/spanien/barcelona/forum/3925.aspx/spanien/barcelona/forum/3925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2014-09-27 13:21
Jag har inga som helst problem med min, fungerar utmärkt. Har både c-More och viasat + dom arabiska sportkanalerna. Kunde inte ha varit mer nöjd
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
2014-09-27 13:16
@SoM_Un:

Skaffa inte dreambox. Jag har den och den suger, bokstavligen. Den laggar så in i helvete, speciellt när det är matcher, har dålig kvalité och nu finns inga arabiska kanaler kvar på den heller, speciellt inte sportkanaler. Fick nyligen köpa en TV box för arabiska kanaler bara så att jag kunde titta på fotboll, och nu fungerar inga kanaler alls på den. Vad du än gör, köp den inte!
Barcelona Neymar11
2014-09-27 13:11
Det är olagligt haha, dock kan man få in svenska kanaler, engelska, italienska, tyska osv
Barcelona SoM_Un
2014-09-27 13:07
Tjena grabbs. En fråga till er som har dreambox. Är det olagligt?
Hur skaffar man? Bara arabiska kanaler elr finns d cmore oxå.
Tacksam för svar:)
Barcelona Barcadinho.
2014-09-27 12:26
Iniesta har hamnat i det som jag förut kallade här på forumet för "Xavi-syndromet". Att se honom spela fotboll idag är som att se en kort passnings/teknik övning med koner i en 4-4 meter kvadrat. Jösses - vad har hänt med blicken över hela planen ?! Dessutom misslyckas han med sina dribblingar rätt ofta och när han lyckas så leder det sällan till en briljant assist eftersom han försöker sig på en ny gubbe. Han spelar kort sagt med en enda dimension. Ok, han vet att han har en uppgift att hålla bollen för att låta resten av laget att fylla på, men han håller bollen för länge. Han vet att hans uppgift är att bestäma takten o tempot. Visst, men det innebär inte att tempot alltid ska vara lugnt, långsamt och behärskat. Det är precis som flera här har skrivit tidigare. Båda han o Xavi har tagit bollinnehavet och tikitakan som högst prioritering. Andra alternativ finns knappt. Frågan är om LE eller samtal kan lära honom tänka annorlunda. Han är ju så himla djupt uppfostrad på det här sättet.
viccc
2014-09-27 11:52
Varför måste Roberto vara med i varje jävla match? saknar t om med Tata som endast tog ut det bästa spelarna. Sen är jag lite trött på att alla överskattar våra ungdomar något enormt, Munir, Sandro har långt kvar och borde försöka spela till sig en startplats via lån i något mitten/botten lag först. Hur många årsedan var det en spelare från B laget kom upp och presterade? stannade kvar i A-laget mer än 2 säsonger?
Barcelona B-Guden
2014-09-27 11:36
@Smogen:

Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-09-27 11:33
Två spelare som ska få agera inhoppare ända tills de övertygar: Pedro och Iniesta.

Om Rafinha är 100 procent så vill jag se honom starta, Men har han fått grönt ljus ännu?

Ser gärna att Sandro får sin första match från start faktiskt, Han förtjänar det.
Barcelona Smogen
2014-09-27 11:23
Tjenare, tappade bort alla mina bokmärken för ett tag sedan och därmed den sida där man kan se alla matcher i efterhand utan att se resultatet.

Någon som kan vara schysst och bidra med en länk? :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-27 10:31
Har samma Fråga med.

Vad har hänt med Iniesta???

Han känns lika loj som Messi var sista två matcher.
Äter de samma mat??
Barcelona B-Guden
2014-09-27 10:19
Tycker vi ska sluta fokusera på douglas, vi borde istället fundera på vad som hänt med Iniesta, Ser gärna att Xavi eller Rafinha startar före honom nu ett tag han har varit dålig, är rädd för att få en tackling osv.

Sen Pedro jag fattar inte, Munir, Sandro, Adama, eller vem fan som helst från b-laget till Juveni a kan göra det bättre eller iallafall lika bra/dåligt
Barcelona BernaMessi.BOSS
2014-09-27 09:34
A juste! Fy vad de skämde utill oss.

@fc__Barça:

Barcelona fc__Barça
2014-09-27 02:45
BernaMessi. Boss Har för mig att det var Sociedad borta när Tata startade med Song m.fl.
2014-09-27 02:36
Douglas start på bortaplan gav mig Tata vibbar. Jag minns inte vilken svår bortamatch det var som Tata gick in i med Hawaii takter. Vad jag minns är att vi förlorade den matchen, lol.
Barcelona Tiki-Taka
2014-09-27 02:04
Gäller endast spelare! Hoppas han ersätter sopan zubi!
Barcelona oocbgb
2014-09-27 01:02
[QUOTE=1.70-ligan ]@barcastuff: Sevilla sports director Monchi (46) is considering to leave. Barcelona would be his first option. Tottenham tried to sign him this year [md] Det där vore något! Men zubi sitter säkert [/QUOTE] Jag antar att transferbanen enbart gäller spelare?
2014-09-27 00:26
"@barcastuff: Sevilla sports director Monchi (46) is considering to leave. Barcelona would be his first option. Tottenham tried to sign him this year [md]" Kom till Barca Monchi.
Barcelona Neymar11
2014-09-27 00:15
Hade varit bra för klubben att ta in någon utanför klubben. Med andra värderingar och en annan syn på fotbollen Han har gjort ett monster jobb med Sevilla och är en av dom stora anledningar till deras triumfer. Där har vi någon som hittar spelare innan dom får världsstatus
Barcelona Canaletes
2014-09-26 23:04
@1.70-ligan :

Det hade varit en riktigt stjärnvärvning. Läste förut att han flyttade bara till London för att lära språket bättre och uppleva en ny kultur.
En av nyckelpersonerna till att Sevilla vann UEFA x2, Supercupen, Copa del Rey med mera.
Barcelona Canaletes
2014-09-26 22:44
Nolito avgör för Celta borta mot Elche i 90:e

Landslaget kallar snart!
Barcelona LeoMessi
2014-09-26 22:23
AndreD Då kan han värva talanger eftersom dom bästa offensiva spelarna spelar där, då borde även dom bästa offensiva talangerna finnas där. Sen glömmer han att nämna att alla dom bästa offensiva spelarna har dom tagit från Spanien.
Barcelona 1.70-ligan
2014-09-26 22:07
@barcastuff: Sevilla sports director Monchi (46) is considering to leave. Barcelona would be his first option. Tottenham tried to sign him this year [md] Det där vore något! Men zubi sitter säkert
Barcelona AndreD
2014-09-26 21:05
@WhiteScar:

Ändå är de spanska lagen överlägset bättre.
WhiteScar
2014-09-26 20:54
Väldigt, väldigt sant uttalande från Arsene Wenger faktiskt: "I princip alla de bästa offensiva spelarna i Europa spelar här [Premier Leauge]"
Barcelona LeoMessi
2014-09-26 19:17
@A good coach is everything!:

Hade inte Roma svårt att hålla nollan när Lucho tränade dom? Var det inte så att det var det vi fruktade när han fick jobbet som barcelonas tränare? Visade sig att han faktiskt kan få spelarna att försvara, offensiven kommer ska du se.
Barcelona Bentley King
2014-09-26 19:17
Finns det någon som kollar på Juvenil-A matchen som vet vem det är som bär nr 11? Herre Gud vad duktig han är!
Barcelona Bentley King
2014-09-26 19:09
Stream till ynglingarnas match
Barcelona A good coach is everything!
2014-09-26 18:48
Douglas är ett skämt är så trött på värvningar som inte är bättre än spelare från b- laget. Hur bra LE må tycka Douglas är så kan han inte starta en sån svår borta match! Vi hade en helt död kant det va ett utav anledningarna till varför Rakitic inte kom till rätta.. Sen är Montoya tusen gånger bättre än Douglas. Jag har snackat mycket skit om Roberto och andra unga men Montoya litar jag starkt på. Litar mer på Montoya en Batra om jag ska va ärlig! Med de sagt så ska jag sluta vara bitter. MEN.Nej jag litar inte på LE. Främst på grund av att jag har en polare som är en djup Roma supporter och han är så jävla glad över att LE stack!
Barcelona DM1982
2014-09-26 18:46
@viccc:

Inte helt ovanligt att spelare äter skräpmat efter match.
Barcelona barca show
2014-09-26 18:32
jag har inte skrivit på ett tag men nu jävlar. Vad är det med er "allihop". Vi har spelat flera matcher två av de har inte varit bra cl och malaga men tappat två poäng av samtliga matcher. Jag är långt ifrån tveksam över laget vi kommer ha rörelse varierat spel och ösa på mål då och då. Jag tror på lucho och det bör ni också göra nu. Ni har totalt sågat laget och tränaren efter man match vi tappat poäng menar ni veekligen allvar. de är inga robotar och vi kommer tappa fler poäng säkert men det händer. Jag vill även säga att det inte är så lätt att prestera på högsta grad direkt vi har ett par nya spelare och tränare. Ja lucho kan vår spelsätt osv men spelarna har aldrig haft honom och han har säkert ett viss sätt att coacha som de inte är vana med. Men det kommer lite tålamod och då kommer många utav er äta upp era ord för barca kommer storma allt och alla i år. De.som är besvikna på pffensiven bör lugna er. Vi fixar botten och sen taket inte taket sen botten eftersom det har vsrit vår nackdel sedan pep gick att ingen tänker på försvaret och bara anfall. sen har messi samma roll som förr men har lite motgång som kommer fixas snart och de är bara bra att vi fördelar målgörarna än att vara.allt för beroende utav just messi. Vi är på väg mot något enormt igen wait and see. Visca Barca
Annons: