/spanien/barcelona/forum/4004.aspx/spanien/barcelona/forum/4004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-09-13 15:53
@DM1982:

Du har väl itne glömt att Pedro är en offensiv spelare? Jag skiter i om han sprigner 15km, han gör ju ingen nytta OFFENSIVT. Pedro är skit, that's it. Att han är kvar istälelt för Alexis är en gåta...Äckliga katalaner.
Barcelona DM1982
2014-09-13 15:52
@Neymar11:

Hans defensiva egenskaper hjälper laget som helhet, om det ska vi knappast behöva diskutera saken. Där är han mycket nyttigare än Neymar. När Neymar och Messi spelar tillsammans har vi två stycken som fuskar med det defensiva arbetet (även om Messi har skärpt till sig där), och det är minst en för mycket. Pedro löper hela tiden och stressar motståndarna, väldigt viktigt självklart.

I den här matchen ser jag hellre en hårt spelande Pedro på planen än Neymar, jag ser inget fel på laguttagningen.
Barcelona Neymar11
2014-09-13 15:47
Dm1982 Dude vad snackar du om?! Vad tillför pedro på plan? Hans löpdistans hjälper oss knappast, och sluta hypa den egenskapen då han nästan aldrig vinner tillbaka bollen. Och ja förlåt mig om jag vill ha kreativa spelare sist tredjedelen istället för en planka, som inte gör något alls kreativt. Skiter fullständigt i om han springer 20 km när det inte hjälper oss ett skit.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-09-13 15:47
Vi borde ha en samling med streamingsidor och sidor där man kan ladda ner matcher i efterhand, längst ner vid forumreglerna.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-13 15:42
@gulu:

Här.

Jag lagt upp den 50 gånger. Du har nog missat det.
Du kan kolla alla matcher du vill i efterhand mellan 1-3 timmar. Du behöver ej ladda bara klicka och kör..

Hade bra..
Barcelona DM1982
2014-09-13 15:40
@Barieta:

Neymar tillför kanske mer framåt men i det defensiva arbetat så är det helt klart så att Pedro bidrar mycket mer. Det är något som Neymar måste bättra sig på, det funkar inte att jogga hem några meter och kalla det defensivt arbete.

Lucho går efter hårt arbete hela vägen, både framåt och bakåt. Jag har känsla att många här går efter antal elasticos som utför på planen. Snyggt men det hjälper inte laget.
Barcelona Barc6
2014-09-13 15:39
Väldigt konstigt laguttagning samt uppställning som någon påpeka Vrf starta med en mittback som är 1,70 mot ett sånt fysiskt lag..ähh får hoppas på lucho vet vad han gör...
Barcelona Neymar11
2014-09-13 15:34
Aja ska inte gnälla på pedro, inte hans fel att han är totalt värdelös nu... Men ändå kul att Munir ges chansen återigen, det trodde jag aldrig på inför säsongen Idag avgörs matchen på mittfältet!
Barcelona Rambla~
2014-09-13 15:33
Stora namn eller inte i startelvan och och uttagning efter prestation på träningar låter ju fint men varför spela en 1.70 hög mittfältare som mittback mot ett lag som är erkänt starka på fasta situationer? Det är självmord.
Barcelona Vampíro
2014-09-13 15:31
Vad spelar träningarna för roll när Pedro är totalt usel på matcherna? Både Sandro och Neymar bör gå före honom om han inte höjer sig rejält.
Barcelona gulu
2014-09-13 15:30
[QUOTE=gulu]Vet att detta tagits upp förr men trodde inte jag skulle hamna i denna sits. Kommer missa dagens match och behöver en sida som visar matchen i efterhand utan att spoila resultatet. Tack på förhand! [/QUOTE] Provar igen :)
Barcelona Barieta
Om nu Pedro gjort bättre ifrån sig på träningarna än Neymar så är det ju det motsatta när det väl är matcher, Neymar tillför så mycket mer än Pedro. Det borde ju spela in när man tar ut laget också kan man tycka
Barcelona LeoMessi
Tycker att det är dags att masken får spela på mittfältet. Busquets ska inte behöva spela 38 ligamatcher, jag tror inte han har något emot att få vila lite. Nu har vi montoya också, får se hur han sköter det idag. Ska han slå idiotiska passningar hemåt igen? Ska han vänta en kvart med att slå ett inlägg? Eller ska han göra en ordentlig insats trots hans brist på speltid?
Barcelona Gabriel
Lugn folket, Mathieu spelar ju och Vermaelen är knappast redo för att starta en tuff match mot Bilbao, däremot kan man ifrågasätta valet av att inte ge förtroende för Bartra men vi får helt enkelt lita på att Lucho vet vad han gör. När det kommer till Ter Stegen är jag helt övertygad om att han förr eller senare kommer att ta förstaplatsen då han är för bra för att inte göra det. Tror han startar redan till veckan i CL. Calma amigos, calma!
Barcelona Neymar11
2014-09-13 15:28
Sandro före pedro alla dagar i veckan! Hade hellre sett Adama mot ett fysiskt lag som Bilbao nu är. Men han satsas det inte på i dagsläget
Barcelona DM1982
2014-09-13 15:28
@westinho - Sergio #5:

Instämmer här, Lucho går inte efter namn utan efter prestation. Han ser vilka som har presterat bäst på träning och de får spela. Det är många matcher som kommer spelas nu, Neymar måste inte spela alla.

Lita på Lucho och kräva inte att de stora namnen ska spela hela tiden.
Barcelona Rambla~
2014-09-13 15:26
Till vilken nytta värvade vi mittbackar om Mascherano fortfarande ska spela på den positionen? Det här börjar bli löjligt. Jag visste Bravo skulle bli vår målvakt då han var Luchos värvning. MAtS var Zubis.
Barcelona Smogen
2014-09-13 15:25
ElRaval Nog får vi väl ändå kalla världens bästa målgörare Messi för en ordentlig forward? ;)
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-09-13 15:25
Lucho spelar som sagt med de som gjort bäst ifrån sig på träningarna. Namnen spelar ingen roll, man måste kriga för att få en plats i startelvan. Vi vet inte hur det har sett ut på träningarna.
Barcelona LeoMessi
2014-09-13 15:24
Neymar kom ju ganska nyligen tbx från skada och han har spelat matcher med landslaget den här veckan. Jag tror inte han vill riskera att Neymar skadar sig igen pga tätt matchande. Men ja, är också jävligt trött på att Neymar och Messi typ aldrig spelar samtidigt. Samtidigt som pedro vars insatser inte ens skulle göra hans mamma stolt.
2014-09-13 15:22
Jag kanske tar lungt med Neymar efter den långa redan och två fulla matcher.

Jag är säker på att han kommer att hoppa in tidigt i andra halvleken..
Pedro får väl backarna ¨åt Neymar..
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-09-13 15:20
Vad fuck håller Lucho på med? Spelar med Pedro som har varit skit i 2-3 säsonger när Neymar är tillgänglig. Hade hellre sett Sandro istället för Pedro... Sen att Bartra inte ens är med på bänken...Tycker synd om grabben. Mot 3 poäng.
Barcelona Neymar N11
2014-09-13 15:19
Alexis kostade Arsenal totalt 42M euro
2014-09-13 15:16
Jag önskar inte Arsenal några framgångar när det gäller titlar p.g.a att de alltid campar utanför La Masia men jag kan inte hjälpa att bli glad för AAAAAleeeexiiiiiiis!!!

Var det inte så att hans mål tog de vidare till Cl också..???

Älskar den spelaren, tycker inte att han passade Barca men jag älskar honom ändå.. Hans ödmjukhet och hårda jobb..
Barcelona dinho the artist
2014-09-13 15:16
Instämmer. Kul för Alexis att få känna fullt förtroende. Fint mål!
Barcelona Rambla~
2014-09-13 15:14
Uff vilket avslut Alexis. Kul för hans skull.
Barcelona ElRaval
Saknar dig Alexis. Nu står vi här istället utan en ordentlig forward (våra talanger i all ära) fram tills dess att Suarez kan lira. Jag förstår både ledningen och Alexis själv dock. Han förtjänar att spela varje match och att vara nyckelspelare i ett lag. Det känns ändå trist att vi sålt en sån spelare för ynka 250 miljoner. Hade han varit real spelare hade man fått det dubbla..
Barcelona DM1982
[QUOTE=Neymar11]Dm1982 När skadad han sig? [/QUOTE] Vet inte men det är något med knät.
Barcelona Neymar N11
Rätt ok startelva men hade gärna sett Neymar instead of Pedro. Vi spelade med samma anfallstrio borta mot Villareal.
Dema
2014-09-13 15:13
Vampiro ... Sug Alexis vitröda purjölök och fortsätt tycka synd om dig själv!
Annons: