/spanien/barcelona/forum/3817.aspx/spanien/barcelona/forum/3817.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-10-18 19:28
DM1982

Thiago och Busquets är dom enda spelarna som kommit från vår akademi sedan Messi och faktiskt levererat. Thiago kommer dessutom också bli världens bästa på sin position. Så det är ett problem att sälja honom.

Jag har inte sett så mycket av Halilovic men tror utan tvekan att han skulle göra ett bättre jobb än Sergi Roberto.
Barcelona Barieta
2014-10-18 19:18
Äntligen Mascherano som pivote, som man väntat på att han ska få spela där. Jag tror han kommer göra succe och Busquets kommer verkligen få kriga om sin plats
Barcelona Vampíro
2014-10-18 19:17
Jag tar en Thiago som endast kan spela 10-15 matcher/säsong framför en frisk Roberto alla dagar i veckan, månaden och året. Trots att Thiago vart skadedrabbad senaste åren så är han en klasspelare som har minst 10 år framför sig. Hur man än vänder och vrider på det så var det ett misstag att släppa honom speciellt när ersättaren är en såpass dålig spelare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-10-18 19:11
Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Adriano, Iniesta, Rafinha, Munir, Sandro

Vilken bänk... Mållös.
Barcelona Vampíro
2014-10-18 19:10
Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Adriano, Iniesta, Rafinha, Munir and Sandro Bara att hoppas Rafinha får hoppa in och visa upp sig. Han behövs speciellt med tanke på att Iniesta inte haft bästa formen senaste tiden och det är ju rent ut sagt pinsamt att behöva spela med en rikssopa som Sergi Roberto. Men men det är den här truppen de nöjde sig med.
Barcelona DM1982
[QUOTE=basaric - "el guaje"]Först sålde vi Thiago och nu har vi Halilovic i reservlaget medans Sergi Roberto startar för A-laget. Vår ledning har inte gjort många kloka beslut. [/QUOTE] Med tanke på Thiagos benägenhet att skada sig hela tiden var det lika bra att han såldes. Halilovic ska självklart spela i b-laget en säsong, något annat vore bara dumt. Ledningen har 99 problem men Thiago och Halilovic är inte två av dem.
Barcelona zizzz
Varför håna spelare i laget ni håller på? Förstår inte alls detta, Pedro har gjort fantastiskt mycket för denna klubb. Han har förtjänat kritik men han kommer komma tillbaka, tycker det läggs alldeles för mycket fokus när han gör något dåligt. Det anmärks direkt han gör något fel, gör det med vem som helst utom Messi typ så ska ni se att det blir lätt irritera sig. Enrique vet vad han gör dessutom, 6 vinster och en oavgjord, 0 insläppta. Det är ett helt sjukt facit
Barcelona LeoMessi
2014-10-18 19:08
Basaric Man undrar ju nästan om rafinha hade fått spela om han inte precis hade varit skadad.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-10-18 19:08
@basaric - "el guaje":

Det är minst sagt oroande att vi forfarande förlitar oss på S.Roberto i en ligamatch, även om motståndet heter Eibar. Men ang. Halilovic så har Lucho sista ordet. Tror jag.. :P
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-10-18 19:06
Först sålde vi Thiago och nu har vi Halilovic i reservlaget medans Sergi Roberto startar för A-laget. Vår ledning har inte gjort många kloka beslut.
Barcelona Neymar11
2014-10-18 19:06
Jag ser hellre pedro mot eibar än mot Madrid. Låt han spela 2 matcher nu sen tar Suarez över Men vad har hänt med montoya, han blir inte ens uttagen till truppen längre
Barcelona Vampíro
2014-10-18 19:04
Dani Alves, Roberto och Pedro får alltså fortsätta spela trots att de knappt håller allsvensk klass. Intressant.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-10-18 19:04
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Xavi Mascherano SergiRoberto - Pedro Messi Neymar

Sopan Pedro och Sergi Roberto startar...Yay. Annars en bra startelva.
Barcelona DM1982
2014-10-18 19:03
Barcelona XI : Bravo, Alves, Piqué! mathieu, Alba, S.Roberto, Mascherano, Xavi, Pedro, Neymar and Messi
Barcelona Neymar11
2014-10-18 19:03
@barcastuff: Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Xavi Mascherano SergiRoberto - Pedro Messi Neymar #fcblive
Barcelona Vampíro
2014-10-18 19:02
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Xavi Mascherano SergiRoberto - Pedro Messi Neymar
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2014-10-18 18:21
Finns det någon die-hard Ronaldo fan och som följer allt han gör och som läser detta, kan du isållfall vara snäll och hjälpa mig med några frågor? frågorna är ej relaterade till spansk fotboll överhuvudtaget. Kontakta mig gärna via PM! Tack på förhand.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-10-18 18:21
Vilas Sergio ikväll, Masherano som defensiv? Hoppas!
Barcelona Leo y Cesc
2014-10-18 18:13
Nu får Bilbao en straff, alla lag i ligan får straffar hej vilt och ett lag får i snitt 1 straff varje match och ett lag i ligan får aldrig en straff, oavsett hur solklar den är.
Barcelona Barcelonistas
2014-10-18 17:53
Gabriel- Arsenal vann en titel föra säsongen.
Barcelona Barcelonistas
Barcelona Barcelonistas
Barcelona Barcelonistas
Barcelona AndreD
2014-10-18 17:49
Fan vad jämn liga de har där i England. Bara 8-0 för Southampton
Barcelona grande jw
2014-10-18 17:43
Southampton leder med 8-0 mot Sunderland i världens jämnaste liga. Haha!
Barcelona Maestro Xavi
2014-10-18 17:23
fint mål av ronaldo dock, sedan förstår jag inte vad arsene gör med alexis
Barcelona Gabriel
2014-10-18 17:21
Tycker så synd om Alexis som blev ivägskickade till det pinsamma looserlaget. Vilket jävla nedsteg i karriären, han måste verkligen byta klubb så fort det bara går. Vill inte se han slösa bort sin enorma talang i ett lag där han aldrig kommer kunna vinna ett skit.
Real Madrid Kith.
2014-10-18 17:20
Jävla Levante, ska dom vika ner sig och låta Ronaldo göra ännu ett hattrick? Vi kommer inte få höra slutat på det i så fall.
Barcelona Maestro Xavi
2014-10-18 16:59
åååå nej vad trist att du mår så dåligt
Barcelona Barca Barca
2014-10-18 16:57
Fantastisk mittbacksvärvning Zubi gjorde, helvet*e vilket geni drag....köpte en mittback som inte har kunnat spela än, Suarez kommer hinna spela, Barcas transferban kommer hinna försvinna, vi får börja värva igen, Xavi slutar, ny president val kommer att ske, vi kommer hinna bevittna en ny lågkonjunktur, moderaderna kommer hinna vinna valet igen, jag kommer hinna gifta mig, skaffa barn, se dom växa, spela sin första fotbollsmatch i knatte serien... år 2022 mina damer och herrar, då kommer Vermalen debutera i Barca, i Messis avskedsmatch :)

Visca Barca y Visca catalunya
Annons: