/spanien/barcelona/forum/3972.aspx/spanien/barcelona/forum/3972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2014-09-21 17:25
@grande jw:

Rätt kaxigt av en spelare vars lag förlorade mot West Ham mindre än 24 timmar tidigare och där spelaren i fråga själv inte bidrog med nånting vettigt.
Barcelona westinho - Sergio #5
2014-09-21 16:42
....Och vi har klagat på vårt försvar. Jämför oss med United bara. Vi har släppt in 0 mål på fyra matcher och knappt släppt till ett skott på mål ens. Uniteds försvarare heter Blackett, Evans och Smalling. Tre riktiga jävla sopor till försvarare. Hönsgård.

Herregud säger jag bara. Att ha så dåligt försvar samtidigt som man har så vass offensiv, jag är riktigt glad över att inte hålla på United.
Barcelona Juuppp
2014-09-21 16:23
1 - For the first time in their 853-game PL history, Man Utd have thrown away a two goal lead to lose. Unique.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-09-21 16:23
-------------------------Bravo-----------------------
-Montoya--Piqué---Mathieu---Alba--
-------------------------Sergio------------------------
---------------Rakitic----------Iniesta-----------
--------------------------Messi-----------------------
---------------Pedro--------------Neymar------

Undra om man lyckas pricka in rätt elva? Mycket tveksamt.

Tror lucho vill ha ett lite mer defensivt barca ikväll och därmed starta med Montoya och Pedro. Men med vår tränare så är det väldigt svårt att tippa, Han kan fast Starta med Sandro i anfallet. Sen tror jag Bravo får stå i målet men det är inte heller skrivet i sten. Blir intressant att se ca 20:00.
Barcelona grande jw
2014-09-21 16:20
Balotelli är så skön. Haha

Mario Balotelli @FinallyMario · 10m
Man utd ... LOL

Barcelona BARCA-més que un club
2014-09-21 16:19
Papillon Prova starta om digitalboxen funka för mig iallafall ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona papillon
2014-09-21 16:16
@Canaletes:

Någon mer än jag som inte får in kanalen?
2014-09-21 16:08
5-3 shit va händer haha
Barcelona messileo
2014-09-21 16:08
Vad finns det att göra om man inte har en digitalbox?
Barcelona LeoMessi
2014-09-21 16:07
5-3, haha omg!!! Och vi bitchar om att vi brukar ha dåligt försvarsspel och vi klagade på att vi köpte Mathieu som mittback!
Barcelona Barcelonistas
2014-09-21 16:06
5-3 till Liechtenstein
Barcelona Juuppp
2014-09-21 16:06
Rött kort United och straff Leicester. Totalflopp.
Barcelona Juuppp
2014-09-21 16:05
Jag har C More i helgen av någon anledning.
Viaplay får jag via tele2

4-3 Leicester!
2014-09-21 16:04
Leicester 4-3 shit stakars United från 3-1 till 4-3 nu vilket spel
Barcelona B-Guden
2014-09-21 16:03
@J.Gamper:

Dom har frivisning i helgen, alla som har en digitalbox kan se deras kanaler i helgen
Barcelona Barcelonistas
2014-09-21 16:02
Moyes ande lever vidare..
Barcelona J.Gamper
2014-09-21 16:00
Viasat sport är gratis? What har jag missat något?
Barcelona Canaletes
2014-09-21 15:58
Inga dåliga matcher som visats nu när Viasat Sport kanalerna är gratis haha

Snart City - Chelsea
2014-09-21 15:49
Shit 3-3 mellan Leicester - United haha vilken match
Barcelona LeoMessi
2014-09-21 15:36
Märks att engelska kommentatorerna slickar di marias röv nu hahaha! Nyss så ramlade di maria av liten klapp på axeln, han slängde sig, och självklart var det ett solklart gult kort enligt kommentatorerna. haha i vanliga fall brukar dom tycka att dobbar i knähöjd inte brukar vara så farligt och att spelarna ska sluta överdriva
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-09-21 14:48
Förlåt för OT ännu en gång. Är så svårt att släppa tag om ett sådant ämne, som trots allt involverar vår klubb. Ber återigen om ursäkt, då jag tror att jag troligtvis kommer skriva något mer om ämnet ifall diskussionen fortsätter ;)
2014-09-21 14:46
Di Maria alltså helt annan spelare än när han spela i Real han äger fullständigt fint samspel mellan han och Rooney.
Barcelona SoM_Un
2014-09-21 14:46
di maria o costa gör kaos med PL, dock största testet kvar borta mot stoke på en tisdag hahaha det måste regna oxå:D:D:D
Barcelona Zyzz
2014-09-21 14:44
Kolla Di Maria!!!! Herregud! Real släppte sin bästa spelare utan tvekan!
Barcelona Gabriel
2014-09-21 14:43
Haha vilket jävla mål av Di Maria, mår så jävla bra av att han gick från Madrid.
2014-09-21 14:42
Tänkte precis lägga till det som Coach Pep precis gjorde. Ganska ironiskt att vi väljer och hjälpa folk utsatta av ISIS, när vi har Qatar Airways på framsidan av våra tröjor. För er som inte vet så är Qatar Airways grundat samt statligt ägda av landet Qatar, som i sin tur är för Sharia-lagar, sponsrar tillsammans med Saudiarabien grupper som ISIS samt skickar frivilliga jihadister för att slåss som "rebeller" (läs ISIS-medlemmar) i Syrien och Irak.
Coach Pep.
2014-09-21 14:33
Rosell är ju "arbetslös" nu så han kan väl åka till Irak/Syrien och dela ut våra tröjor? Bra marknadsföring! Han kanske kan öppna en fotbollsskola i Islamiska Staten med. Viktigt att utöka samarbetspartners och när vi ändå är i farten med Beko på ärmen och Qatar på magen så kan vi väl ha ISIS på ryggen? Bra olje-pengar för att finansiera en framtida utbyggnad av Camp Nou och mer miljardvärvningar.
Barcelona Barca-nist
2014-09-21 14:23
captain

du har rätt i det du säger men det är kurderna som får i sin tur dela ut hjälpen eftersom flyktingarna från alla håll har samlats där. jag skriver inte det av politiska skäl. vi alla är människor oavsett rötter, jag önskar bara att all krig slutar i området. fint gjort av barca i alla fall!
2014-09-21 14:18
Katalano Du har helt rätt, definitivt fel ställe att diskutera ett sådant ämne. Ber verkligen om ursäkt för OT:n, men jag kunde helt enkelt inte hålla tillbaka det som etnisk assyrier. Vill avsluta med att jag hursomhelst är glad att åtminstone klubben som egentligen inte har någon som helst anknytningen till det som händer i mellanöstern, väljer att hjälpa och göra skillnad.
Barcelona Katalano
2014-09-21 13:54
Capitan \(^.^)/

Den diskussionen hör inte hemma här och kan lätt urarta till att bli helt Off Topic. Barca kan trots allt inte hjälpa alla och varför de valde att hjälpa just kurderna har jag inget svar på, men finns säkert anledning till det också.
Annons: