/spanien/barcelona/forum/3961.aspx/spanien/barcelona/forum/3961.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 20:28
nu kvitterade atletico! Alltså kan dom göra mål på andra sätt än på fasta situationer? Hälften av deras mål kommer därifrån fan! Dom är ruskigt starka på fasta situationer haha
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-20 20:28
Atletico fortsätter att vara livsfarliga på fasta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 20:21
The cameroonians Han kanske är mer tänkt som än truppspelare än någon som har potential att slå sig in i a-laget. Måste säga att det var riktigt synd att dom inte köpte den där talangen från Mallorca. Han verkade riktigt spännande och verkade ha stor potential. Asenjo eller något sånt hette han tror jag.
LuisSuárez #9
2014-09-20 20:19
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Snyggt mål av Celta
Barcelona the cameroonians
2014-09-20 20:17
Klassmål av Pablo mot Atlético :-)

LeoMessi

Gumbao kom från Gironas B-lag (även om han spelade några A-lagsmatcher i Segundan också) så har ingen koll på vilken potential han besitter.
Lång, löpstark och vänsterfotad, typ...
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 20:16
Haha herregud vilket mål av Celta!!
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-20 20:16
Celta 1-0
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 20:14
Förresten är denne Gumbau något bra? Har inte hört om honom förrän klubben köpte honom. Dålig kan han inte vara med tanke på att dom köper honom.
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 19:50
Förhoppningsvis så kommer Munir och sandro tbx och hjälper laget att göra mål. Adama kommer till fina inlägg men det är bara Dongou där och Roman får mig att vilja slita av mig håret. Han förstör så många fina anfall och kontringar med att börja dribbla i helt fel lägen, ända tills motståndarna hinner tbx eller tills han bli av med bollen.
2014-09-20 19:46
En stark forcering på slutet till trots, det blev ändå förlust för talangerna.

Mittfältet kändes inte tillräckligt kreativt och starkt förrän Halilovic & Gumbau kom in och rörde runt.

Eusebio får ta på sig en del av skulden i och med laguttagningen och hans egen kommentar innan matchen att de skulle möta ett fysiskt och disciplinerat Llagostera.
Barcelona Neymar11
2014-09-20 19:46
Vad är det för stolpskott till tränare som inte startar med Halilovic
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 19:42
Det är så otroligt tråkigt att tappa poäng i en sån här match. Motståndet har definitivt inte varit bättre men efter att Patric bevisade varför han hör hemma i Deportivos backlinje så blir det ett fint poängtapp. Sen fattar jag inte varför han inte startar med både grimaldo och halilovic på mittfältet, bättre än dom andra alternativen. Kanske inte vill ha två vänsterfotade.
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-20 19:38
Helvete va bra B-laget är, men jävla otur framför mål.
Barcelona zick9
2014-09-20 19:27
@the cameroonians:

Varför startar inte Halilovic?
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 19:26
Känns som det har varit en hel del sena tacklingar och brytningar av motståndarna.
2014-09-20 19:23
2014-09-20 19:13
Nu så. Vänsterback Lucas ut, Alen in. :-)
viccc
2014-09-20 19:12
Patric borde får spela CM! va riktigt bra som det i Juvenil A för ett par årsedan, han bicho är ju värderlös
2014-09-20 19:10
Eusebio i ett nötskal.

En anfallare blir skadad samtidigt som man ligger under med 0-1.
In kommer en mittfältare - och det är inte Halilovic...

Jag hoppas att tränaren har någon feeling när det gäller detta byte, men för mig känns det helt fel.
Barcelona Barcelonistas
2014-09-20 19:07
Messi hade slagit sitt eget rekord under Tito men tyvärr blev han skadad. Han gjorde 46 mål i ligan när Tito tränade oss.
Barcelona Barcelonistas
2014-09-20 19:06
Messis bästa säsong var under Peps sista säsong. 50 ligamål som sen ledde till att han slog mullers rekord. Rekommenderar att folk ser när han gjorde 4 mål mot Valencia på Camp nou!.
Barcelona yeezus
2014-09-20 19:03
Skönt med 3 matcher inom loppet av 6 dagar!

Levante (b), Malaga (b) och Granada (h) borde inte vara några problem!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-09-20 18:59
Hmm, starkt att göra 8 mål, även om deportivos försvar var pinsamt. Om det var vi som vann med 8-2 hade vi varit överlyckliga över vinsten och offensiven. Messi har än så länge avgjort alla matcher vi spelat denna säsong, så om Ronaldo petar in något mål mer här och där samtidigt som Real förlorar poäng då och då gör mig absolut ingenting. Säsongen 2010/11 gjorde inte Messi överdrivet mycket mål i ligan om jag minns rätt ( "bara" 31) , ändå var han utan tvekan den bästa spelaren. Hoppas på en liknande säsong.
Barcelona A good coach is everything!
2014-09-20 18:51
Det klart som fan det spelar roll det ger en jävla boost till truppen !! Exakt drf blev jag jävligt besviken med 1-0 vinsten mot apoel vi ska bara kunna damma bort dessa lag !! Att Rakitic får stänka två bollar skulle bara ha vart bra för självförtroende även om de är mindre bra motstånd !
RedemptionMn
2014-09-20 18:44
@B.BOSS:

Vem fan bryr sig om vad Ronaldo säger? Killen tror att han är snyggast i världen...jag såg matchen och deportivo spelarna höll inte ens Segunda klass. Jag tror som sagt inte på Real Madrid i år. De har ingen bra balans i laget (saknar t.ex. topp defensiv mittfältare som kan balansera mittfältet samt en toppmålvakt som har fansens förtroende). Om man minimerar ytorna för Ronaldo, så kommer han ingenvart. Messi gör däremot mål och assist på små ytor. Handlar inte om ödmjukhet, utan ren fakta. Real Madrid kommer få det svårt den här säsongen.
Barcelona B.BOSS
2014-09-20 18:42
[QUOTE=>The Reporter<]Vänta tills Suarez spelar igen. Vi kommer göra minst 3 mål varje match. Suarez är ingen naiv Munir.. [/QUOTE] Vem bryr sig vad Real vinner med. Det bevisar ingenting. Resultat kan vara mycket missvisande. Munir är något extra och speciell. Speltiden han får är unikt för en storklubb av Barcas kaliber. Det behövs en enkel match där allting klaffar rätt och Munir tar nästa steg i utvecklingen. Jag vinner med hellre en match med en stabil, taktisk och spelmässigt överlägsenhet. Än att gå in i matcher osäkert och aldrig veta vart man egentligen står. likt Tata! Madrid är just nu i ingenmansland. De kan förlora en tuff liga match eller en stormatch i CL.
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 18:41
Adama är egentligen exakt den spelartypen vi skulle behöva. Galet irrationell spelstil som gör honom till en jävlig motståndare och till skillnad från pedro så vinner han närkamper då han är som Mike Tyson på steroider haha! Tycker att så länge inte Adama skulle användas som bollplank och istället få spela sitt spel så skulle han vara oerhört nyttig.
viccc
2014-09-20 18:38
Tycker ni att Samper är redo för A-laget nästa år? känns som Adama är närmare
Barcelona LeoMessi
2014-09-20 18:36
Denne Joan Roman förstör varenda jävla anfall med sina jävla dribblingar som inte leder någon vart.
Barcelona B.BOSS
2014-09-20 18:35
[QUOTE=RedemptionMn]Värdelösa lag som Deportivo förtjänar att vara i Segundan. Låt oss se hur många mål Real Madrid gör mot oss. :-) [/QUOTE] Det var exakt vad Ronaldo sa matchen innan när vi vann med 8-0 mot Almeria. Det är viktigt att vara ödmjuk och inte allt för kaxig. Fotboll är en underlig sport. Du kan spela 12 matcher obesegrad och helt plötsligt av någon absurt anledning förlorar du mot ett lag med 6-0 utan någon förklaring.
Annons: