/spanien/barcelona/forum/3819.aspx/spanien/barcelona/forum/3819.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar11
2014-10-14 07:08
@barcastuff: Suarez: "I think that everything happens for a reason. So, that I have to come back against Madrid at the Bernabau will have a reason."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zigazaga
2014-10-14 01:46
Det närmar sig för Luis Suarez. Det har varit en mardröm för honom att inte få vara med under en så lång tid nu. Kan bara tänka mig hur hungrig han är...bara inte Lucho bänkar han. En hungrig Suarez är precis vad vi behöver mot Madrid.
Barcelona Barclasico
2014-10-14 00:49
Ancelotti : "If Florentino Perez says 'we'll sign Messi', would I want it? Of course I would..."

Vilken king! alla vill ha Messias
Barcelona MessiyoyO 10
2014-10-14 00:27
Han spelade mot Racing i segundan sist så nej, han är kvar i Barca. Lite intressant fakta i länktipset. Vi har det överlägset yngsta laget i segundan. Vi har en snittålder på 19,9. Sporting Gijon kommer två med 24,7. Ändå har vi varit uppe och fightats om topplaceringar tidigare. Vi har även en trupp som har det tredje högsta genomsnittsvärdet på marknaden. Underbart!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-13 23:46
@MessiyoyO 10:

Är det inte Ex-Barca spelare?? Eller blandar jag ihop dem??
Barcelona MessiyoyO 10
2014-10-13 22:38
Barca spelaren Babunski har gjort hattrick för sitt Makedonien u-19
Barcelona WalterWhite
2014-10-13 21:59
Halilovic kom in nu. 30 min på sig att göra mål :P
Barcelona Pepsi Garderoba
2014-10-13 21:26
@SoM_Un:

Jag älskar landskamper, för efter ett par sådana matcher uppskattar man verkligen ligan
Barcelona Potosi
2014-10-13 21:23
Island blir farliga i EM. 2-0 mot Holland i första halvlek.
Barcelona B-Guden
2014-10-13 21:20
Ska vi tippa på 3 matcher avstängning i landslaget ? han bet ju inte....
Barcelona Maestro Xavi
2014-10-13 21:10
Iniesta will be handed Golden Foot award for players older than 28 in Monaco today. Other nominees included Ribery, Ronaldo, Henry. [sport]
@Barcastuff
Iniesta är kung.
Barcelona Potosi
2014-10-13 21:05
Förvånar mig inte om Pedro startar, faktum är att jag blir förvånad om Pedro inte startar. Suck.
Barcelona MabastB
2014-10-13 21:02
Herregud, vilken fotbollsspelare och framförallt karaktär Zlatan Ibrahimovic är. Trots hur det blev när vi hade honom i laget så är jag jävligt glad att kunna säga att en av historiens bästa forwards som dessutom är svensk spelade i Barcelona. Den dagen han lägger skorna på hyllan kommer det fan vara hemskt.
Barcelona Vampíro
2014-10-13 20:59
Om Luis Enriqué väljer att starta el Clásico med Suàrez på bänken så ska han inte få nån lön den veckan. Århundradets tjänstefel att bänka honom speciellt när ersättarna är minst sagt mediokra. Är det optimalt? Nej. Visste de om det när de valde att spendera en förmögenhet på honom? Ja. Finns ingen ursäkt.
Barcelona SoM_Un
2014-10-13 20:57
JAG HATAR LANDSKAMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona NoGo™
2014-10-13 20:12
De viktigaste nu är han får matcher i benen så han förhoppningsvis kan få hoppa in mot Madrid. Ett plus om han sätter lite mål mot random motstånd.
Barcelona Maestro Xavi
2014-10-13 19:35
För er som missade suarez match, här är hans highlights. två mål, dock endast mot oman.
Barcelona oocbgb
2014-10-13 19:08
[QUOTE=One_LionelMessi]Alltså fan va fel FIFA är egentligen... incidenten skedde med landslaget och inte med klubblaget och så får klubblaget ta skiten... han borde ju bli avstängd på landslagsnivå då det var med landslaget det hände att han blev avstängd? skumt ju att suarez får lira med landslaget och inte med klubblaget då det var med landslaget han gjorde bort sig! # Fucklogic på hög nivå! [/QUOTE] Fast det var väl en träningslandskamp han spelade?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-10-13 19:05
@One_LionelMessi:

Hela Fifa /Uefa är hett stort skämt bara pengar som styr och snackar.
Barcelona One_LionelMessi
2014-10-13 18:16
Alltså fan va fel FIFA är egentligen... incidenten skedde med landslaget och inte med klubblaget och så får klubblaget ta skiten... han borde ju bli avstängd på landslagsnivå då det var med landslaget det hände att han blev avstängd? skumt ju att suarez får lira med landslaget och inte med klubblaget då det var med landslaget han gjorde bort sig! # Fucklogic på hög nivå!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-10-13 17:51
Suarez med två riktigt läckra mål!
Barcelona Pepsi Garderoba
2014-10-13 17:48
Sluta tjata om Chrille, han är lika ointressant som Balle i samma lag.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-10-13 17:00
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Den sista meningen där borde ju sätta punkt på det hela. Skillnad på när beröm kommer från internt jämfört med externt ;)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-10-13 16:22
@Messo:

Det har varit så senaste 6 veckor.

Varje vecka är det någon gammal, eller ny R.Madrid spelare som säger att Ronaldo är den bästa som har hänt mänskligheten..

Jag svär. Om jag ska vara ärlig så tycker jag so far att han förtjänade att vinna guldbollen. Men nu när de skickar olika R.Madrid spelare gamla som nya för att ösa beröm om C.r hoppas jag att någon annan vinner den.. Bara för att se hans min

När Messi ha fått beröm och hyllningar är det oftast andra spelare från andra klubbar som sköter det.
Barcelona Messo
2014-10-13 16:01
Peres, Real Madrid och Portugal har startat ännu en kampanj för att Ronaldo ska vinna guldbollen... Kross är den senaste i Real som fått i uppgift att sprida propagandan som att R är bäst, Mourinho har också sagt som att R är en maskin som föds var 20 år, tydligen att Mourinho fortfarande är bitter på Messi och alla hans mål som sänkte honom gång på gång och fick honom till slut sparkad från Real...
Barcelona One_LionelMessi
2014-10-13 15:53
Herregud vad jag längtar till suarez ska börja lira med oss! Den här snubben är fan ett djur ... notera hur många matcher han missade och var inte ens straffskytt och gjorde 31 mål.. sjukt sjukt! Låt real fansen leva i sin egen bubbla att han inte är bra mot storlag .. men folk glömmer fort att det var han som bar Liverpool i sina egna händer och var nära på ge ligatiteln .. folk glömmer snabbt det! Länktips: Luis Suarez 31 mål! Njutning och se han och ännu mer njutning och veta att han tillhör oss!
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-10-13 15:44
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-10-13 15:43
@Potosi:

Själv tycker jag att Suarez är bättre än CR7. Att göra 31 mål utan straffar, plus att han var avstängd flera matcher, är helt sjukt! Plus så hade han mer assist än han.

Neymar Suarez

Messi Snart!!!!
Barcelona Potosi
2014-10-13 15:28
Att säga att Suarez är dålig är lika sjukt som att kalla CR7 dålig. Tycker Suarez är lika bra som CR. Bara spelat i sämre lag.
Barcelona Neymar11
2014-10-13 14:01
@barcastuff: Madrid wanted to pay 200+M for Neymar in 2011 (Fee 36, Neymar Sr 70, Penalty pre-deal Barcelona 40, Salary 60) but player rejected. [sport] Amen Perez, ett tappert försök dock
Annons: