/spanien/barcelona/forum/4003.aspx/spanien/barcelona/forum/4003.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2014-09-01 12:44
Barc6 Det var längesen ärtan agerade som supersub. Killen är t om bänkad i Mexico nuförtiden. Han är inte den ha var för 2 år sen, och tvivlar på att han lyckas i Madrid med ännu mer begränsad speltid
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barc6
2014-09-01 12:23
Tanken med chicharito vad jag tror är att han ska hoppa in ifall matchen låser sig och benzema som vanligt kommer vara skit... Och han är en bra sub..han gör mål! Han har ju nästan gjort mål i varje inhopp i man United. Men vilken bra deal dem gjorde haha ut med chicha, in med falcao! Dem behöver en som kan göra mål just nu! Dem skulle dock behöva en defensiv mittfältare också.
Barcelona LeoMessi
2014-09-01 12:19
Måste bara säga att jag verkligen älskar messis inställning! Killen springer så otroligt mycket och han är definitivt inte rädd för att trycka till motståndaren. Vet inte vad detta kan bero på. Kan det vara så att Lucho har bett honom att försöka pressa lite mer på offensiv planhalva eller om han känner lite skyldig och att han vill kompensera för sina loja inställning förra säsongen? Sen älskar jag värvningen av rakitic! Han ger verkligen allt och vid många tillfällen igår så tänkte jag "hade det varit någon annan mittfältare så hade vi inte vunnit bollen så högt upp". För han springer som ett djur även om chansen är 20 % att han vinner den bollen.
Barcelona Smogen
2014-09-01 12:18
och vad ska Madrid med Chicharito till? Ska han vara ersättare till Benzema?

Ibland kanske vi ger vår ledning överdrivet mycket kritik, känns ju otroligt mycket roligare att vi satsar på Munir och Sandro som backups istället för att låna in en 26 åring halvdan anfallare som ett mittenlag i PL inte vill behålla.
Barcelona Smogen
2014-09-01 12:15
Att Falcao är på väg till ManU känns väl rätt så förståeligt med tanke på att RvPs skada kan vara rätt långvarig.
Sen behöver dom ju få in en back också kan tyckas. Finner det fortfarande otroligt att dom inte gick hårdare efter Thiago förra säsongen eller Fabregas i år…dom har verkligen satt sig i en jobbig situation.
Barcelona LeoMessi
2014-09-01 12:13
FC tiki-taka Fan så skönt att han slipper matchen och hoppas inte att han lyckas övertyga klubben att låta honom få spelare. Jag tror att han fick en smäll igår men han spelade på som vanligt. Uppehållet kunde inte komma mer lämpligt
Barcelona Gabriel
2014-09-01 12:01
Välkommen till Madrid, Chicharito!
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-09-01 11:59
Official: Messi, who has thigh muscle overbudening, won't take part in Match for Peace in Rome tonight and won't join ARG out of precaution
Barcelona Mido
2014-09-01 11:54
[QUOTE=Neymar11]Haha har real seriöst lånat in Hernandez? Haha, dom som var så säkra på Falcao. Falcao verkar dock klar för man U, dom är fan dummare än vår ledning. Dom är i större i behov av mittbackar än vad vi var och dom värvar falcao istället [/QUOTE] Bryr mig inte hur deras ledning tänker, bara jag slipper se honom hos real Madrid, han är som en huggorm. Vår silly har blivit ännu bättre nu hehe
Barcelona Neymar11
2014-09-01 11:51
Man måste ändå ju klubben eloge som gör klart SS tidigt på sommaren och aldrig behöver panik värva sista dagarna Nej nu kommer vi få höra det dem uttjatade kommentarerna från maränger; vi har ett helt nytt lag och måste spela ihop oss.... Igen No shit!!! U have Perez haha
Barcelona B.BOSS
2014-09-01 11:48
@Rambla~:

Allvar ?
Barcelona Gabriel
Vi må klaga ofta och mycket på våran ledning men jäklar vad Perez satt sitt kära Madrid i en knepig situation. Säljer Di Maria och Alonso, kanske deras två viktigaste spelare, betalar 12M€ för att få bort Diego Lopez från klubben och köpt in en Chamez för närmare 90M€ som verkar helt vilse på planen.

Haha, livet leker!
Barcelona Blåröde
Elraval Klicka in dig på Expressen och följ deadlineday
Barcelona Blaugrana91
2014-09-01 11:46
Måste säga att det är intressant att Real satt sig i denna situation, dem var ju enligt Ancelotti klara med sina värvningar och försäljningar, nu måste dem helt plötsligt panikvärva sista dagen och allt dem tycks få är Chicharito på lån haha.
Barcelona Neymar11
2014-09-01 11:38
Haha har real seriöst lånat in Hernandez? Haha, dom som var så säkra på Falcao. Falcao verkar dock klar för man U, dom är fan dummare än vår ledning. Dom är i större i behov av mittbackar än vad vi var och dom värvar falcao istället
Barcelona ElRaval
2014-09-01 11:35
Är det inget EuroTalk idag, eller vadå?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-09-01 11:06
Barcelona made yesterday new bid for winger Asensio. Mallorca still want 4.5M buyout. He'd join first team after one year at B-team. [cope] Samma deal som med Denis Suarez där jag tror att vi också lånar ut honom. Han verkar riktigt spännande den här Asensio. Hoppas verkligen vi lyckas få honom, då han kommer vara ett nyttigt tillskott till B-laget.
Barcelona Rambla~
2014-09-01 10:35
Atlético har värvat 12 spelare, ahahaahah. :D

Ja jävlar....
Barcelona Z_Z
2014-09-01 09:47
Blir en intressant dag det här. Frågan är vad Real kommer försöka sig på för sista minuten köp för att komma på banan igen för i ärlighetens namn har det inte gjort en enda riktigt bra insats hittills i år, försäsongen inräknad.

Känns som att den som skulle vara till mest nytta för dem är Luiz Gustavo, men förhoppningsvis nöjer de sig med ännu en forward. Kan bara hoppas att vilken klubb Real än vänder sig till för att köpa tar ett jäkla överpris då Real nog är jävligt desperata såhär efter förlusten.
Barcelona LeoMessi
2014-09-01 08:18
Det roliga är att James är tänkt som en ytter eller mittfältare i deras system och han verkar ha alldeles för dålig kondition för dom positionerna. Killen orkar inte ta hemjobbet samtidigt som allt han gör i offensiv väg går så sakta! Visst man ska inte döma ut honom än, men om han ska bli något i real så får han nog jobba upp konditionen. Speciellt om man har köpt honom för strax under miljarden.
Barcelona Neymar11
2014-09-01 08:16
2 poäng för atletico 3 poäng för real Madrid på endast 2 spelade omgångar härligt! Vi kommer att behöva ett försprång i ligan, och jag räknar med att både real och atletico kommer tappa fler viktiga poäng nu i början av säsongen. Redan nästa omgång tror jag på x mellan dom Copa del Rey tycker jag att vi ska strunta i totalt i år. Låt våra bästa talanger tillsammans med våra reserver lira den. Vi har inte råd att offra vår tunga namn där
Barcelona knoxxx
2014-09-01 08:05
Man undrar ju hur många spelare Realfansen vill plocka in idag, dagen efter en blytung förlust.

Personligen hoppas jag på att de fortsätter sälja av balansspelare och värvar in fantasinamn till anfallet. Gärna fler spelare som enbart har ett bra VM på meritlistan för strax under miljarden...
Barcelona Neymar11
2014-09-01 07:03
Leomessi Det var nog bara för att Rakitic ska bli bekväm i sin position, Iniesta kommer spela till vänster när han tillbaka ändå.
Barcelona SoM_Un
2014-09-01 02:08
tycker faktiskt bale ser riktigt löjlig ut i hans nya frilla. ser ju fan ut som en brud. hans nya smeknamn blir BELLA för min del. alltså består reals anfall utav christina o bella. skrämmer inte mig:P
Barcelona Blaugrana91
2014-09-01 02:03
För övrigt roligt att se hur Perez förstör Real med sina värvningar, Real vann trots allt CL, ändå gör Perez en hel renovering av laget, att gubben aldrig lär sig. Vårt köp av Suarez gjorde att Perez var tvungen att kontra med något och då fick man sikta in sig på VM-hypen James, vilket i sin tur ledde till Di Marias uttåg ur klubben. Perez gick rakt i Bartomeus fälla. ;)
Barcelona B.BOSS
2014-09-01 01:43
"@barcastuff: Because of new training regime of first team, groundsmen at sports centre have to work harder to keep training pitch in good condition. [md]" "@barcastuff: Pique: "You play different when there's high pressure, it's more comfortable for the defenders, you don't have 4-5 players running at you.""
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-09-01 01:35
Namn: L.A.M Nr 10 Sänt: 2014-08-31 23:26 Mycket bra inlägg! Dock vet jag inte om du valde att inte ta med presspelet som ett stort plus denna gång eftersom den numera utförs väldigt naturligt :), men hursomhelst är det verkligen jättekul att se spelarna visa hunger och jobba så hårt på att erövra tillbaka den. En stor faktor som gör att vi kontrollerar spelet matchen igenom på alla delar av plan. Alltid en legend, Puyol . Maestro har varit så otroligt viktig för Barca senaste 10 åren och han är det fortfarande. 2 legendarer borta under samma sommar och jag tror Xavis erfarenhet och ledarskap väger riktigt tungt i omklädningsrummet och det verkar som han ser efter våra ynglingar riktigt bra :)Härligt med harmoni i truppen åtminstone, det kommer man långt med
Barcelona LeoMessi
2014-09-01 01:31
Real är ett bevis på att två namnkunniga mittbackar inte alltid löser alla försvarsproblem. Det är först och främst kollektivet som ska sköta försvaret, mittbackarna har likt dom andra spelarna sina egna ytor att täcka och sköta. Det enda jag fann lite märkligt med dagens uppställning var att rakitic ficka spela till höger på mittfältet och rafinha till vänster. Speciellt rafinha som är vänsterfotad och mer ut av en utmanare. Han gör sig då bättre till höger om mittfältet där han kan vika in med vänstern.
Barcelona ElRaval
2014-09-01 00:37
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-09-01 00:36
Kunde inte vara mer perfekt att det är madrid-derby i nästa omgång! Både Atletico och Real har inte råd att tappa poäng , om vi gör vårat jobb mot bilbao har vi en kanoninledning av säsongen.

Länktips : Härlig bild med Maestro och vår unga matchhjälte. Härligt leende från Xavi trots han blivit bänkad två matcher irad.
Annons: