/spanien/barcelona/forum/3861.aspx/spanien/barcelona/forum/3861.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Treyh
2014-10-04 19:11
Pedro sh it sherlock
Barcelona Andresito
Ner till Barca B för Munir kanske, så att han får bygga upp lite självförtroende.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
Haha, vad var det för kontring...
Först missar Iniesta en passning på 10 meter, sen skjuter Munir från ett omöjligt läge med total likgiltighet.

Hur är det med den mentala delen egentligen???

Snygg räddning av Bravo sen :-)
Barcelona jawwa
2014-10-04 19:10
Piques huvudspel får en att gråta
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-04 19:10
Hahahaha Messi gav Munir dödsblicken
Barcelona Blaugrana91
2014-10-04 19:09
A good coach is everything!

Ta det lugnt, Rakitic har i princip spelat varje match och sliter som ett djur under matcherna. Han behöver vila lite.

Dock ser jag gärna att han byts in nu.
Barcelona Smogen
2014-10-04 19:09
Det är både intressant och ganska skönt att man avslutar anfallen betydligt snabbare idag än man gjort hittills under säsongen. Det betyder ändå att LE jobbar på spelet och att spelarna lyssnar. Det är ju lite ovanligt att spe Barca spela så här, med lite mindre bollinnehav än vanligt, men tror det är bra.

Påminner om förra hösten när Tata försökte implementera sin spelidé. Vi får hoppas att spelarna lyssnar mer på LE och inte gör en ny revolt....
Barcelona AndreD
2014-10-04 19:08
Vad har hänt med Iniesta......
Barcelona A good coach is everything!
2014-10-04 19:07
Varför gör LE så jävla många onödiga byten varför i helvete ska man bänka Rakitic???????????????? Snubben förtjänar att få spela bli så jävla arg när jag ser Xavi,Iniesta,Bus får allt på en räk macka..
Barcelona jawwa
2014-10-04 19:06
snälla plocka ut iniesta
Barcelona the cameroonians
2014-10-04 19:05
Dags att plocka ut Iniesta och sätta in Ralitic.
Vampyren har ingen lyckad kväll, särskilt inte i passningsspelet.
2014-10-04 19:02
Är alba skadad? eller va är det frågan om?
Barcelona BernaMessi.BOSS
2014-10-04 18:54
Jag tror att det låg i munirs intention att skjuta själv. Han hade all tid i världen på sig att passa.

@Rambla~:

Barcelona Barcelonistas
2014-10-04 18:54
Potosi - låt La Puta snacka det är inte vi som har vunnit 1 ligatitel på 7 år, det är inte vi som har vunnit 1 Cl titel på 12 år. Om något så är det Real Madrid som är det mest överskattad laget genom tiderna.
Barcelona Barcadinho.
2014-10-04 18:53
Munir grejen påminde mig en sekvens när Muniain var ung och inte passade till självaste Llorente i en exakt samma situation. Jag tänkte då - hur vågade han var självisk..
Vi får hoppas att Munir går ändå lika långt i sin karriär som den unga basken...
Barcelona Neymar11
2014-10-04 18:52
Allmänt*
Barcelona LeoMessi
Vi har blivit avvinkade felaktigt för offside två ggr nu! Och båda dessa lägen hade varit frilägen också. Sen är straff solklar men domaren vill inte slita ut visselpipan.
Barcelona Potosi
O folk i puertan försöker intala sig själva att vi är sämre än i fjol.
Vilken jäkla bubbla vissa lever i alltså.

Stor skillnad på t.ex Messi från förra året, Neymar bättre också.
Mathieu bra, Rakitic bättre än Cesc.

Nej, vi var bättre förra året enligt Puertan, humor!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@grande jw:

Han har nog studerat Marques på youtube sista sista tiden när han har bänkats ser det ut som..

Inte nog med han bollen över hela Rayo, det är Marques klass på dem :-)..

Han får gärna slå såna hela säsongen varje match..
Barcelona Rambla~
Jag tror Munirs första intention var att passa Neymar men bollen rann iväg lite för honom.
Barcelona Neymar11
Jag är faktiskt besviken på Lucho oerhört dålig taktik. Det tog 30 min för spelarna att förstå att dom kan slå den längre. Lucho borde ha förberett dom innan matchen på det och verkligen utnyttja deras höga backlinjen från start. Tata hade koll på det iaf Tycker att vi i allmänheten borde lära oss att utnyttja motståndarnas svaga sidor. Det är vi tyvärr riktiga dåliga på eller arroganta och förlitar oss enbart på vårt spel Ta psg med matchen, deras ytterbackar är extremt dåliga defensivt. Lägg Messi på maxwell och låta honom utmana honom varje gång. Det blir för naivt att endast förlita oss på våran spelidé
2014-10-04 18:51
Är det några vi ska snacka skit om är det dom tre slöfockarna i mitten!!

Va faaan gör Iniesta han ser ut att ha gått på semester!!
Barcelona Vampíro
2014-10-04 18:51
Mubir gör en okej match, han gör bra löpningar och en fin assist till målet men är i övrigt ganska slarvig och osynlig. Det är dock det man kan förvänta sig från en så orutinerad spelare, naivt att lita på honom över en hel säsong.
Barcelona Frodo
2014-10-04 18:50
Man ska väl tillägga att Mous och Real Madrids kelgris Lahoz dömer matchen. Det förklarar en hel del.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-04 18:50
@Barcadinho.:

Jag får stånd varje gång utnyttjar de stora ytorna..
Jag får tvungen ett par gånger kolla om det var Barca jag tittade på..

Man ser klart och tydligt att Lucho har sagt till dem att slå den bollen.
Inte nog med det, alla springer på djupet, Neymar, Munir och Messi.
Till med Xavi hänger med upp och fyller på..

Barcelona Frodo
2014-10-04 18:48
Munir bör få en örfil för att han inte passade där men i övrigt gör han en bra match. Han tar smarta löpningar hela tiden. Det var en solklar straff men tillhör man inte Real Madrid så ska man inte förvänta sig straffar, vare sig de är solklara eller ej.
Barcelona LeoMessi
Tycker att Munir gör det bra ändå. Han rör sig smart och håller ifrån motståndare bättre än pedro gör. Han kommer iaf till lägen och han kommer bara bli bättre med beslutsfattandet.
Barcelona DM1982
[QUOTE=Barcelonistas]Haha herregud att inte döma straff i de läget får hela situationen bara att se ännu mer parodisk ut. Vad ska krävas för att vi ska få straff? [/QUOTE] Vi ska väl vara glada för att Munir inte fick gult kort när han fälldes.
Barcelona Smogen
2014-10-04 18:47
@Leo y Cesc:

Oj, jösses, tur att du inte är tränare, eller var i Neymars position.
Barcelona Barcelonistas
2014-10-04 18:47
Att gnälla på Munir i de läget är bara löjligt. Om ni ska gnälla på någon så ska ni gnälla på muppen som dömer matchen.
Annons: