/spanien/barcelona/forum/3906.aspx/spanien/barcelona/forum/3906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2014-11-08 10:53
@Baha - Pep G:

Ja du, det är sannerligen underligt hur man kan satsa så mycket pengar (€10+9 miljoner) på en spelare som knappt spelade förra säsongen och som har ett gediget skaderegister bakom sig även säsongerna innan.

Men det är klart, med denna värvningsstrategi så förstår man varför ledningen ville ha in reklam på tröjorna...
Barcelona Neymar11
2014-11-08 09:23
@barcastuff: Ter Stegen: "I deal well with criticism. In Paris, I made a mistake, but I didn't play a bad game. But people only focused on the mistake." Därför är han inte redo att vara första keeper. Sånt litet misstag ska han bara skaka av sig och gå vidare. Ska han fortsätt leva kvar vid misstagen så kommer killen drivas till mentalsjukhus av den KATALANSKA median
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Neymar11
2014-11-08 01:39
Baha Finns fan ingen, antingen så är dom för gamla eller för dyra. Eller så vill dem endast ha pengar och klubbar vägrar sälja Mittbackar är ju själva ryggraden i ett lag, och i mitt tycke så ska det alltid vara någon från egna ledet som pushar alla framåt och inte vilken legoknekt som helst. Tyvärr så är pique inget att ha längre Jag personligen tror stenhårt på Batra. Ge killen platsen, låt han fylla tomrummet, låt han gör misstag så växer han. Vi behöver ingen spelskicklig mittback som sysslar med finesser utan vi behöver hjärta längst bak som vet vad färgerna innebär
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-08 01:32
[QUOTE=Neymar11]Baha Med tanke på hur vidic har sett ut i Inter så har jag hellre en skadade vermaalen (stavning) än en vidic i startelvan [/QUOTE] haha. Ångest. Vem ska man välja liksom.
Barcelona Neymar11
2014-11-08 01:08
Baha Med tanke på hur vidic har sett ut i Inter så har jag hellre en skadade vermaalen (stavning) än en vidic i startelvan
Barcelona Barcadinho.
2014-11-08 00:22
7 sekunder men beskriver 1000 ord.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-07 23:13
Capello (ex-coach Real Madrid -Milan): "Cristiano is strong, but he doesn't have the quality of Messi, who's very difficult to mark." [ser]
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-07 23:10
Vet vad som är pinsamt? Vidic spelar för inter i Europa league. Och vi har Arsenals sämsta back i sjukstugan, från Arsenals sjukstuga. LOL! Bortkastade pengar.
Barcelona Barcelonistas
2014-11-07 23:09
Jag bryr mig inte vem vi tar in bara detta värdelösa spel försvinner så är jag nöjd. Vi är knappt topp 5 i världen och för bara några säsonger sen va vi historiens bästa lag. Jag vill ha in en tränare som får lite mer makt det är precis det vi behöver. Lucho verkar inte ha den makten, vilket jag trodde han skulle få när han anlände.
Barcelona Baha - Pep G
2014-11-07 22:59
Mourinho i Barca. Varför ens gå dit? Perez är smartare än så. Hur svårt ska det vara. Köp två jävla mittbackar och en högerback. In med 2 mittfältare och dö Zubi. En 11 åring hade varit bättre sportchef. Tack och lov att Puyol va catalan. De åsnorna hade aldrig värvat han annars. Puyol kan inte passa som Xavi. Vem fsn bryr sig.
Barcelona Liunil Masse
2014-11-07 22:28
@Barclasico:

Jag hoppas innerligt att du skojar!
Ronaldinho Gaucho
2014-11-07 20:30
@Ronaldinho Gaucho:
Det kan ni lägga upp här ovan i texten för att underlätta för enskilda användare. Lägg gärna upp mailadresser och gärna namn på de som modererar i forumet i dagsläget. Fortfarande onödigt att ta bort hela mitt inlägg för att skydda sig själv från kritik. Damage control, eller? PM hade fungerat. Precis det mod. själva hänvisar till. *suck* Capitan: Jag gjorde en elastico precis. Bjuder på en tittfint i morgon. ;) Nej, men allvarligt nu. Menar inte att vara bitter eller sur. Skriver av mig idag för att jag blev felaktigt behandlad av mod. och för att vi ska slippa sådant tjafs här i framtiden.
Barcelona zick9
2014-11-07 20:22
@Ronaldinho Gaucho:

Jo, han spelade där mot Ray Vallecano och gjorde en bra match som vänsterback. Jag håller dock med om att det var fel att bänka Alba mot Real Madrid.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-11-07 20:12
Ronaldinho Gaucho Mod kanske råkar vara mänsklig och göra misstag. Har den tanken någonsin slagit dig innan du täckte hela forumet med ditt snyfteri. Seså, lev upp till ditt namn och var lite festlig istället.
Barcelona LeoMessi
2014-11-07 20:09
Freeyourmind Lucho kör på sina favoriter helt enkelt. Han verkar inte bry sig om deras form eller liknande. Adriano känns mer stabil än Alves och han är lite kvickare. Alves är lika slö som Busquets typ.
Barcelona LeoMessi
2014-11-07 20:07
Liunil Masse Det är bra att Lucho bänkar spelare pga deras insatser på träningarna. Önskar att han kunde göra det pga deras insatser på matcherna också. Önskar att han kunde analysera spelet under matcherna och inte bara under träningarna.
Ronaldinho Gaucho
2014-11-07 20:01
Problem med moderering tas inte som inlägg, maila till redaktionen.//Mod.
Barcelona Barclasico
2014-11-07 18:30
Haha om vi inte får Guardiola år 2016 då hoppas jag på Mou! Aldrig att ryktet stämmer.. Men hoppas kan man alltid göra
Barcelona Liunil Masse
2014-11-07 18:06
Leo Messi Tyvärr så verkar LE inte vara fullt nöjd med Montoyas prestationer på träningarna medan Douglas är en spelare utan rutin som verkar vara rent usel. Mycket frustrerande att behöva stå ut med avdankade Alves hela säsongen bara för att vi inte kunde hitta en bättre högerback än Douglas :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-07 17:58
@LeoMessi:

Vi hålla tummarna att evighetsskadan Adriano bänkar Alves.
Högerkanten skulle kännas lite tryggare.

Man undrar fortfarande varför Montoya in har hoppat in några minuter.
Är medveten av att han inte håller nivån men han kan väl inte vara värre än Alves???
Barcelona el Flaco
2014-11-07 17:54
En av vicepresidenterna, Carles Vilarrubí, har gått ut och sagt att han var en av de inom styrelsen som var emot att överklaga den friade domen mot Laporta. "Det är länge nu som min åsikt inom styrelsen utgör minoriteten i den här frågan".

Intressant. Kan uppgifterna stämma att Vilarrubí ville avgå kort efter att Rosell gjorde det men övertalades av resten att stanna kvar för att behålla imagen utåt som en enad styrelse? Kan det stämma att det finns en spricka inom juntan där vissa anser att alla beslut fattas av en handfull nyckelpersoner?
Barcelona LeoMessi
2014-11-07 17:52
Om det stämmer att Alves skäller på rakitic när han inte passar honom så får han gärna ta sitt pick och pack och dra! Han begränsar rakitic spel som det är redan. Tyvärr är inte Alves tillräckligt bra för att styra och ställa över hur rakitic spelar. Han agerar redan som en städgumma åt honom. Detta är lika mycket Luchos fel, han har inga problem med att bänka Pique för hans insatser men Alves verkar han skita i, kvittar hur värdelös han är.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-11-07 17:41
@Neymar11:

Motståndarlaget låter honom att ha bollen så mycket som möjligt.
Sen är det löjligt att han får massor av bollar hela tiden.
Han bestämmer också över var Rakitic ska passa.
Kolla gärna tillbaka matcher Rakitic och Alves har spelat ihop.
Alves bestämmer varje rörelse Rakitic ska ta. Om Rakitic passar till någon annan medan Alves vill ha bollen få han utskällning av Alves.

Jag överdriver inte.
Ni får gärna kolla upp det..
Barcelona Neymar11
2014-11-07 16:57
@barcastuff: Most Barcelona passes this season: Alves 1111 - Rakitic 894 - Alba 841 - Messi 828 - Busquets 756 #fcblive [via @barcastat] Skrämmande att Alves har så mycket boll, därav den fantasilösa offensiva fotbollen. Kollar Lucho och company matcherna i efterhand och studerar vart det går åt helvete.
Barcelona Vampíro
2014-11-07 16:45
Luis Enrique: "Vermaelen? There's nothing new to announce. My previous answers about him from the last two months are still valid..." Så han räknade med att värva en spelare som missar halva säsongen? Okej.
Barcelona SoM_Un
2014-11-07 16:45
Mod

respekt=)
Mod
2014-11-07 16:42
Det där får ni ta per PM, det är inte något som angår resten av forumet./ /Mod.
Barcelona SoM_Un
2014-11-07 16:32
Hahaha nu vill du inte klistra inbmer va?? Hahahaha
Jag skriver från en lur btw. shitt mannen du har intr fått nåt på länge
Haha. Nice båda ignorera vatandra. Men med tiden kmr folk inse vilket troll du är....
Ronaldinho Gaucho
2014-11-07 16:27
SoM_Un:

*facepalm* Det är jag som är "Messi - GOLGOLGOL!". Det framgår tydligt i inlägget. Ännu ett tecken på att du knappast läser igenom andras inlägg utan bara fortsätter med dina versaler som en broken record. Man kan bara slänga ut armarna i förtvivlan när du tar upp "Alexis-framför-Pedro"-snacket som du själv har hittat på (ännu en gång). Du får gärna klistra in de föregående inläggen om du gillar att göra bort dig själv. Jargongen är exakt densamma.

Och nej: jag är inte din vän. Du får prata med dig själv hädanefter. Härmed är du ignorerad av självklara orsaker för forumets bästa.
Barcelona SoM_Un
2014-11-07 16:08
Ronaldinho Gaucho

snacket mellan mig o Messi - GOLGOLGOL! handlade om 2 olika saker och det var det han vägrade förstå... jag är inte dum jag vet att det STORA problemet ligger i backlinjen hos oss...och det var det jag pratade om var bara om att jag o 10000 andra här föredrar alexis före pedro o att han skulle göra oss bara bättre i år inte lösa alla problem...märks klart o tydligt vad jag jag pratade om o det var anfallet. för jag ser att den håller på att tappa oxå o att vi behöver bättre rotation spelare än pedro o munir i dom...

en annan grej det är så nice att du kopierar o klistrar in här det som passar dig, när jag fick nog o blev arg o inte hela konversationen.där finns ju en anledning till varför jag blev som jag blev. klistra gärna in hela snacket=) det var dom tidigare inläggen min vän
Annons: