona MabastB
2014-08-28 20:46
[QUOTE=Andreas-]Perfekt att Real har Liverpool borta Onsdag samma vecka som el Clásico. Det bör också betyda att klassikern läggs på Söndagen vilket betyder att Suarez får spela. [/QUOTE] Oavsett om det var på lördagen eller söndagen hade han fått spela.
Barcelona B.BOSS
2014-08-28 20:45
Det här är vad som vi har väntat på. Äntligen kommer en tränare in som ska leda det nya Barca och väcka oss från askan efter Pep. De två åren med Tata och Tito var en mellanlanding till vart vi är på väg nu. En sak som grämer mig är att vi slösade bort två värdefulla år av Messi och den här ledningens inkompetens att förvalta vår era och förstärka oss som Bayern gör med sin. Sanningen är att Rosell stödde aldrig Pep heller. Det är svårt och se ljuset i slutet av tunneln med den här ledningen i förarsätet.
Barcelona Andreas-
2014-08-28 20:41
Perfekt att Real har Liverpool borta Onsdag samma vecka som el Clásico. Det bör också betyda att klassikern läggs på Söndagen vilket betyder att Suarez får spela.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-08-28 20:41
@Tiki-Taka:

Ja till det säger jag bara: Hållkäften Zubi!
Det är som att han leker med oss fans, vår transferfönster är stängd. Sluta få upp hoppet cules..
Barcelona B.BOSS
2014-08-28 20:26
"@Barca19stats: After every group stage game, Barcelona will play the following Liga game away from home!"
Barcelona DM1982
2014-08-28 20:24
Oh, interesting note. We play Ajax at home on Tuesday, Oct. 21st. Real play at Anfield on Wednesday, October. 22nd. Clasico that weekend. : )
Barcelona DM1982
2014-08-28 20:16
17 sep: APOEL-Barça; 30 sep: Barça-PSG 21 oct: Barça-Ajax 5 nov: Ajax-Barça 25 nov: Barça-APOEL 10 dic: PSG-Barça
Barcelona FCB~
2014-08-28 20:12
TRD

Du tror inte Barcelona bokar ett ställe för sig själva?
Barcelona FCB~
2014-08-28 20:12
TRD

Du tror inte Barcelona bokar ett ställe för sig själva?
Barcelona Duda
2014-08-28 20:11
Tycker att vi har allt för många hycklare här bland oss på forumet. Folk klagar när real fansen kallar oss för uefalona om vi lyckas få en lätt lottning, men genast när Real får en lätt lottning så har dom också uefa på deras sida? Varför sjunka ner till deras nivå?

Ang lottningen så tror jag att PSG är sämre än när vi mötte dom sist. Dom har inte förstärkt något markant och det känns som att många av spelarna har gått ner sig, sen tycket jag att Blanc är en överskattad tränare, MEN allt beror självklart hur vi får vårat lag att funka. Kommer vi upp till vår högstanivå så är jag säker på att inget lag i världen kan slå oss!
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-08-28 20:08
Zubizarreta (sports director): "Transfer window now closed for Barcelona? Until midnight of the last day, we don't rule out anything" [rac1]

BOMBA in Reus!!
Barcelona Tiki-Taka
2014-08-28 20:07
Zubizarreta (sports director): "Transfer window now closed for Barcelona? Until midnight of the last day, we don't rule out anything" [rac1]

.................
Barcelona Nemesis 10
2014-08-28 20:00
Jag tycker att det är kul att folk underskattar oss, som förra säsongen när Real fansen snackade så mycket om att dom borde vinna över oss med minst 3 bollar men vi alla såg vad som hände. Låt alla underskatta oss för det blir bara roligare när dom åker på pisk för att sen komma på alla möjliga bortförklaringar ;)
Barcelona LeoMessi
2014-08-28 19:50
Zyzz Haha alltså helvete vad alla underskattar Barca! Alla tror att real är omöjliga och att Barca har blivit något mittenlag som vem som helst kan köra över.
Barcelona Zyzz
2014-08-28 19:44
Oj vad kul det är att se hur folk på de olika forumen överskattar sina lag efter lottningen. Samma visa varje år. PSG-fansen ser sig som minst lika bra som oss haha. Sen såg jag på Malmös forum att det var någon som tror att de har chans att ta poäng mot Atletico hemma...vart är världen påväg? Som om Malmö skulle kunna göra mål mot världens bäst fungerande defensiv? :D
Barcelona TRD
2014-08-28 19:44
Vill ni bo på samma hotell som Barca spelarna, åk till Cypern. Finns bara skithotell där bortsett från Hilton som är ett 5* (men är som ett 3-3.5* om man jämför med riktigt bra 5*)
Annons: