/spanien/barcelona/forum/3962.aspx/spanien/barcelona/forum/3962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2014-09-13 22:12
Knäcker mig av humorn här inne nu haha
Postat via SvenskaFans-appen
Mascherano#14 el Jefecito
2014-09-13 22:11
@Acrobat:
Fan lägg inte dina besparingar på det spelet, oddset ligger på 0.95 ifall du får rätt.
Barcelona Acrobat
2014-09-13 22:08
Det finns en bok som heter "Luftslottet som sprängdes". Jag har inte läst den, men av titeln att döma så handlar den om Real Madrid. Vilken pajasklubb alltså. Jag skrev förut att jag satsar 100 000:- på att Real blir titellösa den här säsongen. Lägg till en extra nolla i den summan.
Barcelona Canaletes
2014-09-13 22:07
@Funeral Canticle (Lucho bienvenidos):

För man tror att det är Casillas som har tjallat till pressen/media allt som kommer ut från omkläddningsrummet, så som startelvor, interna dispyter etc. (Han är ihop med Sara Carbonero, journalist)

Allt det här började under Mourinhos stora era, (notera ironin) då Mou valde att bänka Casillas. Fansen fattade ju såklart nada och det blev kaoz bland fansen, vissa hävdade att Casillas hade rätt och andra att Mou hade rätt, fansen blev delade i två sektioner nu. De som var Pro-Mou och de som var Pro-Casillas.
Eländet fortsatte även när Casillas kom tillbaka från sin skada, det här blandat med hans mediokra insatser, interna dispyter i laget (speciellt med Arbeloa) och Diego Lopez flytt har lett till den nuvarande stämningen. Fansen ansåg att Diego Lopez förtjänade att vara kvar istället för Casillas då han bara lever på sitt namn.
Xabi Alonsos plötsliga flytt till Bayern säga också vara för att han var trött på stämningen i laget.

Säkert missat något, isf fyll på.
Barcelona Vampíro
2014-09-13 22:03
Håller tummarna att Iker gör en kanonmatch i CL så han behåller sin plats. Så länge han står i deras mål så är jag nöjd, snacka om en avdankad spelare. Han har vart bedrövlig i flera år nu, bara att hoppas Navas tröttnar och flyttar snart.
Barcelona B.BOSS
2014-09-13 22:01
Cola, chips och popcorn = in i Puertan!
Barcelona B-Guden
@DM1982:

Att typ byta james mot Di Maria var det bästa Real kunde göra.
Barcelona Mäktiga Messi
[QUOTE=Federer - köp en back, tack ]Någon som vet vart jag kan se Reals match i efterhand? [/QUOTE] kolla på cmoreplay eller csports
Barcelona B-Guden
2014-09-13 22:00
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-09-13 21:59
Någon som vet vart jag kan se Reals match i efterhand?
Barcelona BlueRed
Ja ni, denna S(?)c(?)t(?)j(?)amez bör börja leverera snart tillsammans med sitt Madrid. Perez avgång börjar smyga sig upp snart. Han må vara en duktig affärsman, men fotbollshjärna finns det 0 av.
Barcelona Vampíro
Florentino är som en junkie, trots att han vet att det inte är bra för klubben så kan han inte låta bli att göra sina älskade galactico värvningar. Gubben är beroende. Put down the checkbook bro.
Barcelona B.BOSS
2014-09-13 21:58
Ska använda en stor Madrid supporters egna ord. Jag tror att Madrid får det svårt att hamna topp 3. Ronaldo, James och Bale vad mediokra! Det här laget är otroligt mediokert och det kommer vi få se slutet av säsongen när allt skiter sig.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
De ligger på en 12e plats men har spelat 1 match mer än vad vissa lag har gjort. Krävs en iPhone 6 för att se sitt favoritlag i tabellen utan att behöva scrolla ner. :D

Livet är jobbigt för madridistas. JAG NUTER!
Barcelona Mäktiga Messi
[QUOTE=Kröjf]Nu är det bevisat. Gud finns. Eller Allah som han heter i Arda Turans värld. [/QUOTE] hur menar du bevisat? vem har bevisat det ? det borde ha varit bevisat sen länge genom Messi
Barcelona Mäktiga Messi
2014-09-13 21:56
grabbar vet ni på vilken plats ligger real madrid på i tabellen?
Barcelona Rambla~
2014-09-13 21:55
@Funeral Canticle (Lucho bienvenidos):

Jag tror de klandrar honom för att Diego Lopez fick lämna. Lägg också till att han knappast övertygade under VM för Spanien. Dessutom var det han som beskylldes för att vara för Barca-vänlig av Mourinho mitit under det värsta kriget när lagen möttes i en massa El Clasicos. Iker och Xavi fick ju lugna ner känslorna inför landslagsamlingarna.
Barcelona Kröjf
2014-09-13 21:53
Nu är det bevisat. Gud finns. Eller Allah som han heter i Arda Turans värld.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-09-13 21:52
Varför buar dem ut Iker?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-09-13 21:51
@DM1982:

HAHAHA, är han snyggare ikväll än igår? Känns också viktigt...
Barcelona Canaletes
2014-09-13 21:50
Lillebrooor!!! Bapapapa!!!!

Åh va härligt haha :D
Mascherano#14 el Jefecito
@Zyzz:

Att säga att Real är sämst i Madrid är ju bara kvalificerat skitsnack! Visst, Atletico vann ikväll precis som sist i Supercupen och höll även på att vinna i CL-finalen. Men Real Madrid är faktiskt något bättre än Rayo Vallecano som också är från Madrid ;)
Barcelona Barcadinho.
Den här lördagen har varit underbar från morgonen till kvällen.
Livet leker ibland med en.

Det är faktiskt inte alls konstigt längre när Atl tvålar Real På SB.
Vilken match de gör.
Barcelona grande jw
2014-09-13 21:49
Fram med popcornen och in på Puertan allesammans. Lördagsunderhållningen är räddad.
Barcelona B-Guden
@Andresito:

Tycker inte dessa spelare är så äcklig i vanliga fall ,dom vet så väl att det fungerar på Ramos Pepe Coentrao, Arberola Marcelo, ser det mer som dom ger igen på dessa spelare.
Barcelona Rambla~
Tappat 6p på 3 omgångar, delar av publiken buar ut klubbikonen, sålt av sin viktiga balansspelare och även sin viktigaste offensiva mittfältare. Bara för att värva in snygga spelare som Hames för att sälja tröjor. Perez förnekar sig inte. Han kunde bara inte låta bli och gå in och rota i en nästan perfekt trupp. Det ser bra ut... ^^
Barcelona * Blaugrana * 10 *
2014-09-13 21:48
Storebror i madrid Atletico förnedrar real. Även spelmässigt. Skönt!!!
Barcelona DM1982
2014-09-13 21:48
Nära skräll där men Atletico vann till slut.

Någon som vet hur många tröjor James sålde ikväll? Känns viktigt.
Barcelona 100% AntiMadridista
2014-09-13 21:47
Real Madrid måste köpa nya spelare hahaha..
Barcelona Zyzz
2014-09-13 21:47
Hahaha Real är sååååå dåliga :D !!!! Snacka om att vara sämst i Madrid! Atletico äger dem upp och ner i match efter match. Har Real 1 vinst på 9 matcher den här säsongen nu?
Annons: