/spanien/barcelona/forum/3966.aspx/spanien/barcelona/forum/3966.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona rANDOMhERO
2014-09-21 21:09
ray stream
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Saknar Munir's djupled efter 11 minuter in i matchen..

Barcelona BARCA-més que un club
Passa runt bollen sen ska Alves mata in sina misslyckade inlägg till ingen adress vilket härligt spel vi sett om och om igen så trött på skit:ET
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona knoxxx
2014-09-21 21:08
Ray stream?
Barcelona 1.70-ligan
Gott att Rakitic får ta fasta situationer och att inte allt går genom Messi
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Alves jävla inlägg alltså..

Barcelona Brassekonst
2014-09-21 21:07
Första 10 har varit usla. Ge oss 80 bra nu.
Barcelona LeoMessi
Klantigt av Mathieu där, nu fick levante en hörna.
Barcelona Brassekonst
Mathieu.........................
Barcelona Vampíro
2014-09-21 21:02
Hade gärna sett Sandro få chansen en match som denna, tror han hade kunnat bidra med mer än Pedro i dagsläget. Kategori: egna åsikter.
Barcelona 1.70-ligan
2014-09-21 21:01
Vem är egentligen förstavalet bredvid mathieu? Pique måste ju gå före..hoppas bara LE vill motivera honom att kämpa
Barcelona zizzz
2014-09-21 20:59
NU KÖR VI!!! Bra reklamfri skit här
Barcelona 100% AntiMadridista
2014-09-21 20:57
Nu när folk inte kan gnälla på Mathieu så har man hittat nån annan att gnälla över.
Barcelona LeoMessi
2014-09-21 20:57
Levante kommer att bli jobbiga att nöta ner. Vi ska förvänta oss bussen nu.
Barcelona DM1982
2014-09-21 20:56
Att bara klanka ner på en spelare utan att komma med konstruktiva idéer är gnäll och det är tyvärt ofta det som sker här. Det är sällan kritiken går ut på djupare analyser, tyvärr blir det gnäll då för mig.
Barcelona SUPERBUSQUETS
2014-09-21 20:56
Hej någon som vet något bra mobilstream till matchen ?? Tack på förhand!
Barcelona Zyzz
2014-09-21 20:53
Snälla sluta klaga på målvaktsvalet. Har Bravo skämt ut sig/ varit dålig eller? Har jag missat något där?... Ter Stegen är ung och saknar rutinen som Bravo har i La Liga. Ter Stegen KOMMER att bli Barcas förstamålvakt i sinom tid! Det måste inte ske ikväll!
Barcelona Rambla~
2014-09-21 20:52
Är det tänkt att Mascherano trots allt ska fortsätta som mittback även denna säsong? Allt för att få in honom i startelvan? Att Bravo skulle bli förstamålvakt visste jag redan i somras när ryktet började gå att Lucho ville värva honom trots att ter Stegen redan fanns i klubben. Kanske är det bara bra med en mjukstart för honom den första säsongen? Ni vet, allt det där med ny liga, nytt språk och bla bla bla.
Mascherano#14 el Jefecito
2014-09-21 20:47
All form av negativ kritik kan, ska och bör inte klassas som gnäll. Absolut inte! Men många gånger när man går in och läser en sida eller två här så kan man tro att det är Manchester United man läser om. Inte ett lag som vunnit och hållit nollan alla sina matcher hittills samtidigt som man har roterat in massa ungdomar. Det är väl just detta som kan störa mig mest här inne. Jag försöker att inte peka ut någon enskild men ibland blir man bara deprimerad av att läsa här inne. Oavsett om motivet bara är att ge konstruktiv kritik eller vädra sin åsikt så blir det lätt en väldigt gnällig atmosfär här inne när de flesta ska göra det samtidigt och några få gör det mest hela tiden.

Jag kan bara prata för mig själv och det är så här jag ser på det men skulle inte bli förvånad ifall fler känner igen detta.
Barcelona Himne del Barcelona
2014-09-21 20:47
Vi säger givetvis grattis tll Cmore som äntligen verkar ha förstått att La Liga har börjat. Studiosnack såhär redan i fjärde omgången är bara det imponerande. Hela femton minuter dessutom, med superproffset Johanna Garå i studion. Viasat får se upp.
Barcelona filosofen21
2014-09-21 20:36
Absolut får man ha egna åsikter, jag har inte påstått något annat. Men slänga ut sig "trött att se bravo i startelvan" efter 3 matcher där han faktiskt har presterat känns orättvist mot honom, enligt mitt tycke. Killen kom hit för att konkurrera om speltid, spelar han så har han gjort sig förtjänt av det. Med det sagt hade jag också hoppats Ter Stegen skulle starta, men jag känner mig inte osäker med bravo som keeper. Han känns stabil och trygg. Skönt med två målvakter man verkligen kan lita på!
Barcelona Meymar
2014-09-21 20:36
Tror ni att Barca kommer göra som Real förra säsongen när det gäller målvaktsfrågan? Att Ter Stegen står i CL och Bravo i ligan? Känns ganska troligt. Sen antingen Ter Stegen eller Masip i Spanska cupen.
Barcelona Gabriel
2014-09-21 20:33
Vampiro - Jisses börjar bli trött på folk som ständigt tar alla former av åsikter som "gnäll". Tack, tack som fan. Du la den!
Barcelona Juuppp
2014-09-21 20:33
Kolla om ni har CMore på tvn.
Jag har tele2 och har viaplay gratis men i helgen har jag även haft tillgång till C More så kolla om ni också har det, gör en kanalsökning.

Ett tips från mig till er!
Barcelona Barc6
2014-09-21 20:31
Ursäkta mina stavfel skriver via mobilen.
Barcelona Der Afro
2014-09-21 20:30
Förra säsongen var det lätt att tidigt efter matchslut hitta Barcelonas matcher i HD med engelska kommentatorer på Roja Directa. I år har det varit väldigt svårt.

Är det någon som vet ett annat forum eller sida där matcherna dyker upp ganska fort - i HD - med engelska kommentatorer?
Barcelona Barc6
2014-09-21 20:29
Man får väl ha egen åsikt och ge kritik? Vissa tycker bravo borde stå vissa tycker annat, deal with it? Klart man får klaga då ifall den man tycker om inte står, terStegen har väldigt mycket potential och har visat det dem matcher han fått stå med sitt lugn och sen typiska tyska målvakts egenskaperna! Samtidigt är han väldigt ugn och man borde ta hand om han redan nu!
Barcelona the cameroonians
2014-09-21 20:27
Tufft spelschema nu som kulminerar i bortamatchen mot PSG 30:e september. Kommande 3 ligamatcher får utvisa vem Lucho har störst förtroende för. Efter PSG-matchen möter vi Rayo, en match vi ska vinna oavsett startelva.

Ska bli intressant att se vem som tar chansen, framför allt kring mittbacksplatserna men också i anfallet.
Barcelona Vampíro
2014-09-21 20:27
Ingen har sagt att Bravo har gjort bort sig. Däremot så är han en sämre målvakt än ter Stegen och den sistnämnda är både yngre och har mer potential så det är lika bra att börja matcha honom på heltid nu när han är frisk. Jisses börjar bli trött på folk som ständigt tar alla former av åsikter som "gnäll". Det är väl det detta forum är till för? Att man ska få utrycka sig? Bara för att man inte håller med om exakt allt tränaren gör så betyder det inte att man gnäller. Hoppa ner från hästarna tack.
Barcelona DM1982
2014-09-21 20:26
Denis Suarez med en magnifik frispark som leder till 2-0
Annons: