/spanien/barcelona/forum/3940.aspx/spanien/barcelona/forum/3940.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2014-09-21 22:01
Neymar verkar skadad??......
Barcelona BlueRed
2014-09-21 22:00
[QUOTE=Blaugrana91]BlueRed Han har varit bra i matcherna hittils, så sluta klaga bara för att han gör ett misstag nu... [/QUOTE] Eeh nej jag ska inte sluta klaga. Utan förvänta dig mer klagande snarare. Ett misstag nu? Du menar förutom hans "korpenlag" rensningar mot Villarreal som kunde kostat oss matchen samt hans konstant bedrövliga positionsspel? Nej du, lika bra du köper att jag kommer fortsätta klaga samt ifrågasätta hans plats i klubben. Blunda förbi mina inlägg om det inte passar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-09-21 22:00
@Rambla~:
Gud vet varför han får för sig att spela så, det må ha fungerat i Sevilla när man hade 2 anfallare som kunde nicka men inte när man har så kortväxta spelare som vi har. Förr slog han tidiga inlägg i knä höjd som man kunde panga in men nu slår han inlägg som om Barcelona vore ett bottenlag i PL. Han förblir ett mysterium för mig, för inte fan har han fått direktiv om att skjuta ballong inlägg istället för hårda låga bollar i hopp om att våra spelare ska nå den? Laget skulle orsaka motståndare flera självmål om man körda låga inlägg efter överlapp i hopp om att man varvar snett inåt bakåt.
Barcelona Barcelonistas
2014-09-21 21:59
Vill ha mer fatt i spelet inget jävla Apoel spel tack.
Barcelona Andresito
2014-09-21 21:56
Tycker Montoya var stabil mot Apoel, han borde fått chansen idag med.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-09-21 21:55
Tre snabba från första halvlek

* röda kortet ett skämt, tråkigt för Levante!

* Messi-Neymar, en duo vi sällan fick se briljera tillsamans förra säsongen!

* Raktic!!! Målet + att han räddade ett mål i baken.
Barcelona NoGo™
2014-09-21 21:54
@Rambla~

Håller med! Vill slänga ut tvn....Så jävla frustrerande!
Barcelona Zyzz
Hade vi haft Reals backlinje så hade man inte kännt sig säker förrän det hade stått 8-0 till oss. Vi har dock inte släppt in ett enda mål än så länge (peppar peppar ta i trä), så detta ska ju bli en bekväm 3-poängare.
Barcelona Barcelonistas
Bra att enrique bänkat pedro märks tydligt spelet flyter fan på.
Barcelona Vampíro
2014-09-21 21:53
[QUOTE=Rambla~]Vem har talat om för Alves att han, 1. Ska stå så högt upp i sin utgångsposition.? 2. Hela tiden ska slå inlägg som en högerback i PL? Är vi Stoke eller, med Crouch i boxen? Det finns ju ingen där när inläggen dimper ner. Hur svårt ska det vara att fatta? [/QUOTE] #TeamMontoya
Barcelona B-Guden
2014-09-21 21:53
Målchans utvisningen måste tas bort om det blir straff, ska det inte ens bli gult kort för spelaren.ända chansen att det ska kunna bli utvisning är om det även skulle blivit det på mittplan, dvs en våldsam tackling som riskerar att skada.

Sen tycker jag målchans utvisningen ska vara kvar, men inte om det blir straff, ex man man ju ha friläge och bli fälld utanför straffområdet.
Barcelona Kebabtraume in der Mauerstadt
2014-09-21 21:52
@Messidinho_10:

Se länktips
Barcelona LeoMessi
En sak Busquets kan förbättra är: Tacklingar bakifrån.
Barcelona Rambla~
Vem har talat om för Alves att han, 1. Ska stå så högt upp i sin utgångsposition.? 2. Hela tiden ska slå inlägg som en högerback i PL? Är vi Stoke eller, med Crouch i boxen? Det finns ju ingen där när inläggen dimper ner. Hur svårt ska det vara att fatta?
Barcelona oocbgb
[QUOTE=Messidinho_10]Grabbar kan ni skicka stream med Ray Hudson inför 2:a halvlek??!? [/QUOTE] Njut av Roy
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Ray
Barcelona Barcelonistas
Straffen var ju klar men rött vet jag inte.
Barcelona A good coach is everything!
2014-09-21 21:51
Måste erkänna att domarn har art en aning pro Barca i denna match! Rött kort för vad kom igen ! Matheu känns en aning osäker ut idag men det gäller masken också det kan va samarbetet som inte klickar där ..
Barcelona Andresito
2014-09-21 21:51
"It's the first time in 15 games that Barcelona scores two goals in the first half"

Jävligt dåligt för att vara Barcelona om man tänker efter..
Barcelona Messidinho_10
2014-09-21 21:50
Grabbar kan ni skicka stream med Ray Hudson inför 2:a halvlek??!?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-21 21:50
@Meymar:

Håller med dig, Messi lägger fram till dem räkmackor på löpande band varje match till ena spelare efter den andra. Men Messi själv får inte såna bollar..

Vad är det som händer??
Saknar Xavi's och Iniesta's assister till Messi..

Det kan också vara ny taktik från coachen och Messi. Messi håller sig till mitten han får på sig 3-4 spelare vips, han spelar fram till mål match efter match ändå..
Barcelona Vampíro
2014-09-21 21:49
[QUOTE=Juuppp]Va? Jag var på Chelsea hemma. Tog ju i ribban. [/QUOTE] Ribban räknas inte som 'på mål' om jag inte har fel. Det ska vara innanför ramarna då.
Barcelona Juuppp
2014-09-21 21:48
@DM1982:

Va? Jag var på Chelsea hemma. Tog ju i ribban.
Barcelona oocbgb
2014-09-21 21:48
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^] EN fråga? Varför fick Levente-spelare rött kort?? [/QUOTE] Det undrade Roy Hudson också, dom kom fram till att han sagt något ytterst olämpligt till domaren.
Barcelona Vampíro
2014-09-21 21:47
Bara jag som tycker att själva förseelsen borde resultera i utvisning? Två spelare fäller en annan otroligt klumpigt precis framför mål. Visst tycker man lite synd om Levante men det var riktigt slarvigt försvarsspel.
Barcelona Meymar
Messi hittar ju Neymar på löpande band nu, deras samarbete ser riktigt bra ut! Neymar får börja återgälda med lite assist till Messi också bara. Synd med straffmissen men Messi får jaga mål i andra istället. Vilken träff Rakitic får på, herrejisses!
Barcelona Barcelonistas
Ser bra ut, första kvarten va vi dock dåliga.
Barcelona zick9
2014-09-21 21:46
@Tiki-Taka:

Nej, han missade i ligan i våras också.
Barcelona koeman92
Haha tänk vad Xavi hade gjort där.. "äh, att skjuta är för mainstream. Jag passar åt sidled istället".

Nä men vilket jävla mål! TACK för att du lämnade oss Cesc och lämnade plats åt en riktig mittfältare säger jag bara!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Har ni tänkt på att Messi inte har målat på några matcher men han ser lycklig ut när han assisterar sina medspelare..

Varje gång han trollar fram en assist ser det ut som att det var han själv som gjorde målet.. Kul att se att han mår bra fast han inte har målat som han bruka gör..

EN fråga?

Varför fick Levente-spelare rött kort??
Annons: