/spanien/barcelona/forum/3798.aspx/spanien/barcelona/forum/3798.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ronaldinho Gaucho
2015-01-06 14:53
@Federer - köp en back, tack:

Jag korrigerade det där. Men det är fortfarande felaktig info i själva texten i artikeln.
Ronaldinho Gaucho
2015-01-06 14:52
@The Reporter:

Som sagt. Felaktig info på den officiella hemsidan. Länktips nedan.
Barcelona Federer - köp en back, tack
2015-01-06 14:51
@Ronaldinho Gaucho:

Kolla datumet på det du just skickade. Står 01/05/2015 vilket är igår så nej de har fortfarande ledigt idag.
Ronaldinho Gaucho
2015-01-06 14:49
@zigazaga:
"... during Tuesdays morning session ..." Inte konstigt att jag blev förvirrad. Idag är det tisdag. Inte ens de som skriver på den officiella hemsidan vet vilken dag det är. Snacka om kaos.
Barcelona Rambla~
2015-01-06 14:44
Läs det här och få lite perspektiv.
Barcelona Neymar11
2015-01-06 14:35
Älskar videon där efter Albas självmål, så gestikulera neymar mot Messi att börja värma upp! HAHA
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona >The Reporter<
2015-01-06 14:24
Spelarna är lediga idag. Inte så att Messi missat dagens träning
Barcelona enkos
2015-01-06 14:15
Zick9
Messi tränade ju inte igår och inte idag heller... ska ha problem med magen så det är 99,9% chans att han inte är med på torsdag
Barcelona zick9
2015-01-06 14:05
@enkos:

Var läste du att Messi inte är uttagen till matchen?
Barcelona BARCA-més que un club
2015-01-06 13:57
jag tror ingen spelare kommer vilja spela på torsdag tills dom vet att allt har lugnat ner sig i klubben denna kawz turbulensen måste först lugna ner sig ,

Messi självklart inte han spelar efter kaoset för några dagar sen Plus han och Le hamnade i en beef , så vi lär se en hel del arga sura miner på torsdag.

Kanske så strejkar spelarna vem vet, för det syns klart och tydligt att dom inte är glada med denna ledningen och tränaren.
Barcelona zigazaga
2015-01-06 13:53
Laget hade ledigt idag.
Ronaldinho Gaucho
2015-01-06 13:48
@1.70-ligan:

Jaha okej. Men de hade en session idag också som var öppen och där såg man ingen Messi.
Barcelona enkos
2015-01-06 13:48
Messi inte med alltså mot Elche på torsdag... har en känsla att Barca underskattar Elche och då kan det bli problem med returen .. jag borde spela bästa möjliga lag och göra bra jobb hemma för att slippa tänka på ännu en svår bortamatch... för borta kan vi knappt slå ett bottenlag längre
Barcelona LeoMessi
2015-01-06 13:42
Ronaldinho Gaucho Igår innan hela helvetet brakade loss så stod att rafinha (öroninflammation) och Messi (influensa) inte deltog på träningen.
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-06 13:41
Det var igår . Och Messi hade influensa
Ronaldinho Gaucho
2015-01-06 13:36
Ingen Messi närvarande idag heller när det var open training session samt sjukhusbesök.
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-06 13:03
Lite mer från den gode Stoichkov. "Bartomeu is not a president. He is an employee. He came by chance to replace a wimpy."" "I'm worried because he doesn't know how to sign players and why he signs players, without knowing if the player is worth or not." "It's worrying. This is not the first time we discover a quarrel between him and the coach. And Leo will lose another Ballon d'Or because of them."
Barcelona Zamboza
2015-01-06 12:50
Baha - Pep G

Att han inte lyckades ta Turkiet till EM 2012 ser jag inte som ett jätte misslyckande. Turkarna har bra inställning men saknar mycket annat som ex. spelintelligens. Då kan inte ens Hiddink rädda dem. Han gjorde det bra när han kom till Chelsea mitt under säsongen och lyckades neutralisera barca nästan om det inte vore för Iniestas kvittering i 90:e. Jag tror att han skulle kunna göra det i barca också och spelarna skulle lyssna på honom då han är ett erkänt stort namn.
Barcelona Leo y Cesc
2015-01-06 12:37

Sparka hela jävla ledningen och hämta in Laporta som president och släng Lucho åt helvete ! När det är gjort så kan vi börja tro på titlar igen.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-01-06 12:35
Min absoluta dröm till tränare vore Frank De Boer, passar oss som handen i handsken. Dock tror jag inte han är speciellt sugen att komma då han har ett pågående projekt med Ajax, och vår klubb är i kaos.
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-06 12:29
Stoichkovs tankar angående Barca. Den mannen har ett stort Barca hjärta. The problems Messi has encountered all came from within the club. There's been talks about fines, contract talks, advertising issues..." Stoichkov told Onda Cero. "You have to protect and pamper the best player in the world. Messi should finish his career at Barcelona and nowhere else. The club should look after him and pamper him.  "Tell me the name of one foreign player who did not leave the club through the back door in the end..."  And Stoichkov, who feels the Catalans are "in chaos", is concerned that the identity and philosophy of the club are under real threat. "I think Barcelona are in chaos at the moment. Everything's been turned upside down," he added. "They could return to the days of Louis van Gaal, where they won the title, but only 13,000 people came to the stadium. Barcelona are going down that road again. "Barcelona are following the same path they followed under [Joan] Gaspart. They spent millions and millions on players who are worthless and not even 20,000 fans showed up. This could very well happen again."
Barcelona WalterWhite
2015-01-06 12:25
Jürgen Klopp lär vara lättare att övertala nu än förr. Behövs en arg tränare.
Barcelona 1.70-ligan
2015-01-06 12:23
Eller så ger vi Jordi Roura ratten igen :P
Barcelona Rambla~
2015-01-06 12:21
Jag vill minnas att Lucho avgick självmant i samförstånd med Romas ledning. Aja, strunt samma och nog om det.

Radomir Antic som en kortvarig lösning?
Barcelona Andresito
2015-01-06 12:14
Neymar och Messi på bänken efter Albas självmål. Se för er själva hur stämningen är. Tror hela laget är enade med en gemensam motståndare - Luis Enrique.
Länktips: t.co/CX67JCqU1q
Barcelona zigazaga
2015-01-06 12:12
Heynckes är 70 år gammal, och har sagt att hans tränarkarriär är över, så tror knappast att han ändrar sig vad gäller den frågan, tyvärr. Jag gillar honom.
Barcelona Baha - Pep G
2015-01-06 12:09
Rambla Lucho avgick inte självmant i Roma. De tog han till en skepp och seglade ut i medelhavet. Sabatini kastade ankaren och Toti tvingade honom med svärdet mot ryggen att gå över en planka med händerna bundna och hoppa bland cirkulerande hajar. Han fick sparken av Roma. Så storsint är inte Enrique att avgå på egen hand. Zamboza Heyneckes är riktigt bra. Där här vi en världsklass tränare som kan väcka spelarna och få de njuta av att spela fotboll. Hiddink har fått mycket dåligt resultat senaste tiden och han har kritiserats hårt av tränarna i Holland inklusive De Boer. De menar att han inte hänger med den moderna taktiska toppfotbollen längre och att hans metoder är bäst före datum.
Barcelona Rambla~
2015-01-06 12:05
Bra förslag Zamboza.

Så länge inget geni drar upp den överskattade Laudrup.

Varför inte Frankie boy? Alla spelarna kommer att chilla och sköta sig själva fram till nyval i sommar.

You never smoke alone. :D
Barcelona Zamboza
2015-01-06 12:00
Det känns för bra för att vara sant om LE försvinner redan i januari. Zubi redan borta och det kan bli omval redan till sommaren. Fattas bara att Eusebio också ryker så kommer säsongen kännas som en trippel säsong även om det inte blir titlar. Jag själv är rätt sugen på Hiddink eller Heynckes som tillfälliga träna som båda nog är tillgängliga. Frågan är om dem är sugna? Dessa 2 tror jag skulle kunna ge hela klubben en väldigt positiv effekt omgående, då dem är kompetenta och kan barca innan och utantill trots att dem aldrig tränat klubben.
Barcelona II Barça II
2015-01-06 11:55
Vi kommer aldrig någonsin få se någon som Messi igen. Vi bör göra absolut allt som krävs för att behålla honom.
Annons: