/spanien/barcelona/forum/3856.aspx/spanien/barcelona/forum/3856.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kröjf
2015-01-19 01:13
Smogen skrev: "Fortsätter Barcelona spela så här bra under resten av säsongen så finns det ju en chans att man får göra en stor jävla pudel mot Lucho. :)" Den stora pudeln gjordes väl redan när LE gick från att vara "störtskön" under försäsongen i kraft av sin så uppskattade och kompromisslösa hårdkörning med lagets alla "lathundar", till att bli utskälld titt som tätt för att vara velig i överkant när väl det stora allvaret tog riktig fart i en bit in i tävlingssäsongen. Hinner nog bli en hel kennel av mer eller mindre stora pudlar härinne, innan säsongen är till ända; på både gott och ont.
Barcelona Kröjf
2015-01-19 01:12
Pudel
Barcelona Kröjf
2015-01-19 01:09
Pudel
Barcelona Kröjf
Ännu en...
Barcelona Kröjf
Kullen växer...
Barcelona Kröjf
2015-01-19 01:04
Det blev verkligen en hel kennel pudlar till slut. Men en fullständigt ofrivillig sån från min sida,eftersom den osedvanligt långa fördröjningen från skickandet tills dess jag såg inlägget på plats, fick mig tro att jag inte nått fram(och det har jag kanske heller inte när det kommer till kritan).
Barcelona Erik Satie
2015-01-19 00:53
"Som jag varit inne på så var Barcas match mot Atletico ett undantag. Idag var man tillbaka till samma sega och mediokra spel som gjort många sömninga under matcherna. Depor har 7-8 avslut mot mål och ett par fina anfall där man slarvar i sista tredjedelen, hade det inte varit för deras usla backlinje och en för kvällen grym Messi så hade man till och med kunnat ta poäng. Nu hoppas vi på att Barca"

El Pasillo är tillbaka.
Barcelona Neymessi
2015-01-19 00:50
Messi har den senaste tiden gjort en del mål med högerfoten och nu även nickmål.
Kan jag kalla honom världens mest kompletta spelare nu ? ;)
Barcelona zigazaga
2015-01-19 00:48
Inte bra att vi har en vänskapsmatch i Qatar 4 februari. 3 dagar senare har vi en tuff bortamatch mot Bilbao.
Barcelona Liunil Masse
2015-01-19 00:26
Most goals in all competitions this season without penalties: [27] Messi [26] Cristiano [17] Neymar Oj vad oväntat.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2015-01-19 00:06
@enkos:
Ligastatistik. Det är den jag går på. Fick Messi gult för straffsituationen mot Atlético? EDIT: Det inkluderar tydligen kortet mot Valencia. Fick även i el clásico och mot Atlético senast. Men visst fan blev väl kortet mot Valencia, efter flaskincidenten, upphävt?
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 23:45
Hur ledsna tror ni att City är efter att ha släppt Denis Suarez? Haha
Barcelona enkos
2015-01-18 23:43
Så kortet mot Valencia kvarstår?
2015-01-18 23:30
@enkos:

3
Barcelona Mido
2015-01-18 23:27
[QUOTE=ElRaval]hmm, runt fyrtio tusen miljarder kronor alltså. [/QUOTE] My bad,, kronor förstås
Barcelona enkos
2015-01-18 23:27
Har Messi 2 eller 3 gula kort i ligan? Det mot Valencia är väl struken?
2015-01-18 23:23
Highlights med Ray :-)
Barcelona Nemesis 10
2015-01-18 23:12
Asså tänk er om vi skulle kunna få igång Suarez att prestera såhär, se länktips.

Jag vill verkligen tro att han kommer komma igång och det känns som att det kommer lossna förr eller senare. Han ser lite tung ut och som någon annan sa så skulle han nog behöva gå ner 2-3 kilo för att bli lite kvickare. Han kommer trots allt till målchanser ett par gånger varje match vilket alltid är positivt, han saknar bara dödligheten i avsluten.
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 23:06
@zick9:

Det är inte bara för uppvisningens skull, utan det ger slutprodukt nu denna säsong.
Barcelona LeoMessi
2015-01-18 23:04
Om vår anfallsuppsättning ser ut som den gör nu, så ser jag inte det som nödvändigt att ta tbx Deulofeu riktigt än. Med tanke på att pedro är avbytare numera, och Messi blir extremt sällan utbytt. Denis Är en annan femma, han har större chans till speltid, beroende på xavi och Roberto är kvar efter sommaren. Jag ser gärna att vi lånar ut spelare till lag som Sevilla. Adama och samper skulle kunna få en del speltid där iaf! Jag är riktigt orolig för b-laget för tillfället. Till nästa säsong så kan spelare som Adama, samper, halilovic och Dongou spela i helt andra lag. Samtidigt så kan vi inte förstärka då vi inte får värva in några spelare alls.
Barcelona zick9
2015-01-18 23:00
Klippet som ni absolut inte får missa... Helt sjukt.
Barcelona Neymessi
2015-01-18 22:59
Förstår inte varför man skulle vilja ha bort Pique nu? Tycker han har varit riktigt bra. Ramos gör bort sig oftare än Poker nuförtiden.
Barcelona Maestro Xavi
2015-01-18 22:54
@Smogen:

Då slog dom sig själva på skallen med tanke på att dom INTE äger spelaren.
Barcelona Smogen
2015-01-18 22:50
@1.70-ligan:

Och Sevilla gick väl ut och sa något i still med "ja, Barcelona kan ju alltid drömma om att ha Suarez nästa säsong"....dock inte riktigt med de orden. :)
Barcelona westinho - Sergio #5
2015-01-18 22:47
Är bara tvungen att gå in här och nämna Messis tredje mål ikväll. Det ser så enkelt ut när han gör det. En liten riktningsförändring och sen avlossar han bössan med ett välplacerat skott i bortre hörnet, otagbart. Han får fotboll att se så lätt ut, sen har vi Premier Leagues bästa målgörare bredvid honom som inte kan få in bollen om så hans liv hängde på det. Jag är så oerhört glad att Messi hittat tillbaka till sin fantastiska form igen. Förra säsongen trodde jag inte vi skulle få se honom så här bra igen. One of a kind.
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-18 22:44
Smogen Har inte möjlighet att länka källan men Bartomeu sa vid nåt tillfälle förra veckan att Denis Suarez k gör i Enriques planer till nästa säsong
Barcelona Baha - Lionel Andres Messi
2015-01-18 22:39
Its sad, all the Genius things that Messi does
Barcelona Neymar11
2015-01-18 22:39
Smogen Sevilla kan köpa honom men det gäller att spelaren i fråga vill dit med. Visar vi att vi tror på honom och att han kommer få speltid så är det ingen snack om saken vart han spelar. Han har kontrakt med oss, och det är enbart upp till honom vart han vill spela nästa säsong
Barcelona Barcelonistas
2015-01-18 22:35
Haha tydligen var vi dåliga idag. Vad ska man då säga om Real? Sjukt dåliga mot Getafe dom imponerade inte alla. Faktum är dom har varit dåliga under 2015 hittills. Milan! Valencia! Atletico! Man har torskat alla toppmatcher och har spelar mediokert mot dom mindre lagen. Jag hade varit lite orolig om jag hade varit La Puta!.
Barcelona Smogen
2015-01-18 22:35
Vad jag vet så kommer Denis Suarez stanna i Sevilla även nästa säsong, alternativt köpas av Sevilla.

Sevilla har ju möjlighet att köpa honom för 6 miljoner, Barcelona kan då köpa tillbaka honom för 9 miljoner. Problemet är bara att då vi inte får värva spelare så kan vi inte heller köpa tillbaka Suarez. I alla fall inte till sommaren.

Annons: