/spanien/barcelona/forum/3838.aspx/spanien/barcelona/forum/3838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 21:40
Leo y cesc Han var för upptagen med att armen i nacken på motståndaren.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-05 21:39
Undra om det finns någon som vunnit Balon d'oro och varit lika smutsig som Ronaldo? Killen pissar på alla och firar inte det lilla minsta när någon annan gör mål.
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 21:39
Hur fan kunde domaren tillåta det målet? Fick ju en jävla armbåge i halsen medan benzema höftade honom i ansiktet samtidigt...
Barcelona II Barça II
2014-10-05 21:30
Varför skulle man inte kunna analysera missade målchanser?
Barcelona AndreD
2014-10-05 21:26
@zick9:

Rakitics bild är från en reklam.
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-05 21:23
Ronaldo är nog en av världens sämsta passningsspelare.
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 21:23
Haha har Ronaldo någonsin velat ta en frispark där man inte kan göra annat än att slå ett inlägg?
Barcelona Neymar11
2014-10-05 21:18
Det är väl självklart att man kan analysera varför man missar målchanser? Trötthet, koncentration, kyla, instinkt och kunskapen att kunna titta upp innan man avslutar
Barcelona zick9
2014-10-05 21:16
HAHAHAH!
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-10-05 21:15
@Messo:

Hahaha 4 real? Man kan inte fixa en analys på missade målchanser... Intelligensen på ramblan är låg ibland...
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 21:14
The cameroonians Inläggen har en adress och slås med hög precision. Medan våra inlägg slås på måfå och det är då ingen anfallare i straffområdet. Men när vi har flera spelare där så ska man inte slå inlägg, man passar tbx då.
Barcelona Gabriel
2014-10-05 21:13
Alltså, jag är långt ifrån den bästa på att inte håna Ronaldo, men jag ska i alla fall försöka att sluta med det. Faktum är att han är en helt sjukt giftig målskytt. Visst, 95 procent av hans mål är så ospektakulära som de kan bli, men det är ändå en viss talang att kunna ha sån näsa för mål och att alltid kunna stå på rätt plats vid rätt tidpunkt. Hans straffområdesspel är helt makalöst bra. Inzaghi blev en gång i tiden hyllad för detta, så det är inte mer än rätt att Ronaldo också blir det. Det som irriterar är alla dessa gratis straffar han får i nästan varje match. Han behöver knappast det för att göra mål liksom.
Barcelona Zyzz
2014-10-05 21:12
Att ni ens kollar på Real... Det går en bra film på TV4 nu annars! Det är mer underhållande än att se Penaldo snubbla in bollar på mållinjen kan jag lova!
Barcelona the cameroonians
2014-10-05 21:11
@LeoMessi:

Ja, den dimensionen saknas i Barcelona.
Tidiga inlägg mot en yta som anfallarna löper in i.

Skillnad på de sena inläggen som kommer från våra ytterbackar som går mot en eller två stillastående spelare i total passningsskugga.
Barcelona AndreD
2014-10-05 21:07
Tapinaldo strikes again. Ingenting utan sina lagkamrater. Inte konstigt att han är totalt skit varje gång han spelar för Portugal.
Barcelona Amo.38
2014-10-05 21:07
Han har ju näsa för mål Ronaldo.. Hade varit kul att se Messi söka straff och frispark för att kunna göra fler mål så som Ronaldo gör. Medvetet gå in i folk och slänga sig vid minsta kontakt.
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 21:06
Det här är en match real ska ta. Det var längesen bilbao var ett hot på bernabeu, på san mames så brukar dom ge dom en match. Men med deras form så ska man inte förvänta sig något.
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 21:02
En sak man måste ge real och det är att dom har ruskigt bra inläggsspel. Dom kan faktiskt slå inlägg.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-10-05 21:02
3 min in match mål vem Penaldo där dog den matchen .
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 20:59
Håller motståndaren ens koll på ronaldo? Högklassigt försvar där.
Barcelona Potosi
Jag tänkte streama Real i hopp om att Bilbao kanske vinner. Ångrade mig direkt, patetiska klubb.
Barcelona MUNIR-ADAMA
Hej jag är ny har följt barca sen 2004 då som 12 åring är någon som vet nån app man kan kolla matcher på, för samsung Tack
Barcelona MUNIR-ADAMA
2014-10-05 20:57
test
Barcelona MUNIR-ADAMA
2014-10-05 20:56
hahahahhah Jordi Alba ska ingenstans fattar inte vad som är fel med de har engelska klubbarna. de tror att man kan köpa allt som finns i la liga
Barcelona LeoMessi
2014-10-05 20:54
English clubs Man United and Man City are reportedly interested in Barcelona left back defender Jordi Alba (25). [daily star]

haha så fort alba blev bänkad en match så börjar såna här rykten! Tror nog att han trivs i barcelona väldigt bra och helvetet lär frysa till is innan barca säljer honom. Speciellt nu med transferbannen.
Barcelona Neymar11
2014-10-05 20:49
Vilket jävla mål han i Fiorentina gör. Satan vilken fullträff haha
Barcelona Messo
2014-10-05 20:45
@BarcaLaliga:

Vore bra med en analys på varför Barcelona missar så enormt mycket, bränner jätte chanser så ofta... Jag tror inte det finns något lag som skapar så många chanser som Barcelona men som sagt missar lika mycket,,,
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-05 20:32
Messo Du bör vänja dig, jag iallafall har gjort det. Har följt Barca och La Liga sedan 2004 då jag var 13 och har lärt mig för ett bra tag sen att Madrid favoriseras i Spanien. Jag har varit flertalet gånger i Barcelona och folket i Barcelona ser inte sig själva som Spanjorer, de bryr inte sig något om landslaget heller. De ser sig som Catalaner och vill ha ett självständigt Catalonien. Domarna i Spanien gillar inte detta och speciellt huvudstaden.
Barcelona BarcaLaliga
2014-10-05 20:31
Taktisk analys av Rayo Vallecano - FC Barcelona i länktips. (PÅ SVENSKA)
Barcelona Messo
2014-10-05 20:10
Igår rånades Barca på ännu en straff när Rayos målvakt redan i första halvlek fällde en fri Munir. Men som så många gånger tidigare blundar domarna för det och friar.. Rayos målvakt skulle samtidigt fått rött kort.. När det gäller Real M så får de allt med sig, påhittade straffar , ikväll kommer Real få minst två nya straffar... Det räcker att Ronaldo filmar och bara tittar på domare så får han som han vill.. Även Reals publik har en stor del i detta då de skriker för minsta möjliga och påverkar domarna enormt... sånt finns bara inte i Barcelona...
Annons: