/spanien/barcelona/forum/395.aspx/spanien/barcelona/forum/395.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-08-13 18:35
1-0 Aguero. Bra start för Guardiola. Är lite fundersam varför Pep spelar med Kolarov som är vänsterback som mittback men Otamendi sitter på bänken ?! Hade inte haft något emot att ha Otamendi bredvid Pique. Kanske Pep inte räknar med honom vem vet.
Barcelona Rambla~
2016-08-13 18:14
Rafa säger också att City tryckt på och försökt få igång förhandlingar om ter Stegen men Barca vägrar prata, än så länge iaf. Det är klausulen eller stick som gäller. Är lite rädd att de ska vika sig, har ju hänt förr liksom. Fan alltså, börjar störa mig på Txiki och Pep. Ge fan i våra spelare som inte är till salu. Prata om Douglas istället.
Postat via SvenskaFans-appen
Mascherano#14 el Jefecito
2016-08-13 18:12
@enkos:

Haha jag klagar ju nästan mer på MOD än vad jag klagar på dig i mitt inlägg. Saken är den att du mer än gärna skriver 3-4 inlägg efter varandra, ofta en rad och ofta off topic. Inte alltför sällan så står du för 25 % av alla inlägg här på en hel forumsida. Det hade varit drömmen om du nu var en skicklig skribent som kunde uttrycka dig, men när du skriver "Aduriz 1-0" och fem minuter senare "Vietto 1-1" så blir det bara tröttsamt. Egentligen är det inte ens ditt fel, det är MOD som av någon konstig anledning inte gör något åt det.

Real Madrid och spansk fotboll i övrigt har ofta indirekt med Barcelona att göra, men visst kan jag ändå tycka att det kan bli överdrivet mycket Real-snack här inne emellanåt. Men du måste ju själv inse att du skriver mer skit som inte har med Barca att göra än vad någon annan här inne gör? Tex så följde du upp DM1982's inlägg med tre inlägg i rad, helt off topic. Därför hackar jag på dig.
Barcelona Tiki-Taka
2016-08-13 18:09
Helsike!! Vill inte se någon sketen Luan i truppen....
Barcelona Rambla~
2016-08-13 18:05
Valencia’s president just told the fans at a Penya event that Alcacer won’t be sold (twitter: @RafaelH117) Förstod det skulle bli så här. Även om Lim kanske var intresserad av och lyssna på bud tidigare så är denna deal över. Jag hoppas vår ledning också inser det och inte slösar bort onödig tid. Värva Lucas Perez och stäng sen mercaton.
Barcelona ElRaval
2016-08-13 17:52
Kan någon reda upp vad grejen med alla dessa buy back klausul-försäljningar handlar om? Är det för att snygga till ekonomin för stunden? Känns som att vi sysslar med detta mer än andrs klubbar?
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-08-13 17:51
ElRaval

LE har förstört Adama tyvärr.
Barcelona ElRaval
2016-08-13 17:49
Adama in för AV. Må han lyckas i år. Tragiskt annars.. har inget emot Enkos poster vill jag dessutom säga.
Barcelona enkos
2016-08-13 17:40
@Mascherano#14 el Jefecito:
Jaså? Och du håller käften om när varannan kommentar handlar om annat än Barça. Tom mod DM1982 skrev ett inlägg innan mig om Leicester men den vågar du inte kommentera. Vill be dig hålla käften och sluta hacka på mig hela tiden !! Du själv skriver om Real och andra dumheter som inte har med Barca att göra och det glömmer du själv att påpeka! Hycklare !
Mascherano#14 el Jefecito
2016-08-13 17:17
@enkos:

Kan du tala om för mig vad det har med Barcelona att göra? Snälla bara sluta med dina intetsägande one-liners som är helt off topic. Jag är så sjukt trött på ditt förbannade spammande. Jag fattar inte att MOD låter dig hålla på. Ena stunden delas det ut varningar för att man inte sätter punkt i slutet på sitt inlägg, å andra stunden låter man enkos år efter år dra ner hela forumet med sitt jävla livescore. Obegripligt!
2016-08-13 16:40
El Pistolero #9

Ja verkligen, bara hoppas LE får upp ögonen för honom då också.
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-13 16:25
[QUOTE=Josep "Pep" Guardiola Sala]Fan vad jag hade velat se Deulofeu i barcas trupp=(. [/QUOTE] Behöver utvecklas mer när det gäller spelet utan boll, både defensivt o offensivt. Hoppas verkligen han exploderar denna säsong under Koeman.
2016-08-13 16:09
Fan vad jag hade velat se Deulofeu i barcas trupp=(.
Barcelona enkos
2016-08-13 16:08
Vem tror ni får sparken först i år, Pochettino eller Ranieri?
Barcelona enkos
2016-08-13 15:32
@Barcelonistas:

De förlorade mot ett Hull som inte värvat en spelare och som endast har 13 skadefria seniorspelare. Därför hade hemmafansen stor protest mot Hulls ägare.
Barcelona enkos
2016-08-13 15:28
@DM1982:

Kan slå vad om att Real får de i sin grupp. Som mästarna i de 8 bästa ligor kan inte ettorna mötas därför blir det Real.
Barcelona Barcelonistas
2016-08-13 15:26
Le City kmr floppa stort i år. Föra säsongen var en one hit wonder säsong som aldrig kmr upprepas mer för dom.
Barcelona DM1982
2016-08-13 15:24
Första matchen i PL, Leicester torskar mot Hull. Som sagt, det kan bli riktigt jobbigt för dem i CL.
Barcelona Tiki-Taka
2016-08-13 15:19
Vi behöver sälja Douglas samt Tello omgående. Arda och Mathieu kommer stanna kvar som back ups, vilket dem duger till. Dem andra två osäkra korten är Samper och Munir....kan möjligtvis ingå i en Paco deal. Med Paco i laget så ser lagen oerhörd stark ut!!!
Barcelona Cule4life
2016-08-13 14:11
Stegen
Roberto . Pique. Umtiti. Alba
Rakitic. Busquets. Iniesta
Messi. Suarez. Neymar

Bravo. Masip.. Vidal . Macherano. Rafinha. Denis. Turan . Mathieu . Munir . Gomes. Digne. Samper

Känns lite väl många. Hur många och vilka ska bort ?! Camara
Marlon m.fl finns precis bakom som knackar. Dessutom sägs det att Alcacer är på väg.
Barcelona Barca - Puyol
2016-08-13 13:10
Om de nu är så att en anfallare ska värvas då tycker jag hellre att bör skita i anfallet och köpa en högerback. Jag är grymt orolig för vi har inga bra högerbackar, snälla köp köp Bellerin. Killen har fysiken, snabbare än Bolt :) Han bra på att försvara men grym på den offensiva biten.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-13 13:00
Luis Enrique: "Paco Alcacer? I don't want to mention any names of players who are not in the Barça squad." Säger ju egentligen inte så mycket, men han kunde enkelt ha förnekat intresset om det hade varit så. Sergio Busquets: Paco Alcacer would be welcome here but I don't want to say anything more out of respect for his club
2016-08-13 12:40
Barca - Puyol

Istället lägger vi pengarna på Alcacer.
2016-08-13 12:33
@Barca - Puyol:

Bellerin vore dröm
Barcelona Barca - Puyol
2016-08-13 12:04
Det är Vidal vi bör vara oroliga för och jag tror att S.Roberto kommer spela bättre än Vidal som högerback denna säsong. Vi skulle ha värvat Bellerin.
2016-08-13 11:47
Säger bara en grej, alla som snackat skit om Alves dom senaste 2-3 åren kommer att äta upp sina ord denna säsong.
Vlom
2016-08-13 10:46
Under de senaste dagarna, så har Sky Sports gjort en 47 minuters lång dokumentärfilm om Pep Guardiola.

Kolla på länktipset för att se det.
Vlom
2016-08-13 10:32
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

När Alves förhandlade med klubben om ett nytt kontrakt i samband med när vi hade registreringsförbud under förra året, så ville brassen att man skulle inkludera in en klausul där han kunde lämna gratis i den följande året (2016). Och med tanke på att vår situation bland vår högerbacksuppsättning, så fick Alves igenom kravet. Knappast var det så att man från klubbens sida ville kasta ut brassen...
Barcelona Blaugrana91
2016-08-13 01:58
TV3 catalunya har nu även gått ut och sagt att klubben är i långt gångna förhandlingar med Valencia, det lär dock inte bli klart förens nästa vecka. Summan kommer landa på €30M till uppemot €40M. Återerstår att se om det stämmer, man ska nog ta det med en nypa salt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-08-13 01:31
@Davids3:

Saknar honom redan innan säsongen ens har startat..
Har har fan en eller två säsonger i sig. Synd att vi har skoputsare till president.

Annons: