/spanien/barcelona/forum/4016.aspx/spanien/barcelona/forum/4016.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DinhoMessiNeymar
2014-09-07 12:24
@Ronaldinho Gaúcho #10:

Jag kommer aldrig glömma magikern Ronaldinho.
Barcelona LeoMessi
2014-09-07 12:20
Neymar11 Haha men herregud haha! Vette fan varför det är så svårt att bli arg på honom. Jag hade smällt av om tex Dani Alves hade gjort något liknande haha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Neymar11
2014-09-07 12:14
Real ska testa ett mittfält bestånd av följande; Kroos-modric-BALE varsågod och börja skratta hahaha Bale har problem på en kant där han har tillräckligt med yta, centralt kommer han bli överkörd och hans "bländade" brittiska teknik kommer synas! Grande Ancelotti
Barcelona Neymar11
2014-09-07 12:02
Leomessi Jag läste att han fick åka ner men han fick inte delta i matchen. Då festar Ronnie istället haha
Barcelona LeoMessi
2014-09-07 11:55
Föresten vad hände mellan dinho och hans förra klubb? Har för mig att han fick tillstånd att åka iväg för att spela på decos hyllningsmatch men han dök aldrig upp på matchen och hans klubb verkade tro att dinho skulle dit. Vad hände egentligen? Körde han en fuling och drog någon annanstans? Haha:P
Ronaldinho Gaúcho #10
2014-09-07 05:06
Under gårdagen skrev Ronaldinho på för den mexikanska klubben Queretaro FC. Väldigt förvånande att ingen har nämnt det tidigare om jag skall vara ärlig, har brassen blivit bortglömd helt plötsligt härinne...?
Barcelona koeman92
2014-09-07 02:00
@Vampíro:
Sidan är seriös, men denna twitter skribent är tydligen en idiot. Han håller på att bli avsatt nu dock, och han som skrev inlägget om Piqué på Facebook har fått en varning. Förövrigt blev Piqué inte uttagen pga att han hade känningar efter matchen, såsom någon annan har tidigare nämnde. Inget mig emot dock, ser gärna våra spelare i god form och utvilade till nästa ligamatch.
Barcelona Vampíro
2014-09-07 01:17
Det är ju samma site som den där parodisidan på twitter, med andra ord är det ren BS. Piqué blev helt enkelt inte uttagen i landslaget, lika bra då våra spelare går sönder höger och vänster.
Barcelona Blaugrana91
2014-09-07 01:00
[QUOTE=Zyzz]Zick9: Det kan ju bara inte vara sant! Fotbollen måste ju gå före poker. Jag tror inte att detta stämmer. [/QUOTE] Men självklart stämmer det inte, en gammal bild det där, har sett den förr. Börjar bli löjligt det här hatet och ständiga smutskastandet mot Pique. Visst han har varit jäkligt dålig den senaste tiden, men vissa här beter sig jäkligt löjligt.
Barcelona koeman92
2014-09-07 00:47
Jag är själv admin på den sidan på Facebook. Killen som la ut den nyheten är sällan trovärdig. Skit i det där grabbar, det stämmer inte. Tror inte heller Del Bosque på allvar skulle låta Piqué vara ledig för att spelade poker.
Barcelona LeoMessi
2014-09-07 00:40
Pique gick ut efter matchen mot Villarreal och sa att han fortfarande har känningar. Det var nog inte så allvarligt då han spelade hela matchen mot Villarreal men jag tror inte han ville riskera något i onödan när det är träningsmatch. Sen bryr jag mig inte om han spelar poker eller om han sysslar med tuppfäktning. Om inte klubben själva säger till honom att lägga pokern åt sidan när säsongen är igång så får han ta och spela det. Skulle det vara så att klubben har sagt till honom att sluta lägga ner tid på pokern och han fortfarande spelar då ska han självklart sitta på läktaren i ett par månader.
Barcelona Zyzz
2014-09-07 00:32
Zick9: Det kan ju bara inte vara sant! Fotbollen måste ju gå före poker. Jag tror inte att detta stämmer.
Barcelona zick9
2014-09-07 00:13
Jahapp, där har vi anledningen till att Pique inte är med i landslaget den här gången............. :)))
Barcelona FCB-TAOF
2014-09-06 23:30
Någon som vet om Adriano är fit for fight?
Barcelona Krabban94
2014-09-06 22:16
@Neymar11:

Så typiskt att detta händer under landslags paus, håller mig till min åsikt att landslags uppehållet är onödigt spec om det spelas träningsmatcher, jag förstår kval-matcher.

Jag vet han skadade sig på en träning men point still stands!
Barcelona Neymar11
2014-09-06 22:00
@barcastuff: Jordi Alba picked up a knock during ESP training today. He had to leave training with knee discomfort. #fcblive [via efe]
Barcelona The Octopus of Badia
2014-09-06 21:57
Neymar11

Var har du fått den informationen ifrån?
Barcelona Neymar11
2014-09-06 21:47
Jaha Alba med knäskada nu med, alltid våra viktigaste spelare och alltid dom som är i form. Så jävla typiskt
Barcelona Nemesis 10
2014-09-06 21:45
Highlights med Neymar från Colombia matchen. Neymar får ta väldigt mycket stryk, notera att Cuadrado klipper Neymar 2 gånger och blir utvisad till slut.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-09-06 21:41
jävligt tråkig parodi konto, de mitt tycke iallfall
Barcelona Bentley King
2014-09-06 21:32
Adama som högerback låter jävligt intressant! Tror ni att det finns en möjlighet att LE ser det ni ser?
Barcelona zick9
2014-09-06 21:27
@koeman92:

Skämtar du?
Barcelona LeoMessi
2014-09-06 21:23
Rico (Zaragoza): "Adama is the strongest player I've ever faced, the fastest too. He's really great, you have to mark him closely." [marca]

Man har läst många gånger om hur Adama är den starkaste spelaren dom har stött på. Vilket märks när han kommer i full fart och motståndarna försöker kroppstackla honom men han tappar balan1sen för en halvsekund medan dom försöker lista ut var dom befinner sig haha.

Jag vill faktiskt se hur han skulle sköta sig som högerback, offensivt sätt så gör han det en högerback ska och det gäller bara att träna in den taktiska biten.
Barcelona B-Guden
2014-09-06 21:14
@koeman92:

kolla på den
Barcelona koeman92
2014-09-06 21:08
zick9

På vilket sätt är det en parodisida?
Barcelona B-Guden
2014-09-06 21:05
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Han hade väl potentialen att ta över efter Xavi, men han har knappt utvecklas alls sen han var 18 år, han kom ju endast upp i Alaget pga att det stog så i hans kontrakt
Barcelona zick9
2014-09-06 20:58
HAHAHAHAH följ den här parodisidan på Twitter :D
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-09-06 20:51
@Gio Style:

Japp, missförstod dig. Jag tror inte heller Perez var rädd för att Messi skulle vinna VM, det är bara löjligt. Det jag menade var att Perez verkligen sa åt Di María att avstå från finalen, förmodligen pga skaderisk.

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-06 20:50
Jag vet att många undrar här inne och ute i världen undrar vad ledningen och tränarna ser hos Sergio Roberto och jag undrat det också. jag säger inte att jag ligger sömnlös i små timmarna p.g.a det men för sakens skull..

Jag undrar bara om det finns någon själ här inne som ser eller förstår vad ledningen i Barca eller tränarna ser hos honom.

Vad som helst??
Vad är han exakt bra å??? Vad bidrar han med?? Vad är det som utmärker honom?? Jag har verkligen försökt undvika allting som har med honom att gör med bara för att vi har större problem som att man inte får se Suares lira förrän slutet oktober eller att en spelare efter den andra man vill gärna se spela och showa tillsammans turas om att hamna på skada-listan i tur och ordning.

Finns det någon själ här inne som har bättre koll på Roberto's potentiella talang (dolda talang som vi gemena man inte har gåva för att se det långt från våra vilda fantasier) ?
Barcelona Lion24
2014-09-06 20:28
Capitan Puyi

Hahaha den var ruskigt bra :D. Jag hade den skadan i tanken innan jag skrev mitt inlägg och visste att nån skulle komma med just det, men trodde inte lika bra som du. Men jag menade naturligtvis inte den skadan då han inte kan göra något åt det men det var någon som skrev för ett tag sen att i Santos så var Neymar skadad 0 gånger medans i Barcelona så har han på ett år fått 4 skador och vi har sett Neymar haft lite problem med skador tidigare.
Annons: