/spanien/barcelona/forum/3991.aspx/spanien/barcelona/forum/3991.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Krabban94
2014-10-22 22:20
Real gör det som krävs 3mål i första sen kan man backa hem ställe upp med en tydlig 4-4-2 och träna på försvara med den som man troligen kommer använda mot oss på lördag.

Får verkligen hoppas Mathieu o co lyckas hålla koll på Ronaldo och Benzema annars kan det bli hett om öronen...

Men en stabil insats av Real och så byter man ut Kroos och CR för att låta dem vila...

Kan inte vänta tills lördag..
Visca!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-22 22:18
@Leo y Cesc:

Och du och några andra här inne är så besatta av Ronaldo..
Så fort Ronaldo fiser. "Latest news live" finns här inne.. Ni är till med snabbare att rapportera om honom än självaste Marca. Innan Ronaldo får en tanke vet ni redan om vad han ska tänka. Det är sällsynt gåva.

Riktigt jobbigt men va ska man göra???

I'm just saying = Don't hate noow...
Barcelona DM1982
[QUOTE=VizzlA-"Tots Units Fem Força"]Så Ronaldo på 70 och Messi på 69, Hoppas Leo slår rekordet först :). [/QUOTE] Det viktiga är inte vem som slår rekordet först utan vem som har det sist. Messi är två år yngre så det är fördel Messi.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
Tror Rakitic och Mascherano hade fixat mittfältet. Tyvärr tor jag LE väljer Masche som mittback och Busquets som Pivote. Vi hade behövt lite tyngd på mittfältet, dessvärre envisas alla barcatränare med att envist tro att en dm alltid fixar biffen i precis alla matcher, även de allra svåraste.
Barcelona Barcelonistas
2014-10-22 22:17
Leo y Cesc - det är precis det jag försökt säga men folk här inne reagerar ju starkt så fort man kritiserar något.

Ronaldo är smuts det är fakta.
Barcelona Neymar11
2014-10-22 22:17
Såna riktiga haters det finns här inne som hela tiden ska hitta något på Ronaldo. Ni är så besatta av honom Det är väl för fan självklart att han vill slå rekordet och vill göra mål
Barcelona Den vise mannen
2014-10-22 22:15
Hoppas på en repris på Mourinhos första år då Real gick fram som ångvält i början av hösten och var storfavoriter inför matchen. Mourinho hade skapat sin perfekta storm och Barca var nästa offer på tur. Hur det gick vet vi ju. Ett av mina starkaste minne som Barca-supporter. En fantastisk upplevelse på alla plan.
RedemptionMn
Det är därför Ronaldo kallas för Crynaldo.
Barcelona SoM_Un
mascherano är ett MÅÅÅÅÅÅSTE på mittfältet på lördag. allt annat tjänstefel
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Så Ronaldo på 70 och Messi på 69, Hoppas Leo slår rekordet först :).
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-22 22:14
Vet inte om det finns smutsigare spelare än Ronaldo? Gestikulerar och blir arg när James går på avslut i ett riktigt bra läge.
2014-10-22 22:13
A good coach is everything!

Han drev när han rankade Pedro i någon lista..
Lugn..

Låt oss säga att han menade allvar. DÅ skulle jag reagera som dig.. Skratta och gå vidare heheheh
Barcelona Neymar11
2014-10-22 22:12
Amen herregud uppfattar ni inte sarkasm, han drog till med ett skämt och det ska bli ett jävla liv
Barcelona Barcelonistas
2014-10-22 22:11
Svenska brudar nere i Spanien :).
Barcelona A good coach is everything!
2014-10-22 22:10
Hahahaha va det nån som tog upp att Pedro är bland dom bästa yttrarna?? Seriöst va har folk för glasögon på sig! Pedro är inte ens top 20 eller top 40 just nu !!! Vi måste våga ge bort bollen till Real att ge bort bollen lurar motståndaren på sätt och vis om de andra laget målar. Jag är mest orolig för Alves offensiva räder! Snälla va en back för en gångs skull. Egentligen så är det inte bra Alves fel att att spelar så högt upp hela tiden utan han gör nog också som han blir tillsagd av tränaren. LE måste ta tag i det där med offensiva yttrar mot bra lag!
Barcelona Vampíro
2014-10-22 22:10
Arda Turan, Europas mest underskattade spelare?
2014-10-22 22:07
Kollade lite på Liverpool vs R.Madrid för att se själv what's the alla fauz about..

Visst kör Real sitt spel, vilket de ska, No Mercy..
Men vad gör Liverpool spelarna??? Spelar som små lamm hela packet..
De står bokstavligen och bara tittar på..

Men jag tar inget från R.Madrid men Liverpool bjuder inte till någon dans, inte ens en blick ... Jag förväntade mig mer av dem..

Barcelona Rambla~
2014-10-22 22:06
Enligt engelsmän räknas nog Sterling som en av världens största talanger just nu.
Barcelona Vampíro
2014-10-22 22:04
Amdresito Ja din beskrivning stämmer ganska bra. Det är en tolkningsfråga egentligen. Kollar man på Madrid speciellt ifjol så var de rätt flexibla och gick från 4-4-2 till 4-3-3 under matcherna. Di Maria hade stor del i det då han kunde spela både centralt och ute till vänster. På tal om yttrar, rankar honom väldigt högt också. Snygga mål från Atléti, de har spelat upp sig rejält i andra.
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-22 22:03
Ronaldo missar öppet mål haha
Barcelona jawwa
2014-10-22 22:02
Är sterling en av englands största talanger?
Barcelona Neymar11
2014-10-22 21:59
Som messi*
Barcelona Neymar11
2014-10-22 21:59
Ronaldo har en friroll och det har han haft sedan 07/08, han har precis samma roll. Det enda som skiljer är deras utgångspunkter
Barcelona jawwa
2014-10-22 21:57
Låna ut sergio roberto till något PL lag, kmr väl anses vara en supertalang efter en match bland dessa amatörer
Barcelona Andresito
2014-10-22 21:56
[QUOTE=kingrodrigues]Andresito Stopp! Hur är Pedro bättre än Reus? Utveckla gärna. [/QUOTE] Vadå? Det är ju självklart. Pedro är en mer komplett spelare. Pedro är på samma nivå som Ronaldo, han saknar bara målen, spelmässigt är Pedro bäst i världen på sin position. Eller vänta nu.... Skämt åsido, Pedro är inte ens topp 10 på den listan. Vampíro Svårt att sätta stämpel på hans position. Hans instruktioner är ju bara att befinna sig på motståndarens planhalva och göra mål. Dock utgår han från en vänsterytter-position vilket även gör att jag tar med honom på den listan. Men visst, ska man snacka om renodlade vänsterspringare så ska han inte vara med, på samma sätt som man inte tar med Messi när man rankar världens bästa nior.
Barcelona Vampíro
2014-10-22 21:50
[QUOTE=Andresito]Pedro och Ronaldo delar på förstaplatsen, Reus kommer därefter. Skulle även vilja påstå att Neymar är bättre än Hazard också. Där har du min topp 4. Vad säger du? [/QUOTE] Ronaldo är allt annat än en vänsterytter, han är en central anfallare. Visst rör han sig över stora ytor men han är nästan alltid inne i boxen och jobbar aldrig hem. Pedro? Utgår ifrån att du skämtar.
Barcelona Maestro Xavi
2014-10-22 21:50
har aldrig sätt en bättre spelare än balotelli, no lie!
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-22 21:47
Barcelonistas Jag håller med dig, och Barca kommer aldrig låta Madrid rulla runt bollen hur lätt som helst utan någon press. Madrid får göra hur dom vill efter cirka 15 min och Liverpool står och tittar bara. Dom reagerar lika mycket som en sengångare. Folk säger att PL är bättre än La Liga? Jo visst det ser vi, Liverpool på hemmaplan ser ut som en match emot Getafe på bortaplan.
Barcelona kingrodrigues
2014-10-22 21:45
Andresito Stopp! Hur är Pedro bättre än Reus? Utveckla gärna.
Barcelona kingrodrigues
2014-10-22 21:45
Andresito Stopp! Hur är Pedro bättre än Reus? Utveckla gärna.
Annons: