/spanien/barcelona/forum/4006.aspx/spanien/barcelona/forum/4006.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-09-06 21:23
Rico (Zaragoza): "Adama is the strongest player I've ever faced, the fastest too. He's really great, you have to mark him closely." [marca]

Man har läst många gånger om hur Adama är den starkaste spelaren dom har stött på. Vilket märks när han kommer i full fart och motståndarna försöker kroppstackla honom men han tappar balan1sen för en halvsekund medan dom försöker lista ut var dom befinner sig haha.

Jag vill faktiskt se hur han skulle sköta sig som högerback, offensivt sätt så gör han det en högerback ska och det gäller bara att träna in den taktiska biten.
Barcelona B-Guden
2014-09-06 21:14
@koeman92:

kolla på den
Barcelona koeman92
2014-09-06 21:08
zick9

På vilket sätt är det en parodisida?
Barcelona B-Guden
2014-09-06 21:05
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Han hade väl potentialen att ta över efter Xavi, men han har knappt utvecklas alls sen han var 18 år, han kom ju endast upp i Alaget pga att det stog så i hans kontrakt
Barcelona zick9
2014-09-06 20:58
HAHAHAHAH följ den här parodisidan på Twitter :D
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-09-06 20:51
@Gio Style:

Japp, missförstod dig. Jag tror inte heller Perez var rädd för att Messi skulle vinna VM, det är bara löjligt. Det jag menade var att Perez verkligen sa åt Di María att avstå från finalen, förmodligen pga skaderisk.

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-06 20:50
Jag vet att många undrar här inne och ute i världen undrar vad ledningen och tränarna ser hos Sergio Roberto och jag undrat det också. jag säger inte att jag ligger sömnlös i små timmarna p.g.a det men för sakens skull..

Jag undrar bara om det finns någon själ här inne som ser eller förstår vad ledningen i Barca eller tränarna ser hos honom.

Vad som helst??
Vad är han exakt bra å??? Vad bidrar han med?? Vad är det som utmärker honom?? Jag har verkligen försökt undvika allting som har med honom att gör med bara för att vi har större problem som att man inte får se Suares lira förrän slutet oktober eller att en spelare efter den andra man vill gärna se spela och showa tillsammans turas om att hamna på skada-listan i tur och ordning.

Finns det någon själ här inne som har bättre koll på Roberto's potentiella talang (dolda talang som vi gemena man inte har gåva för att se det långt från våra vilda fantasier) ?
Barcelona Lion24
2014-09-06 20:28
Capitan Puyi

Hahaha den var ruskigt bra :D. Jag hade den skadan i tanken innan jag skrev mitt inlägg och visste att nån skulle komma med just det, men trodde inte lika bra som du. Men jag menade naturligtvis inte den skadan då han inte kan göra något åt det men det var någon som skrev för ett tag sen att i Santos så var Neymar skadad 0 gånger medans i Barcelona så har han på ett år fått 4 skador och vi har sett Neymar haft lite problem med skador tidigare.
Barcelona Vampíro
2014-09-06 20:24
Sergi Roberto: "ESP? Only step left. Isco, Bartra and Carvajal are already there... I'm working hard now, to reap the reward later." [marca] Vad röker han?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gio Style
2014-09-06 20:23
Bentley king Läs det westinho citerar och svarar lite längre ner på denna sida. Sen håller koeman med, jag citerade dem av en anledning.
Barcelona Bentley King
2014-09-06 20:21
Det finns ingen här inne som har påstått att det Rafael sa om Perez stämmer. Allt jag gjorde va att klistra in hans tweet utan att nämna någonting om ifall det stämmer eller inte.
Barcelona Gio Style
2014-09-06 20:15
@koeman92:

Fast nu har ni fel.
Det stämmer att han fått brevet men det bl.a. kith ifrågasätter (med all rätt) är Rafaels påstående om att Real skickade den pga att Messi inte skulle vinna VM.
DET har di Maria aldrig påstått. Brevet var kom av just den anledningen som Kith skrev och ingen annan.
Barcelona B-Guden
2014-09-06 20:12
@CampBarca:

vi får inte registrera nya spelare så antar det.
Barcelona CampBarca
2014-09-06 20:01
Hur är det med att ta in bosman spelare, är även det förbjudet? Jag vet att vi har det fullt på mittbacksfronten men ändå. Kan man ta in på fri transfer nästa sommar så kan vi ju sälja en mittback, har svårt att se att de 2-3 bänkade spelarna kommer vara nöjda med sin situation när det riktiga mittbackslåset sätts. Det finns ett par intressanta namn i Serie A som Chielini, Barzagli och kanske mer spännande spelare som Rannochia och en personlig favorit i högerbacken Stephan Lichsteiner (allt för att slippa se den omtalade Douglas ta över efter Dalves).
Barcelona Barca Barca
2014-09-06 19:29
@Capitan Puyi:

HAHAHAHA, ja döör. jag har hängt här på forumen sedan början av 2002 och detta måste vara den klockrenaste kommentaren sen dess. Hoppas inte våra Barca bröder tog åt sig när du va så sarkastisk :)
Barcelona Bentley King
2014-09-06 18:52
Capitan Puyi Klockren jävla kommentar!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-06 18:35
@Capitan Puyi:

Heheheheheheheheheheh!
Veckans eller månadens?..
Barcelona Excellence
2014-09-06 18:29
Capitan Puyi hahahaha
Barcelona Neymar11
2014-09-06 18:12
Han är i Miami pga landslaget och han dyker upp med rappare pga PR. Tvivlar starkt på att dunga har låtit honom dricka och festa. Och bli vana me detta för han kommer dyka upp på såna här event pga marknadsföring speciellt i USA! Annars så kan vi börja skicka pedro på fester med så kanske han börjat prestera
Barcelona Capitan Puyi
2014-09-06 17:54
Ja jag får också ständigt knän i ryggraden när jag är ute och festar.
Barcelona Lion24
2014-09-06 17:40
@Vampíro:

Kanske därför Neymar återkommer med alla dessa skador? I brist på professionalism och disciplin?
Barcelona Vampíro
2014-09-06 16:38
Jag vet att han är brasse men är det inte lite oroande att Neymar ständigt ska dyka upp på olika fester. Såg precis bilder på honom i Miami där han hänger med några rappare. Han borde fan tona ner hela den här hypen kring sig och endast fokusera på fotbollen.
Barcelona the cameroonians
2014-09-06 15:11
Japp, Grimaldo lirade på mittfältet i förra B-lagsmatchen. Just den lagdelen & positionen är lite vacklande för tillfället då både Camara & Gumbau är nya i laget och Eusebio inte verkar ha riktig tillit till dem ännu. I min värld borde Babunski ha den platsen, men han spelar ju i landslaget och har dessutom varit skadad tidigare. Grimaldo är mogen för sin ålder och han gör definitivt inte bort sig som mittfältare. Saknar lite fysiskt, men å andra sidan är ju exempelvis inte Iniesta något muskelmonster heller... Startelvan i morgondagens match mot Zaragoza kan bli något i stil med; Ortolá Patric, Costa, Diagné, Lucas Camrá, Samper, Grimaldo Adama, Dongou, Joan Roman Bänken; Suárez, Campins, Quintilla, Gumbau, Bicho, Moha och Maxi Rolon Ondoa, Cá, Bagnack, Sandro, Halilovic Ié och Babunski är på landslagsuppdrag. Säkert glömt någon till, så många talanger :-) Juste är ff skadad.
Barcelona Barclasico
2014-09-06 15:09
@koeman92:

Andrés Iniesta and Thomas Vermaelen are recovering well from their injuries and could be available for the Bilbao game (9/13 at 16:00) [as]
Barcelona LeoMessi
2014-09-06 14:37
Eusebio (coach Barcelona B): "Grimaldo playing in midfield now? It's good we have versatile players. And Lucas is doing great at left back."

Nu börjar jag spamma sönder forumet, ber om ursäkt för det. Men ska grimaldo börja spela på mittfältet nu också? Hoppas inte bara att hans egenskaper som vänsterback försvinner om han lirar för ofta på mittfältet.
Barcelona LeoMessi
2014-09-06 14:34
Förresten, kommenterar Phil Schoen fortfarande med Ray hudson? För på den senaste tiden så har Phil kommenterat med någon annan. Har iaf för mig att ray kommenterade mot elche.
Barcelona koeman92
2014-09-06 14:31
@Barclasico:

Källa?
Barcelona LeoMessi
2014-09-06 14:29
Stoke City will try to sign Barcelona B winger Adama (18) on loan in January. Man United and Tottenham were interested this summer. [mirror]

Hoppas verkligen inte att han lånas ut, han behöver minst en säsong till i b-laget innan en utlåning blir aktuell. Och även om han ska lånas ut så ska det fan inte vara till något brunkarlag i england. Tycker att barcelona borde vara tuffare när dom ska låna ut sin ungdomar och inte alltid lyssna på dom när dom vill gå till lag i PL där dom knappt får någon speltid.
Barcelona Barclasico
2014-09-06 14:08
Thomas Vermaelen and Andres Iniesta are recovering well from their injuries and could be available for the next game against Bilbao.

Låter bra!
Barcelona Neymar11
2014-09-06 13:49
Annons: