/spanien/barcelona/forum/3919.aspx/spanien/barcelona/forum/3919.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Z_Z
2014-09-27 16:30
Där har vi en stor skillnad mellan Real och Barca. Vi tar på tok för få skott utifrån. Real spelare skit men skjuter i alla fall.

Förhoppningsvis kan Villareal komma tillbaka in i det här för man har hittills varit de klart bättre laget.
Barcelona Neymar11
2014-09-27 16:24
Vilken jävla miss
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 16:24
Villareal har missat 2 solklara chanser.
Barcelona SoM_Un
2014-09-27 16:19
Neymar11

Hur skaffade du din o vad kostar den. Är riktigt sugen på skaffa en.
Barcelona Sentuary
2014-09-27 16:19
Song urusel spelare vilken tabbe
Barcelona Neymar11
2014-09-27 16:18
Gabriel Inte nog med att planen är perfekt, den är perfekt vattnad med haha. Satan så mycket respekt klubbar har för oss
Barcelona Neymar11
2014-09-27 16:15
Smogen Jag har min dreambox kopplad via bredbandet så det kommer fungera ändå
Barcelona Smogen
2014-09-27 16:13
Dreambox kommer med största sannolikhet att sluta fungera snart. Tror det handlar om när analoga nätet försvinner eller något och vi alla blir av med "fri TV"....
Barcelona 1.70-ligan
2014-09-27 16:11
Hade gärna sett Vermaelen i truppen idag. Är spänd på att se vad han kan erbjuda. Med honom i truppen har vi fyra riktigt fina mittbackar och så länge dessa är skadefria bör Mascherano husera på mitten.
Barcelona Smogen
B-guden Tack för länken!
Barcelona Neymar11
Reals mittfält mot bra lag... Hahah Villareal spelar riktigt bra fotboll
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 16:08
Villareal har startat bra, men tror inte dom orkar 90 min.
Barcelona Heisenberg
2014-09-27 15:59
Ser jag i syner eller får Song på riktigt bära kaptensbindeln i West Ham!?
Barcelona Gabriel
2014-09-27 15:56
Varför är Villareals gräsmatta helt jävla perfekt men när vi var där såg den ut som en sandåker?
Barcelona DM1982
2014-09-27 14:39
[QUOTE=Amo.38]Messi är knubbig och vad gör man? Trycker i sig pizza innan matcher.. Riktigt pinsamt av ett sk professionellt lag. [/QUOTE] Din okunskap lite mer pinsam faktiskt.
Barcelona LeoMessi
2014-09-27 14:37
Ja vi tyckte att Messi såg riktigt fet ut när när försäsongen skulle börja eftersom han verkade ha en dubbelhaka. Någon dag senare ser man bilder på när Messi genomgår den medicinska undersökningen och då var han inte fet någonstans! Men det är väl populärt att kalla Messi för fet antar jag.
Barcelona Amo.38
2014-09-27 14:24
Messi är knubbig och vad gör man? Trycker i sig pizza innan matcher.. Riktigt pinsamt av ett sk professionellt lag.
Barcelona Losculés
2014-09-27 14:09
Fan vad många det är som ska klaga i detta forum... Först och främst ville ni ha en förändring i laget efter förra säsongen, och ni fick den största förändringen på länge... Det är en stor skillnad på truppen förra året, och truppen i år. De flesta här inne ser jag inte som fans, och jag skäms över det ni säger här inne. Ämnen som: Överskattade ungdomar Iniesta ur form Tjafs om Bravo eller Ter stegen ska stå i mål Douglas första match Vad jag läser är okunnighet inom fotboll, och framförallt om Barcelona! Att ni dömer en spelare efter en match, alla instruktioner Douglas fick var att försöka titta och spela som Alves och Montoya gör Han gjorde så gott han kunde, ni har ingen anledning att komma och döma han på så sätt, han känner press, nytt land, nytt spel, nytt liv, jag tror inte någon utav er skulle kunna vara på bästa sätt direkt vid helt nya omständigheter. Att ni ska vara så negativa till allt och alla, jag skäms av att läsa det ni skriver seriöst, och att ni kallar er Barca fan gör mig spyfärdig... Alves var inte renodlad som han är idag, han kom in i spelet med tiden Likadant med Mascherano, David Villa och så många fler. Ter stegen fick oturligen en skada vid början av säsongen, Bravo tog platsen, och inte har han varit dålig, inga insläppta mål i någon officiell match, vad mer förväntar ni? Ter stegen är ung fortfarande, med en sky hög potential, ingen brådska med honom, Bravo är i sina bästa dagar idag, och det har vi sett precis som Barca ser. Jag själv tvekar inte ett dugg på Luis Enrique! Jag ser en ljus framtid med honom som tränare, han har rätt ambitioner för klubben, framförallt sin syn på talangerna inom laget som gör mig ytterst glädjefull, för det är en utav de största områdena Barcelona är unika inom, och ska deala med i generationer! Att se Munir, Sandro och Samper på plan får mig att vara trygg, trots vår preliminära trupp, så har vi dessa med flera andra underbara och talangfyllda ungdomar som brinner för klubben! Sluta upp med det negativa och försök se det hela positivt istället! Ni verkar aldrig nöjda eller tacksamma i detta forum... /17 somrar gammal och trogen Barca supporter
Barcelona Heisenberg
2014-09-27 14:03
Omröstning för Kataloniens självständighet utlystes tidigare idag! 9 November är valdagen.
Barcelona SoM_Un
2014-09-27 13:36
Neymar11

hur skaffade du din o vad kostar det=)?
Barcelona Neymar11
2014-09-27 13:21
Jag har inga som helst problem med min, fungerar utmärkt. Har både c-More och viasat + dom arabiska sportkanalerna. Kunde inte ha varit mer nöjd
Barcelona koeman92
2014-09-27 13:16
@SoM_Un:

Skaffa inte dreambox. Jag har den och den suger, bokstavligen. Den laggar så in i helvete, speciellt när det är matcher, har dålig kvalité och nu finns inga arabiska kanaler kvar på den heller, speciellt inte sportkanaler. Fick nyligen köpa en TV box för arabiska kanaler bara så att jag kunde titta på fotboll, och nu fungerar inga kanaler alls på den. Vad du än gör, köp den inte!
Barcelona Neymar11
2014-09-27 13:11
Det är olagligt haha, dock kan man få in svenska kanaler, engelska, italienska, tyska osv
Barcelona SoM_Un
2014-09-27 13:07
Tjena grabbs. En fråga till er som har dreambox. Är det olagligt?
Hur skaffar man? Bara arabiska kanaler elr finns d cmore oxå.
Tacksam för svar:)
Barcelona Barcadinho.
2014-09-27 12:26
Iniesta har hamnat i det som jag förut kallade här på forumet för "Xavi-syndromet". Att se honom spela fotboll idag är som att se en kort passnings/teknik övning med koner i en 4-4 meter kvadrat. Jösses - vad har hänt med blicken över hela planen ?! Dessutom misslyckas han med sina dribblingar rätt ofta och när han lyckas så leder det sällan till en briljant assist eftersom han försöker sig på en ny gubbe. Han spelar kort sagt med en enda dimension. Ok, han vet att han har en uppgift att hålla bollen för att låta resten av laget att fylla på, men han håller bollen för länge. Han vet att hans uppgift är att bestäma takten o tempot. Visst, men det innebär inte att tempot alltid ska vara lugnt, långsamt och behärskat. Det är precis som flera här har skrivit tidigare. Båda han o Xavi har tagit bollinnehavet och tikitakan som högst prioritering. Andra alternativ finns knappt. Frågan är om LE eller samtal kan lära honom tänka annorlunda. Han är ju så himla djupt uppfostrad på det här sättet.
viccc
2014-09-27 11:52
Varför måste Roberto vara med i varje jävla match? saknar t om med Tata som endast tog ut det bästa spelarna. Sen är jag lite trött på att alla överskattar våra ungdomar något enormt, Munir, Sandro har långt kvar och borde försöka spela till sig en startplats via lån i något mitten/botten lag först. Hur många årsedan var det en spelare från B laget kom upp och presterade? stannade kvar i A-laget mer än 2 säsonger?
Barcelona B-Guden
2014-09-27 11:36
@Smogen:

Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-09-27 11:33
Två spelare som ska få agera inhoppare ända tills de övertygar: Pedro och Iniesta.

Om Rafinha är 100 procent så vill jag se honom starta, Men har han fått grönt ljus ännu?

Ser gärna att Sandro får sin första match från start faktiskt, Han förtjänar det.
Barcelona Smogen
2014-09-27 11:23
Tjenare, tappade bort alla mina bokmärken för ett tag sedan och därmed den sida där man kan se alla matcher i efterhand utan att se resultatet.

Någon som kan vara schysst och bidra med en länk? :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-27 10:31
Har samma Fråga med.

Vad har hänt med Iniesta???

Han känns lika loj som Messi var sista två matcher.
Äter de samma mat??
Annons: